Eva. skriver:
eller er der andre end mig der ikke gider at have en mand der har børn i forvejen? ved godt det lyder helt forkert når jeg nu selv har børn. Men jeg har ikke lyst eller energi til at skulle lære nogle børn at kende og bruge energi og tid på dem og andet kan man jo ikek hvis de nu er der..
Jeg har simpelthen valgt mænd fra der havde børn og har lige haft en samtale med en kammerat der slet ikke kan følge mig. Han synes børn er en bonus og vil helst have en med børn...jeg vil hellere have en hvor mig og mine børn er de eneste...er jeg bare helt vildt mærkelig eller hvordan har I andre haft det når I skulle eller skal finde en partner...er børn skidt eller hit?
Du er viiildt mærkelig.............
Ej jeg har det på samme måde. Jeg ser primært efter en uden børn, fordi jeg egentligt synes det er nemmere, end dine/mine/vores. Men jeg pointerer så også at jeg heller ikke selv ønsker flere børn, så hvis han ønsker biologiske børn, så er det ikke med mig.
Jeg har dog slet ingen ønske om at flytte sammen med en mand igen, men ville rigtig gerne noget weekend kærsteri eller i den stil. Jeg har det fint her i lejligheden med mine børn, og ønsker ikke en person mere her at skulle tage hensyn til.
Det skal dog siges, at jeg er sikker på, at dukkede den rigtige op, så gjorde det nok heller ikke så meget at han havde børn
Anmeld