Er det bare mig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. august 2010

millesofie

Lullaby skriver:

Men forstår ikke hvorfor folk skal prale med bestemte tøjmærker. F.eks. en af mine veninder skriver på face, at nu har hun købt tøj til ungerne i molo. Eller gummistøvler i mærket katvig?

Til jul skrev hun rundt til alle om hvilken fatning hendes ring var som hun havde fået af kæresten. Eller at hendes børn kun kan gå i mærker.

Hendes bryllupskjole var af bestemt mærke og hendes sko det samme.

Jeg forstår det bare ikke, for jeg køber ikke tøj pga mærket og skriver da heller ikke på facebook at mine børn har fået molo-tøj eller katvig osv?

ja det er bare en af livet små mysterier

jeg fatter det heller ikke jeg har også set en del af den slags

jeg har den holdning at så længe jeg kan li tøjet så er jeg ligeglad hvor det kommer fra, jeg handler både i molo, hollys osv men også i kvikly og såsandlig også i dvs genbrugs butikker

og det gælder både til mig og til ungerne for hvis man synes tøjet er fedt så er det da så lige meget hvad der står i nakken

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. august 2010

Laulund87

twinboys skriver:

Smiler ja elsker mine drenge og hvis også skal have glæde af dem så bliver det med tøj på og ja det er mærker i nakken på dem...

Majbritt

Og så må folk have ondt i numsen over det, verden går videre

Anmeld

5. august 2010

line melias mor

Jamen sødeste!! Ej... bliver da helt ked at det ramte noget i dig!! der er bestemt ikke noget galt i at gå op i kvalitet og pænt tøj til sine poder. Og selv følgelig er du da god nok!!!

det skal du i hvertfal ikke være ked af

jeg er lidt i selverkendelses facen og har nogle ting jeg gerne vil have styr på omkring mig selv osv. det er ikke let at blive mor.alt det ansvar,alle dem der følger med. for mig er det vigtigt at jeg er den bedste mor for mit barn og giver hende den bedste opdragelse og de rigtige værdier. syntes stadig jeg har lang vej igen. jeg kan lige se det for mig. min datter begynder i børnehave. hun har det ene mærke på efter det andet. 10 forskellige par sko. alverdens legetøj(er faktisk derude hvor jeg køber noget til hende hver gang jeg er ude at handle) hun vil hurtig føle sig bedre end andre og dertil er jeg bange for hun ville snakke grimt om andre osv. sådan en datter vil jeg for alt i verden ikke have da det jo slet ikke er mine værdier i bund og grund.

jeg er herinde for at få hjælp til de lig i lasten jeg har. for at få gode råd. selvfølgelig også for at få et klap på skulderen engang imellem men jeg syntes det er dejligt man kan snakke så åbent med folk man slet ikke kender,og dit indlæg,den tid du har brugt på at skrive det betyder meget for mig.

undskyld det blev så langt kan jo slet ikke stoppe igen

line der sidder og smiler indeni

Anmeld

5. august 2010

saxa

Lidt ligesom at bruge udtrykket "Weberen" 

Ej det er ikke kun dig - det er da noget mærkeligt noget at skrive om på face.. Man må gå meget op i det så.. Har ikke noget imod det, for det er da fedt tøj, men ligefrem at "prale" med det - hvad skal det gøre godt for?

Anmeld

5. august 2010

Pige2009

B&J skriver:

nogle mennesker går jo meget op i mærker jeg går ikke op i mærker bare min dreng er smuk og pæn i tøjet

Det vigtigste for mig er at tøjet sidder godt og behageligt på Laura - så er udseendet sekundært

Anmeld

5. august 2010

JulieE

line melias mor skriver:

det skal du i hvertfal ikke være ked af

jeg er lidt i selverkendelses facen og har nogle ting jeg gerne vil have styr på omkring mig selv osv. det er ikke let at blive mor.alt det ansvar,alle dem der følger med. for mig er det vigtigt at jeg er den bedste mor for mit barn og giver hende den bedste opdragelse og de rigtige værdier. syntes stadig jeg har lang vej igen. jeg kan lige se det for mig. min datter begynder i børnehave. hun har det ene mærke på efter det andet. 10 forskellige par sko. alverdens legetøj(er faktisk derude hvor jeg køber noget til hende hver gang jeg er ude at handle) hun vil hurtig føle sig bedre end andre og dertil er jeg bange for hun ville snakke grimt om andre osv. sådan en datter vil jeg for alt i verden ikke have da det jo slet ikke er mine værdier i bund og grund.

jeg er herinde for at få hjælp til de lig i lasten jeg har. for at få gode råd. selvfølgelig også for at få et klap på skulderen engang imellem men jeg syntes det er dejligt man kan snakke så åbent med folk man slet ikke kender,og dit indlæg,den tid du har brugt på at skrive det betyder meget for mig.

undskyld det blev så langt kan jo slet ikke stoppe igen

line der sidder og smiler indeni

Åh ja.... der følger meget ansvar med det at få børn og de tanker og den selverkendelse der følger med er ikke altid rar! Den face er mange af os igennem!! Med de tanker du gør dig, er jeg sikker på din datter vil vokse op og blive lige så sød og dejlig som hun ser ud på billede

Jeg er glad for at høre, at jeg har bidraget med noget positivt for dig.

fra Julie

Anmeld

5. august 2010

line melias mor

JulieE skriver:

Åh ja.... der følger meget ansvar med det at få børn og de tanker og den selverkendelse der følger med er ikke altid rar! Den face er mange af os igennem!! Med de tanker du gør dig, er jeg sikker på din datter vil vokse op og blive lige så sød og dejlig som hun ser ud på billede

Jeg er glad for at høre, at jeg har bidraget med noget positivt for dig.

fra Julie

tak søde Julie jeg skal gøre mit bedste, og nu vil jeg gå ud og kigge efter vintertøj i bilka, og h&m i morgen

ha en rigtig dejlig aften

Anmeld

5. august 2010

A.

twinboys skriver:

Hvis du ikke har lyst til at læse mine indlæg og se mine billeder kan du jo bare lade være... Og så forstår jeg heller ikke du gider at være venner på fb...

Især ikke hvis du føler jeg er en stor pralrøv...

Majbritt

som jeg har skrevet så sådan er du bare og det var ikke odt ment..jeg er ligeglad hvad har dine drenge på..det ser jo godt ud i det tøj og det er ok det drejer sig kun om at du skrev noget som ikke passer i mine øjne for du plejer nemlig at skrive at nu har du købt dit og dat og det er helt ok med mig men så skal du ikke se at du ikke gør det

Anmeld

5. august 2010

loppen82

Mine børn går i det tøj jeg køber... Køber os noget i KATVIG m æbler da jeg ELSKER det print, og JA jeg ka sku godt finde på at PRALE med det bla på face... Men de går os i alt muligt andet...

Synes da det er okay hvis man gerne vil vise sine børn frem i det nye tøj de lige har fået...

Synes da det er KANON at Twinboys viser sine drenge i deres nye OGSÅ selv de kun har mærketøj... Det er da i øvrigt vildt FEDT det småfolk regtøj og røjsere de har fået...

Anmeld

5. august 2010

Mor-til-asta-09

B&J skriver:

nogle mennesker går jo meget op i mærker jeg går ikke op i mærker bare min dreng er smuk og pæn i tøjet

Kan ikke være mere enig..

Self har asta også molo og katvig, men hun har sgu ligeså meget fra bilka og H&M Og hun ved sgu ikke hvad mærke det er alligevel.. hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.