Hvad siger i til "D.U.M" fra i går??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. august 2010

Chri9000

Profilbillede for Chri9000

Nej, hende der VAR kærester med ham soldaten, der næsten aldrig var hjemme!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. august 2010

Lady Marion <3

maria_wt skriver:

Nej en ny Christina...

Nårh ok ,,,   Tak for info

Anmeld

18. august 2010

Kamilla-m

Millesmammi skriver:

super du kom

ja :] men er det ikke rigtigt måske?

Anmeld

18. august 2010

maria_wlt

Sussie&Lilje skriver:

Det irritere mig grænseløst, må jeg indrømme, at se når de ryger indendørs og lige op i snotten af deres unger ..

Vi er også rygere herhjemme, men det foregår udenfor, og med rygerjakker på ..

Sku aldrig i nærheden af der mit barn færdes ..

Ja total klamt.....

Får mig så til at spørge når du skriver at du er ryger, om du røg da du var gravid???

Anmeld

18. august 2010

Kamilla-m

Sussie&Lilje skriver:

Det irritere mig grænseløst, må jeg indrømme, at se når de ryger indendørs og lige op i snotten af deres unger ..

Vi er også rygere herhjemme, men det foregår udenfor, og med rygerjakker på ..

Sku aldrig i nærheden af der mit barn færdes ..

ja det er også noget andet, (:. - jeg dummede mig også engang ved at ryge indendøre, og så rykkede vi det ud i køkkenet, og så kunne jeg se hvor meget bedre Lucas fik af det, det fik mig til at få det så dårligt, så vores rygning forgård også uden for nu, og det har det gjort i 3-4 mdr nu, og nu er det helt væk hans asmatiskbronkitisk . dog er daniel stoppet helt med at ryge .

men har set flere steder at mange skriver at vi er dårligt mødre sådan som det ser ud i tv, men synes måske bare at folk skal vide hvordan sandheden irl er, vores hverdag er hverfalt ikke sådan som man ser på tv.

Anmeld

18. august 2010

Ox.

maria_wt skriver:

Ja total klamt.....

Får mig så til at spørge når du skriver at du er ryger, om du røg da du var gravid???

Dum som jeg var - gjorde jeg i starten, men stoppede, men det resulterede så også i en del vægt til sidst, men det er ved at blive arbejdet af rigtig godt og grundigt

Men jeg har aldrig røget indendøre, og vi kommer ikke steder hen med Lilje hvor der bliver røget indendøre .. Hvis vi bliver inviteret et sted hen, spørger jeg altid pænt om de ryger udenfor, og gør de ikke det - kommer vi ikke ...

Anmeld

18. august 2010

Ox.

MortilMogL skriver:

ja det er også noget andet, (:. - jeg dummede mig også engang ved at ryge indendøre, og så rykkede vi det ud i køkkenet, og så kunne jeg se hvor meget bedre Lucas fik af det, det fik mig til at få det så dårligt, så vores rygning forgård også uden for nu, og det har det gjort i 3-4 mdr nu, og nu er det helt væk hans asmatiskbronkitisk . dog er daniel stoppet helt med at ryge .

men har set flere steder at mange skriver at vi er dårligt mødre sådan som det ser ud i tv, men synes måske bare at folk skal vide hvordan sandheden irl er, vores hverdag er hverfalt ikke sådan som man ser på tv.

Vi var ved at miste min lille fætter forrige jul pga indendørs rygning - så vi har set meget tæt på hvad det kan gøre, så der bliver ikke røget indenfor nogle steder overhovedet i min eller mandens familie

Anmeld

18. august 2010

Laulund87

NatasjaL skriver:

ja og hendes børn er 7 eller 8 måneder. og kan hverken side selv eller kravle.

Det kan min datter, på 8 måneder, nu heller ikke..Ikke alle er lige hurtige

Anmeld

18. august 2010

Ox.

Laulund87 skriver:

Det kan min datter, på 8 måneder, nu heller ikke..Ikke alle er lige hurtige

Min datter kravlede først da hun var 10 mdr, det fik vi at vide var helt normalt ..

Anmeld

18. august 2010

maria_wlt

Sussie&Lilje skriver:

Dum som jeg var - gjorde jeg i starten, men stoppede, men det resulterede så også i en del vægt til sidst, men det er ved at blive arbejdet af rigtig godt og grundigt

Men jeg har aldrig røget indendøre, og vi kommer ikke steder hen med Lilje hvor der bliver røget indendøre .. Hvis vi bliver inviteret et sted hen, spørger jeg altid pænt om de ryger udenfor, og gør de ikke det - kommer vi ikke ...

Jeg var meget overbevist på at vi var flere der var sådan (ingen røg omkring mit barn) Men har nu læst at vi i DK faktisk er det land der ryger mest som gravide og omkring små børn i hele norden... Hver 5 gravid...  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.