Er det bare mig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.875 visninger
96 svar
0 synes godt om
5. august 2010

Lullaby

Men forstår ikke hvorfor folk skal prale med bestemte tøjmærker. F.eks. en af mine veninder skriver på face, at nu har hun købt tøj til ungerne i molo. Eller gummistøvler i mærket katvig?

Til jul skrev hun rundt til alle om hvilken fatning hendes ring var som hun havde fået af kæresten. Eller at hendes børn kun kan gå i mærker.

Hendes bryllupskjole var af bestemt mærke og hendes sko det samme.

Jeg forstår det bare ikke, for jeg køber ikke tøj pga mærket og skriver da heller ikke på facebook at mine børn har fået molo-tøj eller katvig osv?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. august 2010

ekzunz

Næææ - man kan undres..

I har nok bare forskellige værdier her i livet....

Anmeld

5. august 2010

B&J

Lullaby skriver:

Men forstår ikke hvorfor folk skal prale med bestemte tøjmærker. F.eks. en af mine veninder skriver på face, at nu har hun købt tøj til ungerne i molo. Eller gummistøvler i mærket katvig?

Til jul skrev hun rundt til alle om hvilken fatning hendes ring var som hun havde fået af kæresten. Eller at hendes børn kun kan gå i mærker.

Jeg forstår det bare ikke, for jeg køber ikke tøj pga mærket og skriver da heller ikke på facebook at mine børn har fået molo-tøj eller katvig osv?

nogle mennesker går jo meget op i mærker jeg går ikke op i mærker bare min dreng er smuk og pæn i tøjet

Anmeld

5. august 2010

Lullaby

B&J skriver:

nogle mennesker går jo meget op i mærker jeg går ikke op i mærker bare min dreng er smuk og pæn i tøjet

Ja nemlig, sådan har jeg det også.  

Anmeld

5. august 2010

twinboys

Jeg går op i mærker men jeg skriver ikke at jeg har købt Katvig dit og dat... F.eks. småfolk gummistøvler...Hvis jeg skulle skrive noget i den stil ville jeg kun skrive : så fik jeg handlet gummirøjser til drengene...

Majbritt

Anmeld

5. august 2010

Laulund87

Jeg går op i mærker og størstedelen af min datters tøj er mærkevarer, men det er fordi jeg elsker designet. Hvis man vil reklamere med det, er det jo bare pral og det er lidt sørgeligt

Det er kun hvis jeg sætter noget til salg at jeg gør opmærksom på mærket

Der er sørme en del debatter i gang om de mærkevarer..Hehe

Anmeld

5. august 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
B&J skriver:

Det samme her - er fuldstændig ligeglad med, hvad der står i nakken af dem

Anmeld

5. august 2010

B&J

MoarHvidovre skriver:

Det samme her - er fuldstændig ligeglad med, hvad der står i nakken af dem

Nemlig bare tøjet er rent og pænt så er jeg da lig glad med alle de mærker det siger mig ingen ting

Anmeld

5. august 2010

line melias mor

nu når du siger det. jeg er nok en af dem inden jeg kom på baby anede jeg ikke at man kunne få mærkevarer tøj til baby eller mærkerne på barnevogne. det er faktisk rigtigt anede det simpelthen ikke. nu er jeg helt optaget af mærkevarer og kan faktisk godt forstå dig. selv min mor som altid bare har købt det tøj hun lige faldt over til vores datter køber mærketøj til hende fordi jeg snakker så meget om det. når vi er ude går jeg meget op i at hun har noget mærkevarer tøj på. jeg bruger aldrig særlig mange penge på tøj til mig selv men jeg er blevet helt hooked. hvad tror i er det en facade man sætter op at man tror man er lidt mere end de andre hvis man har de ting og skilter med det. føler mig faktisk helt dum fordi jeg er blevet så besat af det

Anmeld

5. august 2010

JulieE

Lullaby skriver:

Tror du ikke handler om at afstive selvtilliden og kompensere for manglende selvværd??  Altså sådan en slags... Se hvad jeg har råd til!!!  -Jeg synes ihvertfald det lugter laaangt væk af

jeg køber både dyrt og billigt tøj til mine to unger. Bare det er pænt og klæder dem, så er jeg sgu lige glad hvad der står i nakken. Og jeg gider skisme ikke bruge facebook-energi på

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.