Hvad siger i til "D.U.M" fra i går??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. august 2010

lisesp83

Er det nye afsnit af de unge mødre i snakker om? For så er jeg da gået glip af det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. august 2010

Shibby

Næ..De flytetde bare pludselig ^^

De er stadig sammen <3

Line med mille ved jeg ikk om er med mere :/ Vi er med.. Vores sidste omgang af de unge mødre ^^

Anmeld

18. august 2010

Millesmammi

~~M.Nielsen~~ skriver:

Ved du egentlig hvorfor de ikke længere bor i huset? Er hun stadig sammen med Christian? - Den hun har sebastian med? For ham så man ikke igår...

Er du ikke med mere i den her sæson? og Line og Mille?

vi er IKKE med mere

Anmeld

18. august 2010

Halbschön

Millesmammi skriver:

vi er IKKE med mere

....Så er det godt at vi ka følge dig og Mille herinde ;o) Uden at det hele er opstillet ;o)

Anmeld

18. august 2010

Millesmammi

Renée88 skriver:

....Så er det godt at vi ka følge dig og Mille herinde ;o) Uden at det hele er opstillet ;o)

ja (o':

Anmeld

18. august 2010

bullerbassen

lotchen skriver:

Ikke andet end at jeg var blevet korsfæstet af min sp hvis Oliver var blevet parkeret i en skråstol mens jeg sad foran comp Nu ser vi jo kun et lille bitte udpluk af deres hverdag, men jeg har bare før tænkt på, at jeg synes de er meget i den skråstol.... Ved ikke om det er meget skadeligt, men jeg har bare altid lagt ham på aktivitetstæppet, så han kunne få en pause fra mor og kigge lidt på nogle figurer og da han blev større havde han så mulighed for at møffe rundt. Men hvor er de dog søde de tvillinger og hvor er hun dog sej at stå alene med et par tvillinger (har hun vel næsten gjort hele tiden).

Camilla.... Hun er bare så sød og er blevet så lækker efter hun har tabt sig Håber hun får en god elevplads....

Hannah... Er tom for ord....

Det nævnte jeg faktisk også for manden min, syntes hver gang vi ser tvillingerne sidder de i skåstolen og ser fjernsyn...

Selvfølgelig ser vi ikke alt derhjemme, men men de sidder der vist lidt ofte

Anmeld

18. august 2010

SiLiMiMa

Ej hvor er det dog bare godt for hende Hun er simpelthen en SUPERmamma.. Og så er hun jo bare blevet gudesmuk...Det syntes jeg virkelig! Wauw..

Hannah, ja hvad er der at sige... Dum dum dum!

Christina fik jeg SÅ ondt af igår, da hun fortalte om datterens savn og at hun ikke følte sig tilstrækkelig.. Gud hvor jeg hulkede.. Det rørte mig sgu dybt..

åh, du skrev lige det, jeg tænker om camilla og hannah og jeg begyndte også at tude igår, da christina fortalte om isabella's savn og hendes eget da hun var barn.... man skal nok ikke dømme hende for hårdt.....

heise

Anmeld

18. august 2010

bullerbassen

NatasjaL skriver:

ja og hendes børn er 7 eller 8 måneder. og kan hverken side selv eller kravle.

Er helt enig i at det ser ud som om børnene sidder meget i stolene og ikke så meget på gulvet, men igen vi ser jo ikke alt..

Og her kravlede bettefyren først som 9½ måned og sad knap 8 måneder.. Børn udvikler sig forskelligt.. Men de skal selvfølgelig have muligheden for det  først

Anmeld

18. august 2010

JVC

toboli skriver:

Det nævnte jeg faktisk også for manden min, syntes hver gang vi ser tvillingerne sidder de i skåstolen og ser fjernsyn...

Selvfølgelig ser vi ikke alt derhjemme, men men de sidder der vist lidt ofte

Her i denne tråd nævner Christina faktisk skråstolene

https://www.baby.dk/debat/32508pi1/tvillinger/tvillinge-musthaves.aspx#GoToMessage

Anmeld

18. august 2010

B&J

pussekat skriver:

så kan jeg sige at camilla her få elevplads på hjørring kommune og hun her tabe 48 kg her lige læse om det i ude og hjemme

super flot

Syntes nok mig og min kæreste så hende ved knox i hjørring her den anden da så, så jeg altså ikke forkert godt hun fik en elevplads

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.