Nu ikke for at skabe en masse ballade, så vil jeg bare lige fortælle at hverdagen er LANGT fra sådan som den ser ud i tv, det troede jeg også dengang jeg tilmeldte mig, tænkte 'nu skal jeg godt nok vise dem at det ikke behøver være sådan'. men da vi selv kom i tv tænkte jeg bare OMG! sådan er vores hverdag ikke. Lucas ser i tvet ud til at være et værre hysterisk barn, hvilken han bestemt ikke er s;. de filmer op til 10 timer om dagen og vælger så KUN lige at bruge det neative, jeg ved ikke om folk har set hvad der stod i BT igår, og i ude og hjemme flere gange om hvorfor folk melder sig ud, netop fordi de ikke vil udstilles som man bliver! s; - bare lige så folk ikke behøber sidde og nedgøre dem der er med, selvf er der mange ting de ikke kan ændre på, eks at hannah igår ingen penge havde osv,
men det skal også lige siges at man bliver bedt om at gøre en masse og sige en masse man irl aldrig kunne drømme om, bare lige så at folk ved hvordan det forgård! s; også derfor jeg har meldt mig fra, gider ikke de udstiller mine børn sådan!
Anmeld