Er det bare mig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. august 2010

twinboys

A. skriver:

som jeg har skrevet så sådan er du bare og det var ikke odt ment..jeg er ligeglad hvad har dine drenge på..det ser jo godt ud i det tøj og det er ok det drejer sig kun om at du skrev noget som ikke passer i mine øjne for du plejer nemlig at skrive at nu har du købt dit og dat og det er helt ok med mig men så skal du ikke se at du ikke gør det

Praler altså stadig aldrig med mine drenges tøj jo cykelhjelmene fordi de er så fede og jeg var heldig at få 3...

Mine drenge går jo altid i mærketøj og det gider jeg da ikke bruge tid på at prale med... Så skal jeg jo skrive hver uge... Nu har vi købt nye underhyler, strømper, bukser, bluser... Ej det er da dagligdags tøj jeg køber bare med mærker i nakken, hvor fedt er det at prale om det...Når jeg ikke køber andet...

Så kan jeg jo skrive hele tiden...

Og jeg har det super fint med at bruge penge på det, men hvorfor skulle jeg prale med at skrive det, når alle ved at jeg kun bruger mærker til mine drenge...

Alle mine venner og familie ved det så hvorfor skulle jeg prale med det på fb... er det ikke lidt skørt...

Billeder af mine drenge er drengene jeg vil vise frem og sgu da ikke deres tøj, så kunne jeg jo lige så godt klippe hovederne af dem og sætte dem ind og tjene penge på at reklamere for tøjet...

Så nej jeg PRALER sgu ikke...

Majbritt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. august 2010

loppen82

A. skriver:

som jeg har skrevet så sådan er du bare og det var ikke odt ment..jeg er ligeglad hvad har dine drenge på..det ser jo godt ud i det tøj og det er ok det drejer sig kun om at du skrev noget som ikke passer i mine øjne for du plejer nemlig at skrive at nu har du købt dit og dat og det er helt ok med mig men så skal du ikke se at du ikke gør det

OMG... A. hvad er det lige du har så ondt i R*ven over?

majbritt viser sine drenge og deres tøj frem og hvad er lige problemet i det?

Du kan jo bare lade være med at kigge på det...

Ka ik se hvad der er så galt i hun fortæller om noget hun har købt som hun og drengene er rigtige glade for. Det gør jeg sku da os inde på face... og gider folk ik læse og kommentere det er det da ik min hovedpine, emn blir da glad hvis folk kommentere hvis  jeg skriver noge derinde.

Anmeld

6. august 2010

Lullaby

twinboys skriver:

Jeg går op i mærker men jeg skriver ikke at jeg har købt Katvig dit og dat... F.eks. småfolk gummistøvler...Hvis jeg skulle skrive noget i den stil ville jeg kun skrive : så fik jeg handlet gummirøjser til drengene...

Majbritt

Vi ved jo allesammen at du elsker det der forfærdelige æbleprint (med glimt i øjet) og derfor er det fint, du er nemlig konsekvent, og derfor så gør det ikke noget. Min veninde skriver bare hver gang hun køber noget med mærker, så det er ikke konsekvent, hvis hun nu bare holdt sig til et mærke fordi hun syntes det var flot lissom dig, men her praler hun med mærkerne, skriver ikke nu har jeg købt støvler til pigerne men nu har jeg købt katvig-støvler og der synes jeg er en forskel.

Anmeld

6. august 2010

Lullaby

JulieE skriver:

Tror du ikke handler om at afstive selvtilliden og kompensere for manglende selvværd??  Altså sådan en slags... Se hvad jeg har råd til!!!  -Jeg synes ihvertfald det lugter laaangt væk af

jeg køber både dyrt og billigt tøj til mine to unger. Bare det er pænt og klæder dem, så er jeg sgu lige glad hvad der står i nakken. Og jeg gider skisme ikke bruge facebook-energi på

Ja og det sjove er, at hun ingen penge har. Her den 1 måtte hun låne 10000 af sine forældre fordi hun ikke havde råd til vandvarmen.

