Hvad siger i til "D.U.M" fra i går??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. august 2010

Junibæbs2013

Har ikke læst alle svarene, så det er måske sagt før.

Men jeg synes, at det var et rigtig kedeligt afsnit af DUM. Man så Christina søge uddannelse, Camilla aflevere ansøgning og Hannah aflevere sin datter og pynte til fest.

Savner dengang, hvor de ikke trak afsnittene så langt med små dagligdags trivialiteter.

Det mest spændende var, hvor smadder flot Camilla er blevet. Sikke nogle smækre ben ...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. august 2010

Rikke, Liam & Linus

Skønt DUM er vendt tilbage.

Jeg synes bare Camilla virker som en rigtig sød pige og sikke smækker lækker hun er blevet.

Christina...jeg synes egentlig hun virkede ganske fornuftig igår, synes hun var meget ærlig og sårbar, lidt trist. Men tror det er for det bedste at hun er blevet skilt så hun kan få en uddannelse og ikke bare sidder derhjemme og vente på det lige passer ind i mandens planer(som det lød som om hun havde gjort tidligere). Mht. skråstolene...så snakkede jeg og kæresten også lige om det. Men kunne forestille mig at det er lidt svært at holde motivationen og energien oppe, når man er alene med tvillinger...så er det jo en nem løsning. Jeg dømmer hende ikke så hårdt.

Og Hannah...bumbum, kunne sige mange slemme og forudintagede ting her, men vælger bare at tie

Anmeld

18. august 2010

Kamilla-m

Nu ikke for at skabe en masse ballade, så vil jeg bare lige fortælle at hverdagen er LANGT fra sådan som den ser ud i tv, det troede jeg også dengang jeg tilmeldte mig, tænkte 'nu skal jeg godt nok vise dem at det ikke behøver være sådan'. men da vi selv kom i tv tænkte jeg bare OMG! sådan er vores hverdag ikke. Lucas ser i tvet ud til at være et værre hysterisk barn, hvilken han bestemt ikke er s;. de filmer op til 10 timer om dagen og vælger så KUN lige at bruge det neative, jeg ved ikke om folk har set hvad der stod i BT igår, og i ude og hjemme flere gange om hvorfor folk melder sig ud, netop fordi de ikke vil udstilles som man bliver! s; - bare lige så folk ikke behøber sidde og nedgøre dem der er med, selvf er der mange ting de ikke kan ændre på, eks at hannah igår ingen penge havde osv,

men det skal også lige siges at man bliver bedt om at gøre en masse og sige en masse man irl aldrig kunne drømme om, bare lige så at folk ved hvordan det forgård! s; også derfor jeg har meldt mig fra, gider ikke de udstiller mine børn sådan!

Anmeld

18. august 2010

maria_wlt

MortilMogL skriver:

Nu ikke for at skabe en masse ballade, så vil jeg bare lige fortælle at hverdagen er LANGT fra sådan som den ser ud i tv, det troede jeg også dengang jeg tilmeldte mig, tænkte 'nu skal jeg godt nok vise dem at det ikke behøver være sådan'. men da vi selv kom i tv tænkte jeg bare OMG! sådan er vores hverdag ikke. Lucas ser i tvet ud til at være et værre hysterisk barn, hvilken han bestemt ikke er s;. de filmer op til 10 timer om dagen og vælger så KUN lige at bruge det neative, jeg ved ikke om folk har set hvad der stod i BT igår, og i ude og hjemme flere gange om hvorfor folk melder sig ud, netop fordi de ikke vil udstilles som man bliver! s; - bare lige så folk ikke behøber sidde og nedgøre dem der er med, selvf er der mange ting de ikke kan ændre på, eks at hannah igår ingen penge havde osv,

men det skal også lige siges at man bliver bedt om at gøre en masse og sige en masse man irl aldrig kunne drømme om, bare lige så at folk ved hvordan det forgård! s; også derfor jeg har meldt mig fra, gider ikke de udstiller mine børn sådan!

Om man vil det eller ej så er det et underholdnings program, og hvis der er nogen der siger og gør nogen dumme ting, så sidder programmet nok bare og klapper i deres små fede hænder... Dumhed sælger...

Anmeld

18. august 2010

Kamilla-m

maria_wt skriver:

Om man vil det eller ej så er det et underholdnings program, og hvis der er nogen der siger og gør nogen dumme ting, så sidder programmet nok bare og klapper i deres små fede hænder... Dumhed sælger...

ja det har du ret i, men derfra og til at svine folk til som jeg har set flere steder her inde er der langt. de klipper og klister i det som det passer dem, hvilken man ikke lige bliver informeret om når man siger ja! s; at man kan tænke sig til det er en anden sag, jeg kunne bare ikke se det, derfor har jeg også takket nej til at være med mere, jeg gider ikke mit liv skal udstilles på den måde!

Anmeld

18. august 2010

Millesmammi

MortilMogL skriver:

ja det har du ret i, men derfra og til at svine folk til som jeg har set flere steder her inde er der langt. de klipper og klister i det som det passer dem, hvilken man ikke lige bliver informeret om når man siger ja! s; at man kan tænke sig til det er en anden sag, jeg kunne bare ikke se det, derfor har jeg også takket nej til at være med mere, jeg gider ikke mit liv skal udstilles på den måde!

super du kom

Anmeld

18. august 2010

Ox.

Det irritere mig grænseløst, må jeg indrømme, at se når de ryger indendørs og lige op i snotten af deres unger ..

Vi er også rygere herhjemme, men det foregår udenfor, og med rygerjakker på ..

Sku aldrig i nærheden af der mit barn færdes ..

Anmeld

18. august 2010

Chri9000

Profilbillede for Chri9000

Jeg har mere et spørgsmål.. Sagde hannah at hun og hendes sagsbehandler var blevet enige om at sende datteren i aflastning fordi hannah havde brug for frihed til at feste? Sådan forstod jeg det

Lige præcis sådan forstod jeg den også 

Hun havde jo været mor på fuld tid siden hendes datter blev født.. Flot sagt, det har alle vi andre da osse 

Anmeld

18. august 2010

Lady Marion <3

Shibby skriver:

Christina gør det så godt hun kan Ingen ved jo hvor lang tid de sad der under den optagelse

Jeg kan ikke se dum mere   Hvem Christina har fået tvillinger ?? Peters ex ??

Anmeld

18. august 2010

maria_wlt

Muffi . skriver:

Jeg kan ikke se dum mere   Hvem Christina har fået tvillinger ?? Peters ex ??

Nej en ny Christina...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.