Hvad siger i til "D.U.M" fra i går??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.942 visninger
95 svar
0 synes godt om
18. august 2010

maria_wlt

Hvem så det?? Og har man en mening eller to man gerne vil af med???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. august 2010

Pia.

Jeg fik desværre kun set halvdelen af det - havde ellers sat mig for at det skulle jeg bare se denne gang

Så dog at tvillingernes forældre var gået fra hinanden... !

Knus Pia, der vist ikke rigtig har noget at tilføje til denne her debat..

Anmeld

18. august 2010

klmf

Ikke andet end at jeg var blevet korsfæstet af min sp hvis Oliver var blevet parkeret i en skråstol mens jeg sad foran comp Nu ser vi jo kun et lille bitte udpluk af deres hverdag, men jeg har bare før tænkt på, at jeg synes de er meget i den skråstol.... Ved ikke om det er meget skadeligt, men jeg har bare altid lagt ham på aktivitetstæppet, så han kunne få en pause fra mor og kigge lidt på nogle figurer og da han blev større havde han så mulighed for at møffe rundt. Men hvor er de dog søde de tvillinger og hvor er hun dog sej at stå alene med et par tvillinger (har hun vel næsten gjort hele tiden).

Camilla.... Hun er bare så sød og er blevet så lækker efter hun har tabt sig Håber hun får en god elevplads....

Hannah... Er tom for ord....

Anmeld

18. august 2010

betski

Ihh jeg så det desværre ikke da jeg kom lidt sent hjem fra zumba.. men så lige slutningen. Synes også at Camilla er blev mega hot (hun har jo altid været en køn pige) og håber meget for hende, at hun finder en god læreplads.

Hvem så man ellers i programmet?

Anmeld

18. august 2010

Karo

Jeg syndes Camilla er blevet en virkelig flot pige efter hun har tabt sig.

Anmeld

18. august 2010

Margorie

Jeg har mere et spørgsmål.. Sagde hannah at hun og hendes sagsbehandler var blevet enige om at sende datteren i aflastning fordi hannah havde brug for frihed til at feste? Sådan forstod jeg det

Anmeld

18. august 2010

saxa

Jamen hvad kan jeg sige om det.. Det er jo D.U.M..

Er jo helt tosset med Camilla - og har altid været det.. Og Kæææft hvor ser hun bare godt ud.. Hannah - Tja, intet nyt der.. Ved ikke hvad jeg skal sige om hende.. Christina - Tvillingerne er vildt søde.. Men er spændt på at se hvad sp kritiserer hende for næste gang.. Havde godt regnet ud de ville gå fra hinanden, han var da total ligeglad med hende..

Anmeld

18. august 2010

saxa

Marge skriver:

Jeg har mere et spørgsmål.. Sagde hannah at hun og hendes sagsbehandler var blevet enige om at sende datteren i aflastning fordi hannah havde brug for frihed til at feste? Sådan forstod jeg det

Sagde hun ikke bare hun havde brug for frihed..? Hun klarede det da utrolig flot med at afl hende.. Jeg havde tudbrølet hvis det var mig - men det siger måske også noget om hende..

Anmeld

18. august 2010

wamse

saxi skriver:

Jamen hvad kan jeg sige om det.. Det er jo D.U.M..

Er jo helt tosset med Camilla - og har altid været det.. Og Kæææft hvor ser hun bare godt ud.. Hannah - Tja, intet nyt der.. Ved ikke hvad jeg skal sige om hende.. Christina - Tvillingerne er vildt søde.. Men er spændt på at se hvad sp kritiserer hende for næste gang.. Havde godt regnet ud de ville gå fra hinanden, han var da total ligeglad med hende..

Fik man af vide at sp ville  kritisere hende for noget næste gang?

Anmeld

18. august 2010

saxa

wamse skriver:

Fik man af vide at sp ville  kritisere hende for noget næste gang?

Ja de sagde til aller sidst at hun havde fået kritik af sp og så siger hun selv at sp får hende til at føle sig som en dårlig mor..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.