Hvad siger i til "D.U.M" fra i går??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. august 2010

Kamilla-m

Millesmammi skriver:

<3

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. august 2010

Svei

smillaluna skriver:

Nej jeg er ikke alene, men jeg har tvillinger og en mand der arbejder 12 timer om dagen plus transporttid på en time. Jeg kommer ALDRIG nogen steder og er sku tvunget til at være mor på fuld tid. Det er sjældent jeg kan få nogen til at passe mine 7 uger gamle, for tidligt fødte tvillinger. Folk tør ikke, de tror ungerne dør mellem hænderne på dem (lettere overdrevet). Har en mor på Grønland og en svigermor som absolut ikke har tid til at passe unger.

Stadig kan det jo på ingemn måde sammenlignes med at være helt alene...jeg synes det er virkelig godt når der bruges penge til aflastning, det kommer både mor og barn tilgode...ens børn har helt sikkert ikke glæde af at man spiller helt...sund hedstegn at bede om hjælp...

Anmeld

18. august 2010

Faith

Eva. skriver:

Stadig kan det jo på ingemn måde sammenlignes med at være helt alene...jeg synes det er virkelig godt når der bruges penge til aflastning, det kommer både mor og barn tilgode...ens børn har helt sikkert ikke glæde af at man spiller helt...sund hedstegn at bede om hjælp...

Det jeg kritiserer er hendes udtalelse om at nu havde hun været mor på fuld tid lige fra fødslen. Kan bare ikke helt forstå hvad hun havde regnet med.

Anmeld

18. august 2010

Svei

smillaluna skriver:

Det jeg kritiserer er hendes udtalelse om at nu havde hun været mor på fuld tid lige fra fødslen. Kan bare ikke helt forstå hvad hun havde regnet med.

Altså...ingen aner vel i virkeligheden hvad de går ind til når de får børn...jeg kan godt forstå hende og især hvis det er et meget ungt menneske, der har man jo også brug for at komme lidt ud og feste på lige fod med andre på samme alder.... jeg er lykkelig for jeg havde mine forældre da jeg blev alenemor som 23 årig...og jeg fik festet..

Anmeld

18. august 2010

wamse

Mie A skriver:

Jamen er du alene? Hannah har jo ingen til at hjælpe sig. Jeg kan udemærket godt forstå at hun vælger at få sin datter i aflastning. Hun har brug for tid til sig selv en gang imellem - også selvom hun er blevet mor. 

Jeg ville da blive sindsyg, hvis jeg f.eks. ikke kunne tage ud med veninderne og hygge en gang imellem. Nu er jeg jo bare så heldig stillet i forhold til Hannah - Jeg har jo min mand og bedsteforældrerne der kan træde til, når jeg har brug for det.

Er helt enig med dig. Hannah har jo rent faktisk været helt alene om alt og det er da hårdt, selv for en gammel kone som mig selv ;-) Kan godt forstå hun har brug for aflastning, det synes jeg da også selv en gang i mellem og hvis hun bruger tiden på at feste, jamen så er det hendes måde at bruge hendes frirum.

Anmeld

18. august 2010

Faith

wamse skriver:

Er helt enig med dig. Hannah har jo rent faktisk været helt alene om alt og det er da hårdt, selv for en gammel kone som mig selv ;-) Kan godt forstå hun har brug for aflastning, det synes jeg da også selv en gang i mellem og hvis hun bruger tiden på at feste, jamen så er det hendes måde at bruge hendes frirum.

Vi behøver heldigvis ikke at være enige herinde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.