Er det bare mig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. august 2010

N&J

twinboys skriver:

Vi har lukket den søde så forskelligt hvordan vi opfatter ting... Hvorfor skulle jeg prale af at mine børn går i mærketøj, det kan man sgu da se med egne øjne... Jeg behøver da ikke skrive se dit og dat, men når jeg sætter billeder ind af mine drenge så er de som de er... Og jeg klæder dem sgu ikke af og propper andet tøj på dem fordi at de skal fotograferes...

Mine drenge har altid mærketøj på og det er jeg ikke stolt af... Jeg vælger bare at bruge mine penge anderledes end andre...Og så kan jeg lige at købe dansk....Men noget jeg er stolt af ja det er mine drenge og dem vil jeg gerne prale af for de er sgu lækre...

Majbritt som ikke praler af mine børns tøj men af mine drenge

Bare lige for at opklare, så vidste jeg ikke at dine børn gik i mærketøj, til tros for billeder, men så faldt jeg over et par billeder, hvor du havde skrevet tydeligt at det var mærketøj, så nej det er ikke indlysende, hvis man ikke tænker over det, men det at du selv gør opmærksom på det, gør jo at jeg blev opmærksom på det, derfor skrev jeg som jeg skrev. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. august 2010

Lullaby

N&J skriver:

Jeg må indrømme at jeg nok ville tænke, at et menneske som annoncere det på fb eller her ikke helt har sine prioteter i orden, men jeg springer bare over det, jeg er bedøvende ligeglad hvilke mærker folks børn har på, de har tøj på, kan ikke se hvilken betydning det så skulle have... 

Men vi er alle forskellige, og har forskellige værdier og prioteter i livet, jeg vil eksempelvis langt heller spare penge på tøjet og så spare op til en jordomrejse (var det i den størrelsesorden min indkomst var), og jeg vil bestræbe mig på at min datter ikke bliver et offer for denne matrialistiske anskuelse, som det at købe et bestemt stykke tøj, fordi der er en lille markat i nakken jo er.. det er jo egentlig lidt morsomt..  vi er sku lidt nemme, når det gælder eksempelvis tøj tl vores børn, og knap så bevidste forbruger, men istedet meget påvirkelige af reklame, både fra medierne men i høj grad også af de mennesker vi omgås med.. meget af tøjet er jo fabrikeret samme sted, af samme slags stof.. så lidt morsomt er v jo, jeg falder jo også selv i indimellem.. hehe

Fuldkommen rigtigt. Vi sparer også her fordi vi vil i 2012 til Indien i 3 uger. Og det koster altså 13000 bare for fly.

Anmeld

6. august 2010

twinboys

maria_wt skriver:

Du er en smule irriterende... Har lige kigget dine billeder og dine drenge har bare det "godeste" tøj 

Skriv endelig hvis du har nogen sider der er gode at handle fra 

Jeg handler alle steder på nettet betaler og får det lige hjem i postkassen...

Men er man til brugte tøjdele sælger jeg selvfølgelig også drengenes når de vokser ud af det...

Har da noget liggende...

F.eks Molo regntøj det gule med gummirøjser til

Anmeld

6. august 2010

maria_wlt

twinboys skriver:

Jeg handler alle steder på nettet betaler og får det lige hjem i postkassen...

Men er man til brugte tøjdele sælger jeg selvfølgelig også drengenes når de vokser ud af det...

Har da noget liggende...

F.eks Molo regntøj det gule med gummirøjser til

Osse her.. Kigger altid på nettet inden jeg køber nogen som helst... 

Anmeld

6. august 2010

N&J

Dobbelt op.. ;O)

Anmeld

6. august 2010

N&J

Lullaby skriver:

Fuldkommen rigtigt. Vi sparer også her fordi vi vil i 2012 til Indien i 3 uger. Og det koster altså 13000 bare for fly.

Ja, det kan ikke være en billig tur, men det er også bare det jeg gerne vil give min datter masser af, en masse udlandsture, så hun forhåbentlig får lidt perspektiv på livet og hvad der er vigtigt, og der mener jeg virkeligt tøj er så ligegyldig, det skal blot holde os varme.. eller knap så varme..

Vi skal til grønland og besøge en af mine efterskolevenner om et par år, og billetten derop er meget dyr.. så der skal også spares en hel del op..

Anmeld

6. august 2010

twinboys

N&J skriver:

Bare lige for at opklare, så vidste jeg ikke at dine børn gik i mærketøj, til tros for billeder, men så faldt jeg over et par billeder, hvor du havde skrevet tydeligt at det var mærketøj, så nej det er ikke indlysende, hvis man ikke tænker over det, men det at du selv gør opmærksom på det, gør jo at jeg blev opmærksom på det, derfor skrev jeg som jeg skrev. 

Ja når folk har spurgt hvilket mærke det er så svarer jeg dog... Men det at prale er jo at skrive det hele tiden, men er det at prale at man en gang har skrevet det...??? Ved ikke hvor du mener men en gang for alle ... Mine drenge går i mærketøj og køber ikke andet til dem... Jeg har valgt at bruge mine penge på mine dejlige poder og jeg er giver gerne mere for at få originalen frem for efterligninger og det er med alt...Men stop nu gider ikke træmpe rundt i det mere...

Majbritt

Anmeld

6. august 2010

N&J

twinboys skriver:

Ja når folk har spurgt hvilket mærke det er så svarer jeg dog... Men det at prale er jo at skrive det hele tiden, men er det at prale at man en gang har skrevet det...??? Ved ikke hvor du mener men en gang for alle ... Mine drenge går i mærketøj og køber ikke andet til dem... Jeg har valgt at bruge mine penge på mine dejlige poder og jeg er giver gerne mere for at få originalen frem for efterligninger og det er med alt...Men stop nu gider ikke træmpe rundt i det mere...

Majbritt

Den har jeg fanget, bare rolig.. 

Anmeld

6. august 2010

twinboys

N&J skriver:

Ja, det kan ikke være en billig tur, men det er også bare det jeg gerne vil give min datter masser af, en masse udlandsture, så hun forhåbentlig får lidt perspektiv på livet og hvad der er vigtigt, og der mener jeg virkeligt tøj er så ligegyldig, det skal blot holde os varme.. eller knap så varme..

Vi skal til grønland og besøge en af mine efterskolevenner om et par år, og billetten derop er meget dyr.. så der skal også spares en hel del op..

og ja vi rejser også meget... Vi har pengene til mærketøj rejser osv... og ja vi bruger de penge vi har og nyder vores liv...

Anmeld

6. august 2010

twinboys

N&J skriver:

Den har jeg fanget, bare rolig.. 

Smiler dejligt for du får mig ikke til at købe andet tøj eller får mig til at ændre mig...Jeg er som jeg er og så for at prale så er jeg da bare mig selv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.