Hvad siger i til "D.U.M" fra i går??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. august 2010

NatasjaL

ja hun bliver kritiseret af sp'en har set afsnittet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. august 2010

Frøken Sørensen

WOW hvor ser Camilla bare godt ud efter hun har tabt sig...  Hun er sku så sød... Klart en favorit

Og så er jeg godt nok spændt på at se hvad det er Christina bliver kritiseret for... For det er sku sejt at hun klare at være alene med tvillinger. Må ikke være nemt...

Anmeld

18. august 2010

Lise

NatasjaL skriver:

ja hun bliver kritiseret af sp'en har set afsnittet

Ser man sp'en i programmet - eller hører man kun hvad hun har sagt? (gad godt vide om det er den samme som min, da jeg bor i nærheden)  Apropos blev Christina og Michael spottet sammen forrige weekend..

Anmeld

18. august 2010

NatasjaL

Lise skriver:

Ser man sp'en i programmet - eller hører man kun hvad hun har sagt? (gad godt vide om det er den samme som min, da jeg bor i nærheden)  Apropos blev Christina og Michael spottet sammen forrige weekend..

man hører kun hvad hun har sagt

Anmeld

18. august 2010

maria_wlt

lotchen skriver:

Ikke andet end at jeg var blevet korsfæstet af min sp hvis Oliver var blevet parkeret i en skråstol mens jeg sad foran comp Nu ser vi jo kun et lille bitte udpluk af deres hverdag, men jeg har bare før tænkt på, at jeg synes de er meget i den skråstol.... Ved ikke om det er meget skadeligt, men jeg har bare altid lagt ham på aktivitetstæppet, så han kunne få en pause fra mor og kigge lidt på nogle figurer og da han blev større havde han så mulighed for at møffe rundt. Men hvor er de dog søde de tvillinger og hvor er hun dog sej at stå alene med et par tvillinger (har hun vel næsten gjort hele tiden).

Camilla.... Hun er bare så sød og er blevet så lækker efter hun har tabt sig Håber hun får en god elevplads....

Hannah... Er tom for ord....

Ja 1 time må de sidde der siges det... Har også lidt på fornemmelsen at den time er mere end brugt...

Anmeld

18. august 2010

Shibby

Christina gør det så godt hun kan Ingen ved jo hvor lang tid de sad der under den optagelse

Anmeld

18. august 2010

maria_wlt

Shibby skriver:

Christina gør det så godt hun kan Ingen ved jo hvor lang tid de sad der under den optagelse

Jeg tror også at hun gør alt hvad hun kan... Og det er svært at vide hvordan og hvorledes når man kun ser meget få minutter af en hel hverdag..

Meningen kan desværre kun komme ud fra det vi ser... 

Anmeld

18. august 2010

Shibby

og hvor mange min så i? under 7 et halvt pr pige ^^ Vi ved ikk om de blev lagt på maven bagefter eller noget for det blev jo ikk filmet..men i næste afsnit som kommer i aften ligger de på et tæppe og den anden sidder vidst op

Anmeld

18. august 2010

NatasjaL

ja fordi hun får forbud for at bruge stolene.

Anmeld

18. august 2010

maria_wlt

NatasjaL skriver:

ja fordi hun får forbud for at bruge stolene.

Forbud fra hvem??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.