Er det bare mig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. august 2010

XXSS

Jeg er for NÆRIG til at give så mange penge for enten bluse eller bukser til en 1½ årig, som de ikke kan passe særlig længe og som bliver møjbeskidt  Så nej det der med at flashe om mærkevarer - det påvirker altså ikke mig, så vil jeg hellere give ungerne noget andet  Jeg forstår det hellere ikke og jow - jeg tror bestemt også at det er for at kompenserer for mangler!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. august 2010

L-Mortil3

Jeg praler

Haha jeg kan 100 % følge dig, Liam går i det tøj der bliver købt, uanset mærke, bare det er god kvalitet og han ser flot og smuk ud (som jo ALDRIG kan undgåes )

Men da jeg vandt et gavekort til mærketøj, var jeg hurtig til at anoncere købene på facebook, jeg var så stolt over at Liam faktisk ejede lidt MÆRKETØJ (Det var noget Molo, Småfolk og Phister og Phillina) ...

Men må indrømme, at det ikke har holdt bedre end noget af hans eget tøj, Molo bukserne mistede hurtigt farve selvom jeg vaskede 100 % efter anvisningerne...

Men ja, herhjemme er mærker ligegyldige

Anmeld

6. august 2010

Tut

twinboys skriver:

Så vil jeg gerne hvor og hvornår ???

Slap nu af - A. kom bare med sin mening, og som hun har skrevet flere gange, så var det ikke ment på den måde som du opfattede det.

At bede hende liste hvor og hvornår hun har "følt" at du "pralede" er måske lige at overdrive en smule.

Så skru ned for charmen tøser!

Anmeld

6. august 2010

slettet_7530

Jeg køber mange mærkevarer, men kunne aldrig drømme om at råbe højt om det  det er daså ligegyldig en ting som det overhovdet kan være

Anmeld

6. august 2010

twinboys

Tut skriver:

Slap nu af - A. kom bare med sin mening, og som hun har skrevet flere gange, så var det ikke ment på den måde som du opfattede det.

At bede hende liste hvor og hvornår hun har "følt" at du "pralede" er måske lige at overdrive en smule.

Så skru ned for charmen tøser!

Rolig nu pus det er længe stoppet, jeg har skrevet til hende at jeg mener det ikke og hun mener det og så lad det dog selv ligge

Anmeld

6. august 2010

Tut

twinboys skriver:

Rolig nu pus det er længe stoppet, jeg har skrevet til hende at jeg mener det ikke og hun mener det og så lad det dog selv ligge

Den er fattet "pus" - men jeg mente bare at debatten var på vej ud over kanten.

Kun fint den er stoppet.

Anmeld

6. august 2010

Lullaby

Stepmom87 skriver:

Jeg praler ikke når jeg køber mærketøj til ungerne, og synes det er noget mærkeligt at gøre.. Men kan derimod godt finde på at fortælle hvis jeg har gjort et kanon køb, f.eks. købte jeg en katvig heldragt til min datter til 75kr og den var slinterny fra butikken..

Se dét kan jeg forstå.

Anmeld

6. august 2010

Laulund87

3drenge skriver:

Jeg tilslutter mig her Mine 3 drenge har næsten kun Molo og Hummel osv, men kunne da aldrig drømme om, at skrive på facebook, når jeg havde købt noget nyt til dem

Anmeld

6. august 2010

JustAnotherName

Det er jo bare en status linie!
Der står (mere eller mindre) kun uinteressante oplysninger i sådan én!!

Uanset hvad man så end skriver....

- " Så har knægten fået NYT MOLO regntøj og KATVIG heldragter"

eller

- "Jeg elsker min familie"

eller

- " Jubii, jeg har vundet en DVD med "Kaj & Andrea" i BABY.DK's konkurrence"

Anmeld

6. august 2010

mor-til-vanessa

Lullaby skriver:

Men forstår ikke hvorfor folk skal prale med bestemte tøjmærker. F.eks. en af mine veninder skriver på face, at nu har hun købt tøj til ungerne i molo. Eller gummistøvler i mærket katvig?

Til jul skrev hun rundt til alle om hvilken fatning hendes ring var som hun havde fået af kæresten. Eller at hendes børn kun kan gå i mærker.

Hendes bryllupskjole var af bestemt mærke og hendes sko det samme.

Jeg forstår det bare ikke, for jeg køber ikke tøj pga mærket og skriver da heller ikke på facebook at mine børn har fået molo-tøj eller katvig osv?

nej forstår det heller ikke har også en kusine der hele tiden skriver at nu har hun købt sofa til 30000 og shoppet for 3500 og dit og dat.

personligt synes jeg det er noget snobberi. man kan da godt skrive, har lige fået ny sofa og den er rigtig lækker, men man behøver da ikke skrive hvad den kostede

jeg synes det virker lidt snobbet også det du skriver. '

knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.