Er jeg bare mærkelig....?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. juli 2010

Mira0911

Eva. skriver:

eller er der andre end mig der ikke gider at have en mand der har børn i forvejen? ved godt det lyder helt forkert når jeg nu selv har børn. Men jeg har ikke lyst eller energi til at skulle lære nogle børn at kende og bruge energi og tid på dem og andet kan man jo ikek hvis de nu er der..

Jeg har simpelthen valgt mænd fra der havde børn og har lige haft en samtale med en kammerat der slet ikke kan følge mig. Han synes børn er en bonus og vil helst have en med børn...jeg vil hellere have en hvor mig og mine børn er de eneste...er jeg bare helt vildt mærkelig eller hvordan har I andre haft det når I skulle eller skal finde en partner...er børn skidt eller hit?

Hvorfor skulle du være mærkelig? Det er jo din holdning til det, hvis du skulle finde dig en kæreste... ;)

Jeg har prøvet at være i et forhold, hvor min eks havde en søn... Nøøj jeg synes det var svært at sætte mig ind i... forholdet varede også kun 3 mdr... Det var helt fint for mig at det ikke varede længere... ;)

Nu har jeg selv en datter, så jeg ved slet ikke hvordan det ville være hvis det skulle ske....

Nu lever jeg lykkeligt med min kæreste der far til Julie... :O)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2010

mullesmith2

Eva. skriver:

eller er der andre end mig der ikke gider at have en mand der har børn i forvejen? ved godt det lyder helt forkert når jeg nu selv har børn. Men jeg har ikke lyst eller energi til at skulle lære nogle børn at kende og bruge energi og tid på dem og andet kan man jo ikek hvis de nu er der..

Jeg har simpelthen valgt mænd fra der havde børn og har lige haft en samtale med en kammerat der slet ikke kan følge mig. Han synes børn er en bonus og vil helst have en med børn...jeg vil hellere have en hvor mig og mine børn er de eneste...er jeg bare helt vildt mærkelig eller hvordan har I andre haft det når I skulle eller skal finde en partner...er børn skidt eller hit?

Jeg havde ikke rigtig tænkt over om der var børn eller ej, ville bare finde en dejligt kæreste så pyt da med om der var børn, sådan tænkte jeg ihvertfald indtil jeg fandet en kæreste med en søn på 3år og hold nu kæft det var en mareridt (havde ingen børn selv). Min kæreste havde ham en uge af gangen på det tidspunkt og jeg var bare så træt af tis i sengen og dreng på 3år der skulle sove halvdelen af natten ved sin far. Det var slet ikke en lykkelig start på vores forhold men jeg var bare så glad for min kæreste at jeg også var stædig og ikke ville lade det hele gå i vasken bare pga. en 3 årig. Men nu et år efter er vi stadig sammen jeg har fået et meget bedre forhold til hans søn og vi venter nu sammen to drengen  og jeg er lykkelig for jeg ikke bare gav op dengang. Men det er bare hårdt at finde en der har børn. Men det skal ikke være det afgørende syntes jeg ikke.

Anmeld

28. juli 2010

Kvindemin

Eva. skriver:

Har det på samme måde, jeg gad ikke være sammen med en mand der har barn/børn!!

Knus

Anmeld

28. juli 2010

Svei

Kirle skriver:

Tja nu ved jeg ikke hvad du kalder gammel men jeg nærmer mig de 40 med hastige skridt og selvom min nuværende kæreste er yngre end mig så vil jeg kigge med åbne øjne.For jeg mener at en mand i tyverne kan være ældre mentalt end en mand på 45 år.

Så ja jeg ville kigge på de "gamle" mænd i 40'erne.

Ok...dem får du for dig selv.... ej, jeg har bare ikek mødt nogen på den alder der sagde mig noget, men det er jo ikke sikkert det er alderens skyld..

Anmeld

29. juli 2010

Kløver

Eva. skriver:

Mange vil det også gerne....der er jo masser af dine og mine og vores børn...men det er nu også skønt at opleve at en mand bliver far, når man ikke selv oplever det første gang... men altså, jeg har tre børn, forestil dig lige et kaos...

hehe ja, specielt hvis han også havde en 2-3 stykker, så giver det jo en del tilsammen

Anmeld

29. juli 2010

<3

Eva. skriver:

Ok...dem får du for dig selv.... ej, jeg har bare ikek mødt nogen på den alder der sagde mig noget, men det er jo ikke sikkert det er alderens skyld..

Tror ikke du har kigget de rigtige steder så Nu hvor jeg har kigget mig lidt omkring, inspireret af denne tråd, så har jeg faktisk nogle ret så søde venner oppe i årene som bestemt ikke føles som gamle snarere tværtimod og jo nogle af dem har børn

Anmeld

29. juli 2010

Kløver

Eva. skriver:

Ja, lige præcis...og det ville det blive....noget bøvl, for jeg kan ikke stå inde for at få børn i min alder...

hehe det kan jeg ik udtale mig om, da jeg ikke ved hvor gammel du er, og det er jo også forskelligt, hvilke holdninger man har til den slags

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.