Jamen sødeste!! Ej... bliver da helt ked at det ramte noget i dig!! der er bestemt ikke noget galt i at gå op i kvalitet og pænt tøj til sine poder. Og selv følgelig er du da god nok!!!
det skal du i hvertfal ikke være ked af
jeg er lidt i selverkendelses facen og har nogle ting jeg gerne vil have styr på omkring mig selv osv. det er ikke let at blive mor.alt det ansvar,alle dem der følger med. for mig er det vigtigt at jeg er den bedste mor for mit barn og giver hende den bedste opdragelse og de rigtige værdier. syntes stadig jeg har lang vej igen. jeg kan lige se det for mig. min datter begynder i børnehave. hun har det ene mærke på efter det andet. 10 forskellige par sko. alverdens legetøj(er faktisk derude hvor jeg køber noget til hende hver gang jeg er ude at handle)
hun vil hurtig føle sig bedre end andre og dertil er jeg bange for hun ville snakke grimt om andre osv. sådan en datter vil jeg for alt i verden ikke have da det jo slet ikke er mine værdier i bund og grund.
jeg er herinde for at få hjælp til de lig i lasten jeg har. for at få gode råd. selvfølgelig også for at få et klap på skulderen engang imellem men jeg syntes det er dejligt man kan snakke så åbent med folk man slet ikke kender,og dit indlæg,den tid du har brugt på at skrive det betyder meget for mig.
undskyld det blev så langt kan jo slet ikke stoppe igen
line der sidder og smiler indeni
Anmeld