Er jeg bare mærkelig....?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. juli 2010

dorthemus

Ja for mig ville det være et hit  jeg vil gerne give Runa nogle søskende og flere biobørn til mig er ret utænkeligt så det ville være fedt hvis jeg mødte en dejlig mand der havde et par stykker som ville forgude mit barn..haha

Desuden udstråler mænd med børn, at de kan tage ansvar og kan se ud over deres egen næsetip...hvad jeg ikke altid synes mænd uden børn OG sidst i 30erne kan..desværre  Jeg vil have en mand der forstår hvad det vil sige at have børn, med de glæder og det ansvar der følger.

Og så er det langt fra sikkert at jeg har lyst til at bo sammen med en mand igen, men en kæreste ville være dejligt på et tidspunkt  Hver sit hjem og så ses når begge har lyst og tid...sammen med børnene.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juli 2010

Lady Marion <3

Eva. skriver:

Ok..ej, troede faktisk det var ham der måske ville have et barn.. Dejligt du fik ham overbevist..

Da jeg mødte ham havde han en klar holdning ,, Han ville ALDRIG have børn ,,,    Det tog mig sgu tid at overbevise ham om det var en god ide    Kanon far , Han er nu klar på en mere ,

Anmeld

27. juli 2010

frk Jensen

Eva. skriver:

eller er der andre end mig der ikke gider at have en mand der har børn i forvejen? ved godt det lyder helt forkert når jeg nu selv har børn. Men jeg har ikke lyst eller energi til at skulle lære nogle børn at kende og bruge energi og tid på dem og andet kan man jo ikek hvis de nu er der..

Jeg har simpelthen valgt mænd fra der havde børn og har lige haft en samtale med en kammerat der slet ikke kan følge mig. Han synes børn er en bonus og vil helst have en med børn...jeg vil hellere have en hvor mig og mine børn er de eneste...er jeg bare helt vildt mærkelig eller hvordan har I andre haft det når I skulle eller skal finde en partner...er børn skidt eller hit?

Jeg er ikke enig...

Hvordan kan du forvente at han vil tage imod dit barn/børn og du ikke kan gøre det sammen for en fyr?

Jeg foretrækker faktisk at finde en fyr med barn..

Heldigvis er vi forskellige og der er MANGE single fyre både med og uden børn.

Anmeld

27. juli 2010

Happiness

Eva. skriver:

Det handler vel ikke om hvad man har noget imod..faktum er jo at man vælges fra pga alt muligt...børn, geografi, udseende osv osv....selvfølgelig er der mænd der ikke ville se til min side pga jeg har børn, alt andet ville da være dybt mærkelig.... jeg har aldrig spekuleret over at det var noget man skulle have noget imod, jeg synes det er ganske naturligt...

Ja det er et faktum, men kender bare en som heller ikke vil finde en med børn, men som bliver gal når hun bliver valgt fra pga det selv samme... Derfor skrev jeg at så længe du ikke har noget imod det

Men held og lykke med jagten  Der skal sgu nok være en derude som ikke har børn, eller har et behov for sine egne!

Anmeld

27. juli 2010

Svei

mor6473 skriver:

Jeg er ikke enig...

Hvordan kan du forvente at han vil tage imod dit barn/børn og du ikke kan gøre det sammen for en fyr?

Jeg foretrækker faktisk at finde en fyr med barn..

Heldigvis er vi forskellige og der er MANGE single fyre både med og uden børn.

Jamen, det forventer jeg da heller ikke.. jeg er da helt bevidst om at jeg vælges fra hos visse mænd pga børnene...men jeg ved da også at der er mange der som dig ikke synes det er et problem at der er børn og så er det jo sådan et menneske jeg skal finde mig.... men går man ind til børn så gør man det helt ellers skal man lade være.. derfor lader jeg være, for med det jeg ville have at give ville det ikek være fair for nogen med bonusbørn..

Anmeld

27. juli 2010

Svei

milla83 skriver:

Ja det er et faktum, men kender bare en som heller ikke vil finde en med børn, men som bliver gal når hun bliver valgt fra pga det selv samme... Derfor skrev jeg at så længe du ikke har noget imod det

Men held og lykke med jagten  Der skal sgu nok være en derude som ikke har børn, eller har et behov for sine egne!

Nej for pokker da... jeg er blevet mere overrasket når der har været mænd der ikek så det som et problem at der er børn..

Anmeld

27. juli 2010

Svei

Muffi . skriver:

Da jeg mødte ham havde han en klar holdning ,, Han ville ALDRIG have børn ,,,   Det tog mig sgu tid at overbevise ham om det var en god ide   Kanon far , Han er nu klar på en mere ,

Ihhh... skal I så ikke i gang.... to små og to store børn... det ville da være fantastisk..

Anmeld

27. juli 2010

Maise

Eva. skriver:

eller er der andre end mig der ikke gider at have en mand der har børn i forvejen? ved godt det lyder helt forkert når jeg nu selv har børn. Men jeg har ikke lyst eller energi til at skulle lære nogle børn at kende og bruge energi og tid på dem og andet kan man jo ikek hvis de nu er der..

Jeg har simpelthen valgt mænd fra der havde børn og har lige haft en samtale med en kammerat der slet ikke kan følge mig. Han synes børn er en bonus og vil helst have en med børn...jeg vil hellere have en hvor mig og mine børn er de eneste...er jeg bare helt vildt mærkelig eller hvordan har I andre haft det når I skulle eller skal finde en partner...er børn skidt eller hit?

tror måske at hvis du mødte en mand der stjal dit hjerte så du var solgt til stanglakrids, at så ville du tage hans unger med i købet

Anmeld

27. juli 2010

Svei

dorthemus skriver:

Ja for mig ville det være et hit  jeg vil gerne give Runa nogle søskende og flere biobørn til mig er ret utænkeligt så det ville være fedt hvis jeg mødte en dejlig mand der havde et par stykker som ville forgude mit barn..haha

Desuden udstråler mænd med børn, at de kan tage ansvar og kan se ud over deres egen næsetip...hvad jeg ikke altid synes mænd uden børn OG sidst i 30erne kan..desværre  Jeg vil have en mand der forstår hvad det vil sige at have børn, med de glæder og det ansvar der følger.

Og så er det langt fra sikkert at jeg har lyst til at bo sammen med en mand igen, men en kæreste ville være dejligt på et tidspunkt  Hver sit hjem og så ses når begge har lyst og tid...sammen med børnene.

Åh gud nej, jeg skal heller ikek flytte sammen med en...aldrig....sjovt, for jeg synes det er omvendt...dem jeg har mødt uden børn har virkelig gidet ungerne og alt det med børn og familie...hvorimod dem der havde egne børn havde lidt svært ved at se at der var andre end hans unger...og ja, der er jo nok alle slags mænd med og uden børn...jeg ville bare ikke have energi eller lyst til andres unger, når jeg har rigeligt selv..

Anmeld

27. juli 2010

Svei

Maise skriver:

tror måske at hvis du mødte en mand der stjal dit hjerte så du var solgt til stanglakrids, at så ville du tage hans unger med i købet

Men man får jo som regel af vide at de har børn og så bakker jeg...har haft en mand der havde børn og jeg fandt det bare virkelig irriterende og bøvlet...ungerne var skønne nok, men altså, man får jo aldrig et roligt liv med børn ind og ud af huset...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.