Er jeg bare mærkelig....?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. juli 2010

Svei

dorthemus skriver:

Til gengæld synes jeg det er meget befriende nu at have et menneske i mit liv der er vigtigere end alt andet...det er sgu meget rart, at alt ikke længere handler om mig...så interessant er jeg altså heller ikke  

Ja, det er rigtig sundt og godt... burde alle opleve og må sige man tit kan mærke om folk har børn eller ej...ikke at det behøver være negativt, verden ses måske bare fra en anden vinkel når man har børn..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juli 2010

<3

Ja jeg har altid valgt mænd med børn fra men må indrømme at jeg faktisk mener at det er en luksus som hører tyverne og tredvierne til. For senere jamen så mener jeg at der er en god chance for at der så er noget andet i vejen fx. at manden ikke ønsker børn eller andre ting som gør at børn eller fx. længerevarende forhold ikke har været en mulighed.

Derfor tror jeg at hvis jeg skulle ud nu og kigge så ville jeg nok vælge mænd med børn til. Plus at man også får et mere helt billede af hvordan manden er ved at kigge på hans forhold til hans venner, familie og ja børn

Anmeld

27. juli 2010

Svei

Kirle skriver:

Ja jeg har altid valgt mænd med børn fra men må indrømme at jeg faktisk mener at det er en luksus som hører tyverne og tredvierne til. For senere jamen så mener jeg at der er en god chance for at der så er noget andet i vejen fx. at manden ikke ønsker børn eller andre ting som gør at børn eller fx. længerevarende forhold ikke har været en mulighed.

Derfor tror jeg at hvis jeg skulle ud nu og kigge så ville jeg nok vælge mænd med børn til. Plus at man også får et mere helt billede af hvordan manden er ved at kigge på hans forhold til hans venner, familie og ja børn

Dvs du ville se efter gamle mænd i 40'erne...

Anmeld

28. juli 2010

Miamaja

hmm det kommer vel an paa hvad man vaegter hojest. Jeg kan baade se for og imod. Men naar alt kommer til alt saa behover andres born ikke altid at vaere et minus. det hele kommer an paa manden og hvordan han haandterer det og bornene, synes jeg. Og hvorfor afvise drommemanden fordi han har et barn med en anden- det kan jeg ikke se det logiske i, men vi vaegter alle forskelligt

Anmeld

28. juli 2010

GryHSB

Eva. skriver:

Nej, det er ikke rigtigt...grunden til jeg ikke ønsker der er børn er at jeg ikke har energi eller lyst til det, jeg har børn der ikke skal opleve sådan et cirkus...jeg er bare bevidst om hvad jeg ikke vil byde mine børn, det synes jeg er ret så alvorligt og ikke bare for at finde en mand for sjov....jeg vil finde en mand for os...mig og mine drenge..

Jeg forstår godt hvad du mener. Og jeg synes det er fedt du gør det på den måde - især for dine drenges skyld. Mente også bare, sjov, som i alt det dejlige en kæreste medbringer, uden alle de forviklinger en ekstra familie kan skabe - og ja så sjov, som i den sjove slags

Anmeld

28. juli 2010

wamse

Eva. skriver:

eller er der andre end mig der ikke gider at have en mand der har børn i forvejen? ved godt det lyder helt forkert når jeg nu selv har børn. Men jeg har ikke lyst eller energi til at skulle lære nogle børn at kende og bruge energi og tid på dem og andet kan man jo ikek hvis de nu er der..

Jeg har simpelthen valgt mænd fra der havde børn og har lige haft en samtale med en kammerat der slet ikke kan følge mig. Han synes børn er en bonus og vil helst have en med børn...jeg vil hellere have en hvor mig og mine børn er de eneste...er jeg bare helt vildt mærkelig eller hvordan har I andre haft det når I skulle eller skal finde en partner...er børn skidt eller hit?

Du er viiildt mærkelig............. Ej jeg har det på samme måde. Jeg ser primært efter en uden børn, fordi jeg egentligt synes det er nemmere, end dine/mine/vores. Men jeg pointerer så også at jeg heller ikke selv ønsker flere børn, så hvis han ønsker biologiske børn, så er det ikke med mig.

Jeg har dog slet ingen ønske om at flytte sammen med en mand igen, men ville rigtig gerne noget weekend kærsteri eller i den stil. Jeg har det fint her i lejligheden med mine børn, og ønsker ikke en person mere her at skulle tage hensyn til.

Det skal dog siges, at jeg er sikker på, at dukkede den rigtige op, så gjorde det nok heller ikke så meget at han havde børn

Anmeld

28. juli 2010

<3

Eva. skriver:

Dvs du ville se efter gamle mænd i 40'erne...

Tja nu ved jeg ikke hvad du kalder gammel men jeg nærmer mig de 40 med hastige skridt og selvom min nuværende kæreste er yngre end mig så vil jeg kigge med åbne øjne.For jeg mener at en mand i tyverne kan være ældre mentalt end en mand på 45 år.

Så ja jeg ville kigge på de "gamle" mænd i 40'erne.

Anmeld

28. juli 2010

Shibby

ha..Jeg sagde som ts lige inden jeg faldt for peter-som er far til en dreng på 5½

Jeg skulle hevrtfald aldrig have en pakkeløsning! Dine mine og vores børn var ikek det liv jeg ville vælge,men op kom følelserne mellem os og pludselig var dine mine og vores ret ligemeget

Anmeld

28. juli 2010

o1Mutte

Jeg er heelt ligeglad. Børn eller ej

Den første jeg boede sammen med, havde to små børn. En på 1 og en på 2. Det holdt da i 2 år og elskede de børn højt. Tænker stadig tit på dem.

Idag bor jeg sammen med min ''nye'' kæreste. Han har også to børn. en pige på 6 og en pige på 11. Og vi har også den yngstes storebror på 11. Jeg elsker børn, så jo flere jo bedre Ville aldrig vælge en mulig kæreste fra hvis han har børn eller ej

Anmeld

28. juli 2010

o1Mutte

o1Mutte skriver:

Jeg er heelt ligeglad. Børn eller ej

Den første jeg boede sammen med, havde to små børn. En på 1 og en på 2. Det holdt da i 2 år og elskede de børn højt. Tænker stadig tit på dem.

Idag bor jeg sammen med min ''nye'' kæreste. Han har også to børn. en pige på 6 og en pige på 11. Og vi har også den yngstes storebror på 11. Jeg elsker børn, så jo flere jo bedre Ville aldrig vælge en mulig kæreste fra hvis han har børn eller ej

-Jeg har så heller ikke børn selv..-endnu.. vi arbejder på sagen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.