twinboys skriver:
Praler altså stadig aldrig med mine drenges tøj jo cykelhjelmene fordi de er så fede og jeg var heldig at få 3...
Mine drenge går jo altid i mærketøj og det gider jeg da ikke bruge tid på at prale med... Så skal jeg jo skrive hver uge... Nu har vi købt nye underhyler, strømper, bukser, bluser... Ej det er da dagligdags tøj jeg køber bare med mærker i nakken, hvor fedt er det at prale om det...Når jeg ikke køber andet...
Så kan jeg jo skrive hele tiden...
Og jeg har det super fint med at bruge penge på det, men hvorfor skulle jeg prale med at skrive det, når alle ved at jeg kun bruger mærker til mine drenge...
Alle mine venner og familie ved det så hvorfor skulle jeg prale med det på fb... er det ikke lidt skørt...
Billeder af mine drenge er drengene jeg vil vise frem og sgu da ikke deres tøj, så kunne jeg jo lige så godt klippe hovederne af dem og sætte dem ind og tjene penge på at reklamere for tøjet...
Så nej jeg PRALER sgu ikke...
Majbritt
Altså jeg vil altså give A ret, og så var det jo blot en konstatering, ikke at der er noget galt i at være stolt af at købe mærker til sine børn, som du jo er, der har vi jo alle forskellige værdier, men hun skriver jo blot sin observation af hvad hun læser, og selvfølgelig er det afhængig af øjnene som ser, så måske det blot er der I misforstår hinanden, men jeg har fået samme opfattelse når jeg læse nogle af dine indlæg, men måske det er os der misforstår.
Dette er ikke ment som et angreb på nogen måde, men syntes du er lidt hård ved A, når hun blot skriver hvordan hun opfatter tingene, du opfatter dem anerledes, jamen I er jo også forskellige, så længere er den vel ikke