Er det bare mig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. august 2010

N&J

twinboys skriver:

og ja vi rejser også meget... Vi har pengene til mærketøj rejser osv... og ja vi bruger de penge vi har og nyder vores liv...

Altså Majbritt, skal vi ikke stoppe her, den var jo ikke til dig, og jeg kan da ikke være mere ligeglad med om I har penge til både det ene eller andet.. en opfattelse er jo altid generalt, og ja jeg syntes "ofte" at folks livanskuelse er langt fra min når de går op i mærketøj (som min søster bestemt også gør), det er jo blot min mening at det er en ret så ligegyldig ting at gå op i mærketøj, længere er den vel ikke.. Hvad du vælger at bruge penge på og hvorfor kommer jo ikke mig ved.. vi har bare to meget forskellige opfattelser af hvorfor man køber mærketøj og hvordan man ytrer sig omkring det. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. august 2010

Louise mortil4

A. skriver:

det er bare det jeg synes at hun har gjort mange gang det er den udtryk (staves) jeg har fået mange gang...og det var slet ikke negativ ment jeg skrev bare at jeg synes at hun gør

jeg må altså gi dig ret, det er nemt det indtryk man kan få, det har jeg også fået om det så var meningen eller ikke ved jeg ikke noget om.

Anmeld

6. august 2010

twinboys

N&J skriver:

Altså Majbritt, skal vi ikke stoppe her, den var jo ikke til dig, og jeg kan da ikke være mere ligeglad med om I har penge til både det ene eller andet.. en opfattelse er jo altid generalt, og ja jeg syntes "ofte" at folks livanskuelse er langt fra min når de går op i mærketøj (som min søster bestemt også gør), det er jo blot min mening at det er en ret så ligegyldig ting at gå op i mærketøj, længere er den vel ikke.. Hvad du vælger at bruge penge på og hvorfor kommer jo ikke mig ved.. vi har bare to meget forskellige opfattelser af hvorfor man køber mærketøj og hvordan man ytrer sig omkring det. 

Havde jo stoppet den en gang.. men vi stopper den så lige igen...

Anmeld

6. august 2010

mor-til-vanessa

Lullaby skriver:

Ja nemlig. Feks hvis hun havde skrevet at hun lige havde købt støvler til ungerne og folk så spurgte hvilke og hun så svarede katvig så ville jeg da også bare synes fint nok. Men det andet synes jeg bare er underligt.

ja jeg er helt ening med dig

Anmeld

6. august 2010

N&J

twinboys skriver:

Anmeld

6. august 2010

N&J

twinboys skriver:

Anmeld

6. august 2010

Kløver

Lullaby skriver:

Men forstår ikke hvorfor folk skal prale med bestemte tøjmærker. F.eks. en af mine veninder skriver på face, at nu har hun købt tøj til ungerne i molo. Eller gummistøvler i mærket katvig?

Til jul skrev hun rundt til alle om hvilken fatning hendes ring var som hun havde fået af kæresten. Eller at hendes børn kun kan gå i mærker.

Hendes bryllupskjole var af bestemt mærke og hendes sko det samme.

Jeg forstår det bare ikke, for jeg køber ikke tøj pga mærket og skriver da heller ikke på facebook at mine børn har fået molo-tøj eller katvig osv?

tror det handler om værdier, og hvad man går op i, nogle går jo meget op i mærker, og nogle vælger feks en barnevogn ud fra det skal være feks odder, bare pga mærket.

Jeg er heller ik en af dem som skal være noget gennem et mærke, og synes specielt at når børn er børn og specielt babyer, så vokser de så vokser de så hurtigt ud af tøjet at det ikke kan betale sig.

Men ja kender det godt, og at man kan undres, kender selv en som omtaler grillen som weberen (det er så også en weber), vi har selv en weber, men udelukkende fordi vi hvert år måtte købe ny og var vi trætte af så nu ville vi prøve, for ellers synes jeg bestemt ikke det skal være et bestemt og ville ikke at der er gang i weberen, frem for at man har tændt op i grillen... Men ja nogen skal påpege hvis der er købt noget i et bestemt mærke eller andet, samme person, skulle også lige nævne sidst vi så hinanden, at ungen havde en økologisk body på var småfolk (kender ik mærket og ved ik hvor det kan købes) men ja er mere pointen i der skal nævnes mærke osv

men ja tror det har noget med værdier at gøre, og måske også at nogle kan gå op i det, fordi så føler sig som værende mere gennem mærkerne ( ikke derved sagt alle, men nogle )

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.