Alkohol og graviditet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. august 2010

misslea

Anonym skriver:

Ej, det var da godt nok ikke rart - men så ved manden ihvertfald også hvor han har dig henne de næste par uger

Men godt at de kunne få det stoppet igen, så hun kan være helt klar til at komme ud og drille jer lidt mere

Uhh. hvor er det SKØNT at høre - glæder mig SÅ meget til det bliver min tur, synes bare sådan en gravid mave er SÅ fantastisk flot

Har I så fundet et navn til den lille prinsesse?

(beklager anonymiteten, var bange for nogle måske blev harme over de par sommersby jeg fik, men ser da heldigvis ikke sådan ud)

Heheh.... ja min mand behøver kun at ledde i sengen eller i sofaen... så det er vidst til at overskue.... heheh!!!

Ja - du skal også glæde dig.. ingen tvivl om det!!!

Jaaah... vi har vidst LÆÆÆNGE, at hvis vi en gang skulle være heldige at få en pige, så skulle hun hedde Wilma...! Så jeg gemmer på en lille Wilma, som skal hedde Elvira til mellemnavn efter Martins (min mand) oldemor

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. august 2010

Nadia&Daniel

Anonym skriver:

eej, det er ikke lang tid... Hvor bliver det for vildt

Og sikke en flot mave du render rundt med

Mit profilbillede er fra da jeg var 24+6 - er 30+5 i dag (billederne taget da jeg var 30+0)

Men tak

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

29. august 2010

MoarTNoah

Anonym skriver:

Er nysgerrig efter at høre, hvor mange af jer, som drak alkohol, da I prøvede på, at blive gravide, og om det lykkedes alligevel?

SKRÆMMENDE, at 1-5 genstande om ugen nedsætter muligheden for at blive gavid med 39%

Var afsted med en masse unge mennesker, og folk prikkede hele tiden til mig, om vi prøvede at blive gravide, og orkede bare ikke alt det - for så går snakken bare, og synes ikke venner skal vide det, før testen er positiv... Har ikke lyst til at skal gå og svare alle folk på, hvordan projektet går, hvis det nu bare slet ikke kan lykkes

Så vil bare høre, om et par Sommersby har ødelagt chancen fuldstændigt i den her omgang, eller om det godt kan lykkes alligevel

Skal siges, det var omkring ægløsning jeg fik alkoholen...

Altså jeg var PISSEFULD på vores ferie på kreta sidste år, og der havde jeg ægløsning, og den dag dyrkede vi sex, og der blev jeg gravid med Noah. Vi drak alkohol hverdag og havde en lille skid på hver aften, men lige præcis den aften/nat jeg blev gravid var det helt EKSTREMT så fuld jeg var, undrede mig over jeg ikke skulle "besøge Ulrik", men den dag blev jeg altså gravid.

Vil lige sige at det var efter 5 dages "druk" at jeg blev gravid. Ved præcis hvornår jeg blev gravid fordi det var så skide varmt alle dage at vi kun "hyggede" den nat, Ellers kunne vi slet ikke holde ud at ligge i nærheden af hinanden, pga varmen.

så nej, vil ikke sige at alkohol havde noget som helst at sige her

Anmeld

29. august 2010

Anonym trådstarter

misslea skriver:

Heheh.... ja min mand behøver kun at ledde i sengen eller i sofaen... så det er vidst til at overskue.... heheh!!!

Ja - du skal også glæde dig.. ingen tvivl om det!!!

Jaaah... vi har vidst LÆÆÆNGE, at hvis vi en gang skulle være heldige at få en pige, så skulle hun hedde Wilma...! Så jeg gemmer på en lille Wilma, som skal hedde Elvira til mellemnavn efter Martins (min mand) oldemor

Sikke et sødt navn - kan især godt lide, når man opkalder barnet efter ens bedste eller oldeforældre... Synes det er så sødt

Dejligt du stadig har humoren til trods for, at det må være både hårdt og også en liiiille bitte smule kedeligt, at ligge på langs to uger mere... Men hvad gør man ikke for det lille vidunder

Og længe leve baby.dk, må være god tidsfordriv for dig så længe

Ihh... Håber jeg kan stå med en positiv test om to uger

Anmeld

29. august 2010

Anonym trådstarter

Nadia&Daniel skriver:

