Eva. skriver:
eller er der andre end mig der ikke gider at have en mand der har børn i forvejen? ved godt det lyder helt forkert når jeg nu selv har børn. Men jeg har ikke lyst eller energi til at skulle lære nogle børn at kende og bruge energi og tid på dem og andet kan man jo ikek hvis de nu er der..
Jeg har simpelthen valgt mænd fra der havde børn og har lige haft en samtale med en kammerat der slet ikke kan følge mig. Han synes børn er en bonus og vil helst have en med børn...jeg vil hellere have en hvor mig og mine børn er de eneste...er jeg bare helt vildt mærkelig eller hvordan har I andre haft det når I skulle eller skal finde en partner...er børn skidt eller hit?
Hvorfor skulle du være mærkelig? Det er jo din holdning til det, hvis du skulle finde dig en kæreste... ;)
Jeg har prøvet at være i et forhold, hvor min eks havde en søn... Nøøj jeg synes det var svært at sætte mig ind i... forholdet varede også kun 3 mdr... Det var helt fint for mig at det ikke varede længere... ;)
Nu har jeg selv en datter, så jeg ved slet ikke hvordan det ville være hvis det skulle ske....
Nu lever jeg lykkeligt med min kæreste der far til Julie... :O)
Anmeld