Er det bare mig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. august 2010

A.

wamse skriver:

Men synes da heller ikke at Majbritt praler med det, hverken her eller på fb. Altså der er masser billeder af hendes skønne drenge, men synes da ikke hun plejer at skriver mærke ned. Men jeg er da udemærket klar over, hvilke mærker de har på, for jeg er selv ret vild med de mærker hun vælger.

det er bare det jeg synes at hun har gjort mange gang det er den udtryk (staves) jeg har fået mange gang...og det var slet ikke negativ ment jeg skrev bare at jeg synes at hun gør

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. august 2010

Stepmom87

Jeg praler ikke når jeg køber mærketøj til ungerne, og synes det er noget mærkeligt at gøre.. Men kan derimod godt finde på at fortælle hvis jeg har gjort et kanon køb, f.eks. købte jeg en katvig heldragt til min datter til 75kr og den var slinterny fra butikken..

Anmeld

6. august 2010

A.

twinboys skriver:

Smiler laver stadig ikke reklame for det for ikke reklame penge for det... Men hade mine drenge været modeller for det fede tøj ja så havde jeg lavet reklame for det...

Men lad det nu bare ligge

Jeg elsker mine drenge og er vild med bestemte mærker, men en pral-mås er jeg ikke...

Jo jeg praler med at jeg synes jeg har lækre drenge ... Og det kan jeg kun være stolt af... Men det er bestemt ikke fordi de har tøj på... De er dejlige af sind og udståling... De er bare dejlige...

og Oliver & Alexander jeg elsker jer

det var heller ikke negativ ment majbritt det var bare det jeg synes at du har gjort..men ja ingen tvivl omat de er lækkre da..

Anmeld

6. august 2010

twinboys

A. skriver:

det var heller ikke negativ ment majbritt det var bare det jeg synes at du har gjort..men ja ingen tvivl omat de er lækkre da..

Så vil jeg gerne hvor og hvornår ???

Anmeld

6. august 2010

A.

twinboys skriver:

Så vil jeg gerne hvor og hvornår ???

puha nu har jeg lige ikke en dato po det synes bare at jeg har oplevet mange gang noget i den stil som  fx.så nu har drenge fået super seje molo regntøj osv.

Anmeld

6. august 2010

twinboys

A. skriver:

puha nu har jeg lige ikke en dato po det synes bare at jeg har oplevet mange gang noget i den stil som  fx.så nu har drenge fået super seje molo regntøj osv.

Molo regntøj det har vi sidst købt for 3år siden... og der var jeg ikke på facebook

Anmeld

6. august 2010

A.

twinboys skriver:

Molo regntøj det har vi sidst købt for 3år siden... og der var jeg ikke på facebook

det var bare en eksempel af det hvad du har skrevet det kun lige så godt være en bluse eller andet det er det jeg har oplevet

Anmeld

6. august 2010

TbCp

Det er slet ikke noget der kan pisse mig af... hvad folk skriver i deres statusbesked er jeg bedøvende ligeglad med og er det ikke noget der interesserede mig så kommentere jeg det ikke....

Hvis hun har lyst til at "blære" sig med sit nyindkøbte mærketøj, så fred være med hende!

Livet er for kort til at hidse sig op over den slags ting

Anmeld

6. august 2010

twinboys

A. skriver:

det var bare en eksempel af det hvad du har skrevet det kun lige så godt være en bluse eller andet det er det jeg har oplevet

Smiler lad os lade det ligge... Du synes jeg er, jeg synes ikke jeg er...

Majbritt

Anmeld

6. august 2010

3drenge

Laulund87 skriver:

Jeg går op i mærker og størstedelen af min datters tøj er mærkevarer, men det er fordi jeg elsker designet. Hvis man vil reklamere med det, er det jo bare pral og det er lidt sørgeligt

Det er kun hvis jeg sætter noget til salg at jeg gør opmærksom på mærket

Der er sørme en del debatter i gang om de mærkevarer..Hehe

Jeg tilslutter mig her Mine 3 drenge har næsten kun Molo og Hummel osv, men kunne da aldrig drømme om, at skrive på facebook, når jeg havde købt noget nyt til dem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.