Mit profilbillede er fra da jeg var 24+6 - er 30+5 i dag (billederne taget da jeg var 30+0)

Men tak

Eeej, shiiiit du har en flot mave - MIIISUUUNDEEELIIIIIG

Anmeld

29. august 2010

Anonym trådstarter

KatrineR skriver:

Altså jeg var PISSEFULD på vores ferie på kreta sidste år, og der havde jeg ægløsning, og den dag dyrkede vi sex, og der blev jeg gravid med Noah. Vi drak alkohol hverdag og havde en lille skid på hver aften, men lige præcis den aften/nat jeg blev gravid var det helt EKSTREMT så fuld jeg var, undrede mig over jeg ikke skulle "besøge Ulrik", men den dag blev jeg altså gravid.

Vil lige sige at det var efter 5 dages "druk" at jeg blev gravid. Ved præcis hvornår jeg blev gravid fordi det var så skide varmt alle dage at vi kun "hyggede" den nat, Ellers kunne vi slet ikke holde ud at ligge i nærheden af hinanden, pga varmen.

så nej, vil ikke sige at alkohol havde noget som helst at sige her

Haha Hold da op en historie... Tror da absolut heller ikke det har nogen som helst betydnig så - var nødt til lige at læse din historie op for min kæreste, og han kunne heller ikke lade være med at grine

Anmeld

29. august 2010

misslea

Anonym skriver:

Sikke et sødt navn - kan især godt lide, når man opkalder barnet efter ens bedste eller oldeforældre... Synes det er så sødt

Dejligt du stadig har humoren til trods for, at det må være både hårdt og også en liiiille bitte smule kedeligt, at ligge på langs to uger mere... Men hvad gør man ikke for det lille vidunder

Og længe leve baby.dk, må være god tidsfordriv for dig så længe

Ihh... Håber jeg kan stå med en positiv test om to uger

Ja... vi har også været helt enige om, at vores børn skulle have mellemnavne efter nogle familiemedlemmer...!! Havde det været en lille dreng, der gemte sig derinde, skulle han have min fars mellemnavn (Viggo)... det hedder min søsters søn også til mellemnavn... vi aftalte nemlig for flere år siden, at hvis vi fik sønner, ville vi opkalde dem efter vores far (som iøvrig lever i bedste velgående)....  Så morfar er stolt.. heheh

Ja - du kan tro, at baby.dk er god tidsfordriv...! Et eller andet skal man jo bruge tiden på, når man ikke kan rejse sig fra sofaen...

Og ja - blir nødt til at være lidt optimistisk... og se lyst på tingene, for ellers er det altså for deprimerende!! Og tænk... tror aldrig nogensinde jeg får mulighed for at lægge benene op, og INTET lave i 3 uger... så måske skal jeg bare nyde det.. hehe

Anmeld

29. august 2010

Omerovic

Jeg drak på samme måde(ik fordi jeg drak helt vildt), som inden vi prøvede at blive gravide, og der var igen problemer, jeg var gravide fra samme månede som vi startede prokjet.

Anmeld

29. august 2010

VIPpigen

Jeg har tit fået en øl til daglig med kæresten, og når vi spiste ude enten i byen, eller ved hans forældre var der også altid rødvin. Det var ikke sådan at jeg drak mig fuld, men der er da kommet alkohol ind. Og det er der også inden jeg fandt ud af jeg var gravid. Fra onsdag til fredag fik jeg nogen øl, og lidt vin, og da jeg lørdag stadig ikke havde fået mens lagde jeg ligeså stille 2 og 2 sammen, og holdte mig fra det. Og mandag viste testen positiv. Når kæresten knapper en øl op kan jeg stadig tage en tår, men har ikke drukket et helt glas vin, eller øl siden jeg stod med en positiv test.   Og lillepigen har det vidst meget godt, hun er aktiv, og scanninger indtil nu har der slet ikke været noget med.  Og vi prøvede kun i 3 måneder

Anmeld

29. august 2010

Omerovic

Jeg drak på samme måde(ik fordi jeg drak helt vildt), som inden vi prøvede at blive gravide, og der var igen problemer, jeg var gravide fra samme månede som vi startede prokjet.

Nu når jeg er gravid rører jeg igen alkohol,

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.