Hvad siger i til "D.U.M" fra i går??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. august 2010

Mie A

Sussie&Lilje skriver:

Vi var ved at miste min lille fætter forrige jul pga indendørs rygning - så vi har set meget tæt på hvad det kan gøre, så der bliver ikke røget indenfor nogle steder overhovedet i min eller mandens familie

Skrækkeligt hvad røg kan gøre.

Men det er jo stadigt skadeligt, selvom det foregår udendørs.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. august 2010

Millesmammi

MortilMogL skriver:

ja :] men er det ikke rigtigt måske?

jo .

Anmeld

18. august 2010

Laulund87

Sussie&Lilje skriver:

Min datter kravlede først da hun var 10 mdr, det fik vi at vide var helt normalt ..

Vi får besøg af ergoterapeut og hun siger at alle har så travlt med hvornår de kan dit og dat, men alle børn er bare ikke lige hurtige eller tager tingene i samme rækkefølge

Anmeld

18. august 2010

Ox.

maria_wt skriver:

Jeg var meget overbevist på at vi var flere der var sådan (ingen røg omkring mit barn) Men har nu læst at vi i DK faktisk er det land der ryger mest som gravide og omkring små børn i hele norden... Hver 5 gravid...  

Pyha, vi har nogle kedelige 'rekorder' i DK efterhånden ..

Anmeld

18. august 2010

Kamilla-m

Millesmammi skriver:

jo .

så du de unge mødre igår mus?<3

Anmeld

18. august 2010

Faith

Jeg studsede meget over det Hannah sagde i forbindelse med at hun havde besluttet at få datteren i aflastning så hun kunne få lidt fri engang imellem: "Siden fødslen har jeg jo været mor på fuld tid" Hmm ja bette skat, hvad havde du regnet med?? Og hvad tror du vi andre gør? Ved godt hun ikke er så gammel...... Meeeeeen.

Anmeld

18. august 2010

Kamilla-m

Sussie&Lilje skriver:

Vi var ved at miste min lille fætter forrige jul pga indendørs rygning - så vi har set meget tæt på hvad det kan gøre, så der bliver ikke røget indenfor nogle steder overhovedet i min eller mandens familie

kan kun give dig ret, og jeg har fortrydt inderligt at jeg nogen sinde har gjort det /:. men heldigvis er jeg blevet klogere på det område .

Anmeld

18. august 2010

Millesmammi

MortilMogL skriver:

så du de unge mødre igår mus?<3

ja :] <3

Anmeld

18. august 2010

maria_wlt

smillaluna skriver:

Jeg studsede meget over det Hannah sagde i forbindelse med at hun havde besluttet at få datteren i aflastning så hun kunne få lidt fri engang imellem: "Siden fødslen har jeg jo været mor på fuld tid" Hmm ja bette skat, hvad havde du regnet med?? Og hvad tror du vi andre gør? Ved godt hun ikke er så gammel...... Meeeeeen.

Godt skrevet...

Anmeld

18. august 2010

Ox.

smillaluna skriver:

Tænkte det samme, ved heller ikke hvor hendes tanker helt var ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.