Er jeg bare mærkelig....?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. juli 2010

Maise

Eva. skriver:

Men man får jo som regel af vide at de har børn og så bakker jeg...har haft en mand der havde børn og jeg fandt det bare virkelig irriterende og bøvlet...ungerne var skønne nok, men altså, man får jo aldrig et roligt liv med børn ind og ud af huset...

nej det har du ret i, der er gang i den med mange børn og delebørn.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juli 2010

Svei

Maise skriver:

nej det har du ret i, der er gang i den med mange børn og delebørn.

Ja... og måske det bare fortæller noget om hvor dårlig jeg er til sådan et lidt stresset liv...men ville bare ikke kunne det...er vidst ikke så omstillingsparat og drengene skulle altså ikke ind i sådan et cirkus, der er rigeligt i deres liv, uden de behøver det...

Anmeld

27. juli 2010

Lady Marion <3

Eva. skriver:

Ihhh... skal I så ikke i gang.... to små og to store børn... det ville da være fantastisk..

Nææ er jo nu 60 dage over tid , venter tid hos gyn . er nok på vej i overgangsalder   its a wild world

Anmeld

27. juli 2010

dorthemus

Eva. skriver:

Åh gud nej, jeg skal heller ikek flytte sammen med en...aldrig....sjovt, for jeg synes det er omvendt...dem jeg har mødt uden børn har virkelig gidet ungerne og alt det med børn og familie...hvorimod dem der havde egne børn havde lidt svært ved at se at der var andre end hans unger...og ja, der er jo nok alle slags mænd med og uden børn...jeg ville bare ikke have energi eller lyst til andres unger, når jeg har rigeligt selv..

Jeg har jo kun Runa så det gad jeg godt  Måske det er fordi jeg bor i Kbh, der lever "den evige ungkarl" nemlig...ellers tak!, been there, done that

Anmeld

27. juli 2010

Svei

Muffi . skriver:

Nææ er jo nu 60 dage over tid , venter tid hos gyn . er nok på vej i overgangsalder   its a wild world

Åh nej...ej, kan man ikek stoppe det med hormoner så du stadig kan blive gravid?

Anmeld

27. juli 2010

Svei

dorthemus skriver:

Jeg har jo kun Runa så det gad jeg godt  Måske det er fordi jeg bor i Kbh, der lever "den evige ungkarl" nemlig...ellers tak!, been there, done that

Åh ja.. sådan nogle er der ikek mange af hernede, de har vidst sådan lidt mere solidt plantet...tilgengæld synes jeg de bliver lige en tand FOR plantet når de er over en hvis alder....så ja, er helt sikker på der er meget forskel på land og byen..

Og ja, kan da også godt se det hyggelige, men puha...der ville også være en del mere at se til... men altså, der er jo masser af single mænd, så mon ikke I nok skal finde en med en håndfuld unger...

Anmeld

27. juli 2010

MetteMTH

Eva. skriver:

eller er der andre end mig der ikke gider at have en mand der har børn i forvejen? ved godt det lyder helt forkert når jeg nu selv har børn. Men jeg har ikke lyst eller energi til at skulle lære nogle børn at kende og bruge energi og tid på dem og andet kan man jo ikek hvis de nu er der..

Jeg har simpelthen valgt mænd fra der havde børn og har lige haft en samtale med en kammerat der slet ikke kan følge mig. Han synes børn er en bonus og vil helst have en med børn...jeg vil hellere have en hvor mig og mine børn er de eneste...er jeg bare helt vildt mærkelig eller hvordan har I andre haft det når I skulle eller skal finde en partner...er børn skidt eller hit?

Min kæreste og jeg venter vores første barn.. han har så et barn i forvejen.

Jeg vidste hvad jeg gik ind til den gang, men jeg er faktisk pisse træt af at han har et barn med en anden og er altid pisse sur når hans søn er her og hver gang vi har ham er vi faktisk ved at gå fra hinanden.

Jeg har faktisk været ked af det hele min graviditet pga, jeg ikke er den første,  min kæreste skal opleve det her med mig.

Jeg ved godt jeg har et problem. Ved bare ikke hvad jeg skal gøre ved det. ville også bare at det kun var ham og mig og ikke noget udenom.

Anmeld

27. juli 2010

Lady Marion <3

Eva. skriver:

Åh nej...ej, kan man ikek stoppe det med hormoner så du stadig kan blive gravid?

Altså hvis det er meno pause som det også så fint hedder så vil jeg have hormoner , det er klart det sundeste   Men ikke for at få flere børn ,,,

hi hi jeg syntes jeg har hænderne fulde nu og vil hellere nyde Alexander ,,  Jeg bliver ikke yngre og siger naturen stop så kunne jeg aldrig drømme om at ændre på det

Anmeld

27. juli 2010

Svei

Mette88 skriver:

Min kæreste og jeg venter vores første barn.. han har så et barn i forvejen.

Jeg vidste hvad jeg gik ind til den gang, men jeg er faktisk pisse træt af at han har et barn med en anden og er altid pisse sur når hans søn er her og hver gang vi har ham er vi faktisk ved at gå fra hinanden.

Jeg har faktisk været ked af det hele min graviditet pga, jeg ikke er den første,  min kæreste skal opleve det her med mig.

Jeg ved godt jeg har et problem. Ved bare ikke hvad jeg skal gøre ved det. ville også bare at det kun var ham og mig og ikke noget udenom.

LIge netop...og det er jo virkelig synd både for din mand og hans søn....men jeg må desværre indrømme at jeg tror jeg kunne få det som dig i sådan en situation og det er da rigtig ærgeligt...det gode er at det altid er magi at få et barn...så for din mand skal det nok blive magisk, selvom det ikke er første gang..

Anmeld

27. juli 2010

Svei

Muffi . skriver:

Altså hvis det er meno pause som det også så fint hedder så vil jeg have hormoner , det er klart det sundeste   Men ikke for at få flere børn ,,,

hi hi jeg syntes jeg har hænderne fulde nu og vil hellere nyde Alexander ,,  Jeg bliver ikke yngre og siger naturen stop så kunne jeg aldrig drømme om at ændre på det

Kan godt følge dig... helt sikkert..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.