Hvad siger i til "D.U.M" fra i går??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. august 2010

frk Jensen

Marge skriver:

Come on! Du skal da ikke afsløre hvad der sker bare fordi du har set det irriterende

ja det gik luften lige lidt af ballonen. min søn kunne altså heller ikke kravle da han var 7-8 mdr.. til trods for at jeg ikke brugte skråstol til ham.

Syns camilla er super søøød... Og hvor er hun bare blevet SÅ flot..

Hannah... Kan godt forstå at datteren skal i aflastning... hun er alene med datteren, og hun har altså også brug for et pusterum fra bleer, babymos og bæ..

christina.. hun gør det flot.. gisp, tænk hvis jeg selv stod alene med tvillinger.. Yikes manner, det må være hårdt..

nogen der ved hvorfor hun har den fulde forældemyndighed? har michael selv afgivet den???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. august 2010

NatasjaL

Anyone skriver:

ja det gik luften lige lidt af ballonen. min søn kunne altså heller ikke kravle da han var 7-8 mdr.. til trods for at jeg ikke brugte skråstol til ham.

Syns camilla er super søøød... Og hvor er hun bare blevet SÅ flot..

Hannah... Kan godt forstå at datteren skal i aflastning... hun er alene med datteren, og hun har altså også brug for et pusterum fra bleer, babymos og bæ..

christina.. hun gør det flot.. gisp, tænk hvis jeg selv stod alene med tvillinger.. Yikes manner, det må være hårdt..

nogen der ved hvorfor hun har den fulde forældemyndighed? har michael selv afgivet den???

det kan godt være han ikke kunne det. det havde sp'en bare sagt til hende at det burde de kunne nu.

du behøver ikke spise mig siger bare hvad der blev sagt.

jeg sagde en ting? hvis det afslørede alt, behøver du jo ik se det iaften

Anmeld

18. august 2010

frk Jensen

NatasjaL skriver:

det kan godt være han ikke kunne det. det havde sp'en bare sagt til hende at det burde de kunne nu.

du behøver ikke spise mig siger bare hvad der blev sagt.

jeg sagde en ting? hvis det afslørede alt, behøver du jo ik se det iaften

Jeg er bare ikke enig i hvornår børn "burde" kunne kravle, sidde og gå selv. Børn er forskellige og sådan skal det være.

Det er også helt individuelt om man ville bruge skråstole, gåstole osv..

Ren motorisk er det bare bedst at børn selv lære at kravle, gå og sidde.. Det er iøvrigt bedst for deres videre udvikling.

Årh joooo jeg skal se det i aften... Du har jo kun afsløret småting

Anmeld

18. august 2010

NatasjaL

Anyone skriver:

Jeg er bare ikke enig i hvornår børn "burde" kunne kravle, sidde og gå selv. Børn er forskellige og sådan skal det være.

Det er også helt individuelt om man ville bruge skråstole, gåstole osv..

Ren motorisk er det bare bedst at børn selv lære at kravle, gå og sidde.. Det er iøvrigt bedst for deres videre udvikling.

Årh joooo jeg skal se det i aften... Du har jo kun afsløret småting

ja det rigtigt. min datter var bare ekstrem hurtig til alting, sad selv da hun var 6 måneder, kunne kravle da hun var 7 måneder, og gå da hun var 11

Anmeld

18. august 2010

frk Jensen

NatasjaL skriver:

ja det rigtigt. min datter var bare ekstrem hurtig til alting, sad selv da hun var 6 måneder, kunne kravle da hun var 7 måneder, og gå da hun var 11

Der er også forskelligt fra drenge til piger.. min søn var 10 mdr da han kravlede, og vel omkring de 8 mdr da han kunne sidde selv. og knap 15 mdr da han gik.. Så ja, det er meget forskelligt

Anmeld

18. august 2010

JVC

At Camilla har tabt 47 kg siden fødslen er bare super flot. Jeg blev helt glad for at se et afsnit med hende, uden at der var bryster over hele skærmen. Hun er bare for sej!

Hannah er bare for meget. Hun er så fæl. Det virker som om at hun hellere vil feste end at passe sin pige. Hvad sker der for at hun ikke har råd til at købe chips til festen. Har hun så råd til at købe mad til datteren?

Christina med tvillingerne, bryder jeg mig ikke ubetinget godt om, MEN det skal siges til hendes forsvar at jeg giver hende et klap på skulderen for at klare tvillingerne alene

Glæder mig til afsnittet i aften!

Anmeld

18. august 2010

pussekat

så kan jeg sige at camilla her få elevplads på hjørring kommune og hun her tabe 48 kg her lige læse om det i ude og hjemme

super flot

Anmeld

18. august 2010

Shibby

De mangler her at oplyse at den nævnte kæreste var en Kristian som camilla lagde baby og brylluypsplaner med kort inden hun mødte Christrian

Sæson 4

Lykken smiler atter til Camilla. Hun har fundet en ny kæreste og ekskæresten må passe Oliver, så det nyforelskede  par kan tage til et feriecenter ved Vesterhavet for at lære hinanden bedre at kende

Sjovt at hun er den eneste hvor de ikk rykker gammel dårlig info op gang efter gang som ved os andre

Anmeld

18. august 2010

Bare mig..

pussekat skriver:

så kan jeg sige at camilla her få elevplads på hjørring kommune og hun her tabe 48 kg her lige læse om det i ude og hjemme

super flot

Ej hvor er det dog bare godt for hende Hun er simpelthen en SUPERmamma.. Og så er hun jo bare blevet gudesmuk...Det syntes jeg virkelig! Wauw..

Hannah, ja hvad er der at sige... Dum dum dum!

Christina fik jeg SÅ ondt af igår, da hun fortalte om datterens savn og at hun ikke følte sig tilstrækkelig.. Gud hvor jeg hulkede.. Det rørte mig sgu dybt..

Anmeld

18. august 2010

Bare mig..

Shibby skriver:

De mangler her at oplyse at den nævnte kæreste var en Kristian som camilla lagde baby og brylluypsplaner med kort inden hun mødte Christrian

Sæson 4

Lykken smiler atter til Camilla. Hun har fundet en ny kæreste og ekskæresten må passe Oliver, så det nyforelskede  par kan tage til et feriecenter ved Vesterhavet for at lære hinanden bedre at kende

Sjovt at hun er den eneste hvor de ikk rykker gammel dårlig info op gang efter gang som ved os andre

Ved du egentlig hvorfor de ikke længere bor i huset? Er hun stadig sammen med Christian? - Den hun har sebastian med? For ham så man ikke igår...

Er du ikke med mere i den her sæson? og Line og Mille?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.