Er jeg bare mærkelig....?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. juli 2010

dorthemus

Eva. skriver:

Åh ja.. sådan nogle er der ikek mange af hernede, de har vidst sådan lidt mere solidt plantet...tilgengæld synes jeg de bliver lige en tand FOR plantet når de er over en hvis alder....så ja, er helt sikker på der er meget forskel på land og byen..

Og ja, kan da også godt se det hyggelige, men puha...der ville også være en del mere at se til... men altså, der er jo masser af single mænd, så mon ikke I nok skal finde en med en håndfuld unger...

To er rigeligt...der er jo ingen grund til at overdrive

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juli 2010

MetteMTH

Eva. skriver:

LIge netop...og det er jo virkelig synd både for din mand og hans søn....men jeg må desværre indrømme at jeg tror jeg kunne få det som dig i sådan en situation og det er da rigtig ærgeligt...det gode er at det altid er magi at få et barn...så for din mand skal det nok blive magisk, selvom det ikke er første gang..

Det er forfærdeligt når man har det sådan og sådan har jeg det hver anden weekend. Jeg har fortalt min kæreste hvordan jeg har det med det. Men så kommer den der bare at du vidste hvad du gik ind til, et eller andet sted tror jeg bare vi går fra hinanden pga det og hvis min kæreste ber mig om at skride, så vil jeg føle at han valgt mig og vores barn fra pga ham.

Det er jo også skide irriterende han skal snakke med hans eks angående ham og hun tror hun skal hygge snakke hver gang hun ringer.

Anmeld

27. juli 2010

Svei

dorthemus skriver:

To er rigeligt...der er jo ingen grund til at overdrive

Hihi...bare vent, du bliver bidt af det med børn..

Anmeld

27. juli 2010

Svei

Mette88 skriver:

Det er forfærdeligt når man har det sådan og sådan har jeg det hver anden weekend. Jeg har fortalt min kæreste hvordan jeg har det med det. Men så kommer den der bare at du vidste hvad du gik ind til, et eller andet sted tror jeg bare vi går fra hinanden pga det og hvis min kæreste ber mig om at skride, så vil jeg føle at han valgt mig og vores barn fra pga ham.

Det er jo også skide irriterende han skal snakke med hans eks angående ham og hun tror hun skal hygge snakke hver gang hun ringer.

Ja, der er meget i det....men det er da synd hvis I går fra hinanden pga det, kan I ikke finde en løsning så I alle kan fungere...

Anmeld

27. juli 2010

MetteMTH

Eva. skriver:

Ja, der er meget i det....men det er da synd hvis I går fra hinanden pga det, kan I ikke finde en løsning så I alle kan fungere...

ville jeg også ønske.. Men jeg har bare lidt svær ved at lave om på den jeg er.(jeg hader det)

Anmeld

27. juli 2010

GryHSB

Jeg kan faktisk sagtens følge dig. Men mest på dine børns vegne. Nu har min mor fundet en kæreste, og jeg synes det er så mærkeligt, at han har så små børn (ikke engang konfirmeret endnu) - ja faktisk har de en alder tættere på min mors børnebørn end på min mors børn. (Og min mor og hendes kæreste er jævnaldrende).

Når det er skrevet synes jeg det er synd du udelukker en potentiel kærlighed - men kan sagtens forstå du ikke vil til at involvere dig i endnu en familie, som du (og dine børn unægteligt også) skal tage hensyn til. Måske det bar skulle være en mand, hvor børnene er fløjet fra reden

Anmeld

27. juli 2010

Svei

GryHSB skriver:

Jeg kan faktisk sagtens følge dig. Men mest på dine børns vegne. Nu har min mor fundet en kæreste, og jeg synes det er så mærkeligt, at han har så små børn (ikke engang konfirmeret endnu) - ja faktisk har de en alder tættere på min mors børnebørn end på min mors børn. (Og min mor og hendes kæreste er jævnaldrende).

Når det er skrevet synes jeg det er synd du udelukker en potentiel kærlighed - men kan sagtens forstå du ikke vil til at involvere dig i endnu en familie, som du (og dine børn unægteligt også) skal tage hensyn til. Måske det bar skulle være en mand, hvor børnene er fløjet fra reden

Jamen, det er da helt klart at det er for at mine børn ikke skal opleve en masse kaos og at deres mor skal dele energi og tid med endnu flere børn...kan slet ikke se os i det og de har altså oplevet rigeligt de unger...

En mand med voksne børn...ej, så er det jo en gammel en...

Anmeld

27. juli 2010

GryHSB

Ej gammel og gammel.... Ikke så ung måske Men en mand på 45 kan jo sagtens have børn der er fløjet fra reden. Og 45 er kun for gammel til at få børn, ikke for gammel til at have det sjovt - og det lyder til det er sådan en du søger

Anmeld

27. juli 2010

Svei

GryHSB skriver:

Ej gammel og gammel.... Ikke så ung måske Men en mand på 45 kan jo sagtens have børn der er fløjet fra reden. Og 45 er kun for gammel til at få børn, ikke for gammel til at have det sjovt - og det lyder til det er sådan en du søger

Nej, det er ikke rigtigt...grunden til jeg ikke ønsker der er børn er at jeg ikke har energi eller lyst til det, jeg har børn der ikke skal opleve sådan et cirkus...jeg er bare bevidst om hvad jeg ikke vil byde mine børn, det synes jeg er ret så alvorligt og ikke bare for at finde en mand for sjov....jeg vil finde en mand for os...mig og mine drenge..

Anmeld

27. juli 2010

MetteMTH

Eva. skriver:

Nej, det er ikke rigtigt...grunden til jeg ikke ønsker der er børn er at jeg ikke har energi eller lyst til det, jeg har børn der ikke skal opleve sådan et cirkus...jeg er bare bevidst om hvad jeg ikke vil byde mine børn, det synes jeg er ret så alvorligt og ikke bare for at finde en mand for sjov....jeg vil finde en mand for os...mig og mine drenge..

Ja for ellers rykker du i dit eget hår, som jeg!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.