Anmeld

6. august 2010

ivfmarie

Vi ved jo allesammen at du elsker det der forfærdelige æbleprint (med glimt i øjet) og derfor er det fint, du er nemlig konsekvent, og derfor så gør det ikke noget. Min veninde skriver bare hver gang hun køber noget med mærker, så det er ikke konsekvent, hvis hun nu bare holdt sig til et mærke fordi hun syntes det var flot lissom dig, men her praler hun med mærkerne, skriver ikke nu har jeg købt støvler til pigerne men nu har jeg købt katvig-støvler og der synes jeg er en forskel.

...Dét skrev du.. Men det var bestemt også min tanke ....

Anmeld

6. august 2010

BabyStella!

Lullaby skriver:

Men forstår ikke hvorfor folk skal prale med bestemte tøjmærker. F.eks. en af mine veninder skriver på face, at nu har hun købt tøj til ungerne i molo. Eller gummistøvler i mærket katvig?

Til jul skrev hun rundt til alle om hvilken fatning hendes ring var som hun havde fået af kæresten. Eller at hendes børn kun kan gå i mærker.

Hendes bryllupskjole var af bestemt mærke og hendes sko det samme.

Jeg forstår det bare ikke, for jeg køber ikke tøj pga mærket og skriver da heller ikke på facebook at mine børn har fået molo-tøj eller katvig osv?

Gør jeg godt nok heller ikke? Jeg køber oftere tøj til Stella i Føtex end alle mulige andre steder. Syns´ det tøj er udmærket Og hvor længe kan hun gå i det, tænker jeg oz på. Så jeg har da ikke lyst til og gå ud og spendere en formue, bare fordi det hedder noget specielt. Jeg har det fint med "Mads og Mille"

Anmeld

6. august 2010

A.

loppen82 skriver:

OMG... A. hvad er det lige du har så ondt i R*ven over?

majbritt viser sine drenge og deres tøj frem og hvad er lige problemet i det?

Du kan jo bare lade være med at kigge på det...

Ka ik se hvad der er så galt i hun fortæller om noget hun har købt som hun og drengene er rigtige glade for. Det gør jeg sku da os inde på face... og gider folk ik læse og kommentere det er det da ik min hovedpine, emn blir da glad hvis folk kommentere hvis  jeg skriver noge derinde.

for det første jeg har ikke ondt i røven som du siger det og det handler ikke om hvor vidt de går i mærke tøj eller ej for det er ikke det den debat handler om men om reklamere for det..

Anmeld

6. august 2010

wamse

Jeg har nu købt masser af lækkert mærketøj til både min datter og søb, men sætter såmænd ikke navne på det, for de fleste af dem jeg kender aner intet om mærker alligevel Hvis jeg laver en status omkring tøjkøb, så star der nu aldrig noget om mærker, for det har ingen betydning for nogen at vide det.

Jeg køber tøjer fordi  jeg synes det er fedt og fordi de jeg helt klart synes der er forskel på kvaliteten på det og så fx tøj fra føtex. Men nu er jeg så landet på SU, så er det slut med mærketøj

Anmeld

6. august 2010

wamse

A. skriver:

for det første jeg har ikke ondt i røven som du siger det og det handler ikke om hvor vidt de går i mærke tøj eller ej for det er ikke det den debat handler om men om reklamere for det..

Men synes da heller ikke at Majbritt praler med det, hverken her eller på fb. Altså der er masser billeder af hendes skønne drenge, men synes da ikke hun plejer at skriver mærke ned. Men jeg er da udemærket klar over, hvilke mærker de har på, for jeg er selv ret vild med de mærker hun vælger.

Anmeld

6. august 2010

twinboys

A. skriver:

Smiler laver stadig ikke reklame for det for ikke reklame penge for det... Men hade mine drenge været modeller for det fede tøj ja så havde jeg lavet reklame for det...

Men lad det nu bare ligge

Jeg elsker mine drenge og er vild med bestemte mærker, men en pral-mås er jeg ikke...

Jo jeg praler med at jeg synes jeg har lækre drenge ... Og det kan jeg kun være stolt af... Men det er bestemt ikke fordi de har tøj på... De er dejlige af sind og udståling... De er bare dejlige...

og Oliver & Alexander jeg elsker jer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.