Hvad siger i til "D.U.M" fra i går??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. august 2010

NatasjaL

maria_wt skriver:

Forbud fra hvem??

sp'en.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. august 2010

maria_wlt

Shibby skriver:

og hvor mange min så i? under 7 et halvt pr pige ^^ Vi ved ikk om de blev lagt på maven bagefter eller noget for det blev jo ikk filmet..men i næste afsnit som kommer i aften ligger de på et tæppe og den anden sidder vidst op

Fra ekspert...

Et lille barn, der ikke kan trille fra mave til ryg, bør max sidde i stolen 2 x 10 minutter dagligt.

Anmeld

18. august 2010

NatasjaL

ja og hendes børn er 7 eller 8 måneder. og kan hverken side selv eller kravle.

Anmeld

18. august 2010

BabyAnno2012

Hannah kan virkelig bringe mit pis i kog - jeg er virkelig målløs over den måde hun er på!!!

Camilla er bare SÅ skøn, klar farvorit i DUM

Christina er jeg sikker på gør det så godt hun kan som alene mor til tvillinger.

Anmeld

18. august 2010

Margorie

NatasjaL skriver:

ja fordi hun får forbud for at bruge stolene.

Come on! Du skal da ikke afsløre hvad der sker bare fordi du har set det irriterende

Anmeld

18. august 2010

tumle81

Jeg sad troligt og så det, som sædvanlig

Camilla er da bare blevet for lækker, virkelig en køn pige og hun gør sgu noget ud af sig selv

Hannah virker enormt umoden selvom hun er blevet mor og klarer datteren det meste af tiden selv. Hun er selvf heller ikke så gammel! Tror det er vigtigt at datteren er kommet i aflastning for at få lidt mere ro på, og for Hannah at hun stadig kan være ung og nyde livet...

Christina, tja det må være sejt at stå alene med to små børn, men men me må sige at jeg synes de unger altid er placeret i de to skråstole foran fjernsynet. Så kan det godt være vi kun ser et udpluk af dagen, men det er da utroligt at de oftest sidder i den stol når de viser noget fra hende...

Glæder mig til i aften for at se hvad der så sker. Kan godt forstå hvis hun får at vide at børnene skal være mere på tæppet, eller hos hende... Har lagt mærker´til de også virker en anelse flade bagpå??

Knus Kathrina

Anmeld

18. august 2010

betski

Er der ikke nogen der vil komme med et resumé af afsnittet fra i går??

Anmeld

18. august 2010

TineA

Jeg nåede det ikke, da jeg havde en date med Leonardo DiCaprio i biffen

Hvornår kommer næste afsnit?

Anmeld

18. august 2010

Margorie

Christinas tvillinger har altså lært at sidde selv.. Det har jeg luret på fb nemlig

Anmeld

18. august 2010

NatasjaL

Marge skriver:

Christinas tvillinger har altså lært at sidde selv.. Det har jeg luret på fb nemlig

det muligt meeen nu er det altså også 11 måneder, det er du ikke i de afsnit der er nu.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.