Er det bare mig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. august 2010

JulieE

Laulund87 skriver:

Arh er det ikke at overdrive lidt Få er måske sådan, men du tænker måske at alle der giver deres børn mærkevarer har manglende selvværd?

Altså... det er ikke mærketøjet, jeg langer ud efter, men den måde, trådstarters veninde skal skilte med det! Den måde, at sige, "se hvad jeg har råd til"det er det jeg synes lugter af manglende selvværd. Altså at skulle holde sig 'oppe' på noget materielt.

Min svigerinde har, ifølge min amnd, meget lav selvværd og hun skal altid overgå Altså en finere/bedre bil, de rigtige ting til hjemmet osv for lissom, at styrke sig ud af til...

Har intet imod mærketøj. Der er da vildt meget fedt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. august 2010

Laulund87

twinboys skriver:

Ejjj jeg praler sgu ikke men hvem ville ikke være skide glad for at få en robot støvsuger og robot græsslåmaskine det er sgu da en stor hjælp i dagligdagen... Hvis det er dem du tænker på

Jeg har aldrig på face eller herinde skrevet se lige hvad jeg har købt og så fremhævet mærker...

Jeg er et total mærkedyr og det lægger jeg ikke skjul på men jeg skriver aldrig se det lige...

Men må man ikke sætte billeder af sine børn ind... Jeg har intet tøj til drengene som ikke er mærkevarer og du får mig sgu ikke til at sætte billeder ind af mine drenge uden noget på kroppen...

De billeder jeg lækker ind og skriver noget om mærket er når jeg sælger det...

Så stop lige med at kaste med mudder

Majbritt

Jeg synes det er helt i orden du gerne vil vise dine drenge frem

Og ja, helst med tøj på

Anmeld

5. august 2010

Laulund87

JulieE skriver:

Altså... det er ikke mærketøjet, jeg langer ud efter, men den måde, trådstarters veninde skal skilte med det! Den måde, at sige, "se hvad jeg har råd til"det er det jeg synes lugter af manglende selvværd. Altså at skulle holde sig 'oppe' på noget materielt.

Min svigerinde har, ifølge min amnd, meget lav selvværd og hun skal altid overgå Altså en finere/bedre bil, de rigtige ting til hjemmet osv for lissom, at styrke sig ud af til...

Har intet imod mærketøj. Der er da vildt meget fedt

Ja jeg vidste egentlig godt hvad du mente, kunne bare ikke lade være Men at skilte med det, er sgu trist

Anmeld

5. august 2010

JulieE

Laulund87 skriver:

Ja jeg vidste egentlig godt hvad du mente, kunne bare ikke lade være Men at skilte med det, er sgu trist

Er altid frisk på en god diskussion

Ja, det er sgu trist. Har faktisk lidt ondt af folk som TS veninde!!

Anmeld

5. august 2010

twinboys

line melias mor skriver:

majbritt jeg har aldrig set dig som en praler men som en der er stolt. når du skriver et indlæg ser jeg en form for stolthed fra dig og for mig er det to vidt forskellige ting.  bare ret mig hvis jeg tager fejl,der er intet galt med at være stolt af sine børn, sig selv,de ting man køber osv

Smiler nej jeg føler mig bestemt heller ikke som en praler... Jeg nyder bare mit liv, min familie og de ting jeg har råd til... Jeg lever idag for man ved ikke om man er her imorgen...

Majbritt

Anmeld

5. august 2010

numsefisk

Profilbillede for numsefisk

Altså havde jeg penge til det, ja så købte jeg KUN mærke til, fordi jeg syntes det er fedt, og støreste dele holder bedre end så meget andet..

Og nej, jeg ville ikke tænke om jeg satte f.eks ordet Molo foran gummistøvler, når jeg evt skrev om det..

Men ja hvis folk vil mene det er lavt selværd eller se mig se mig, så måtte de jo det..

Nu er virkeligheden ikke sådan for mig, men lægger ikke skjul på jeg er glad for mærkerne, både til mig selv, søn og mand..

http://miniministeren.blogspot.com/

Anmeld

5. august 2010

Laulund87

JulieE skriver:

Er altid frisk på en god diskussion

Ja, det er sgu trist. Har faktisk lidt ondt af folk som TS veninde!!

Hihi

Ja man kan kun have ondt af dem

Anmeld

5. august 2010

twinboys

A. skriver:

jeg kaster ikke med muder men siger hvordan det ser ud for andre end dig..

Hvis du ikke har lyst til at læse mine indlæg og se mine billeder kan du jo bare lade være... Og så forstår jeg heller ikke du gider at være venner på fb...

Især ikke hvis du føler jeg er en stor pralrøv...

Majbritt

Anmeld

5. august 2010

twinboys

Laulund87 skriver:

Jeg synes det er helt i orden du gerne vil vise dine drenge frem

Og ja, helst med tøj på

Smiler ja elsker mine drenge og hvis også skal have glæde af dem så bliver det med tøj på og ja det er mærker i nakken på dem...

Majbritt

Anmeld

5. august 2010

Pige2009

Gider ikke skrive, hvad mærker Laura har. Jeg skriver måske, at jeg har brugt en formue på tøj til Laura, men en formue er jo relativt eftersom vi alle har forskellige holdninger til, hvad der er en formue

Laura har det tøj der sidder bedst på hende - om der står det ene eller det andet er for så vidt ligegyldigt.

K.h. Linda

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.