Er jeg bare mærkelig....?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. juli 2010

Kløver

Eva. skriver:

Mange vil det også gerne....der er jo masser af dine og mine og vores børn...men det er nu også skønt at opleve at en mand bliver far, når man ikke selv oplever det første gang... men altså, jeg har tre børn, forestil dig lige et kaos...

hehe ja det kan jeg så godt forstå, det kan jo hurtigt blive mange

Men er jo også et svært dilemme, hvis han ingen børn har, og gerne vil have "sine egne" børn, hvis du forstår hvad jeg mener

ja det kan hurtigt blive kompliceret

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juli 2010

lollandpigen

Jeg søgte efter en mand uden børn men var sammen med en i 4 måneder der havde en datter, og var rent sammenfald jeg lige faldt over ham... Nåede ikke at møde hans datter men tror nu nok at hvis vi havde de samme føelser efter de 4 måneder så havde hans datter ikke været noget problem, men det ebbede ud og jeg fandt min nuværende kæreste som ikke havde børn

Tror godt jeg ville kunne vænne mig til tanken om at være stedmor hvis det var, men foretrækker en mand uden børn fra tidligere....

Anmeld

27. juli 2010

Svei

Maja84 skriver:

hehe ja det kan jeg så godt forstå, det kan jo hurtigt blive mange

Men er jo også et svært dilemme, hvis han ingen børn har, og gerne vil have "sine egne" børn, hvis du forstår hvad jeg mener

ja det kan hurtigt blive kompliceret

Ja, lige præcis...og det ville det blive....noget bøvl, for jeg kan ikke stå inde for at få børn i min alder...

Anmeld

27. juli 2010

Lady Marion <3

Eva. skriver:

Ja... der ramte du hovedet på sømmet... det er også min frygt, at manden så ønsker børn, men kan man ikke bare snyde sig ikke-gravid...

Ellers find en gammel lækker single mand   Måske en millionær

Anmeld

27. juli 2010

Svei

Muffi . skriver:

Ellers find en gammel lækker single mand   Måske en millionær

Er bare lige det at jeg ikke liiiige tænder på de gamle, åbenbart.... men hvad...nu må jeg se jeg har jo god overtagelsesevner...

Anmeld

27. juli 2010

Happiness

Nu har jeg en mand, men ville ikke vælge en mand fra, fordi han har børn. Men så længe du så heller ikke har noget imod at blive valgt fra pga. du har børn, så er det vel helt iorden at du har den mening

Anmeld

27. juli 2010

Lady Marion <3

Eva. skriver:

Er bare lige det at jeg ikke liiiige tænder på de gamle, åbenbart.... men hvad...nu må jeg se jeg har jo god overtagelsesevner...

Der findes jo unge mænd der ikke ønsker børn   bla. ham jeg fandt ,, at få et barn sammen var helt bestemt mit ønske

Anmeld

27. juli 2010

Svei

milla83 skriver:

Nu har jeg en mand, men ville ikke vælge en mand fra, fordi han har børn. Men så længe du så heller ikke har noget imod at blive valgt fra pga. du har børn, så er det vel helt iorden at du har den mening

Det handler vel ikke om hvad man har noget imod..faktum er jo at man vælges fra pga alt muligt...børn, geografi, udseende osv osv....selvfølgelig er der mænd der ikke ville se til min side pga jeg har børn, alt andet ville da være dybt mærkelig.... jeg har aldrig spekuleret over at det var noget man skulle have noget imod, jeg synes det er ganske naturligt...

Anmeld

27. juli 2010

Svei

Muffi . skriver:

Der findes jo unge mænd der ikke ønsker børn   bla. ham jeg fandt ,, at få et barn sammen var helt bestemt mit ønske

Ok..ej, troede faktisk det var ham der måske ville have et barn.. Dejligt du fik ham overbevist..

Anmeld

27. juli 2010

Diana...

Nej du er bestemt ikke den eneste. Nu jeg godt nok ikke alene og bliver det forhåbelig heller ikke. Men det med de har børn i forvejen ej det kan jeg bare ikke. Men nu jeg også vokset om med en far og alle hans damer og deres børn hvor hans egne er blevet sat godt til side og lidt glemt og sådan er det stadig og det ville jeg aldrig byde Lucas. Så NEJ hvis jeg engang skulle blive single bliver der ikke kikket på mænd med børn! 

Knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.