Eva. skriver:
eller er der andre end mig der ikke gider at have en mand der har børn i forvejen? ved godt det lyder helt forkert når jeg nu selv har børn. Men jeg har ikke lyst eller energi til at skulle lære nogle børn at kende og bruge energi og tid på dem og andet kan man jo ikek hvis de nu er der..
Jeg har simpelthen valgt mænd fra der havde børn og har lige haft en samtale med en kammerat der slet ikke kan følge mig. Han synes børn er en bonus og vil helst have en med børn...jeg vil hellere have en hvor mig og mine børn er de eneste...er jeg bare helt vildt mærkelig eller hvordan har I andre haft det når I skulle eller skal finde en partner...er børn skidt eller hit?
jeg kan godt forstå dig, jeg havde ikke selv lavet de største tanker, inden jeg fandt min kæreste, men for mig var det nok et plus, hvis de ikke have børn i forvejen, da jeg ikke havde børn selv. Var jo så også kun 21 da jeg mødte min forlovede.
Jeg tror det ville være anderledes, hvis man selv havde børn, at det så ikke ville gøre mig nær så meget, men de ting man selv oplever første gang, synes jeg er virkelig dejlige og specielle at dele med min kæreste, og at vi sammen, oplever alle de her ting for første gang
Så ja jeg er super glad for at vi nu sammen begge oplever, at få vores første barn, og sammen dele de ting 
Havde det været i dag, ved jeg ikke om jeg havde ste anderledes på det, min konklusion er nok, ja jeg er glad for han ingen børn havde i forvejen, men igen tror jeg ikke, at børn ville have stået i vejen, for vores kærlighed
Tror det kommer meget an på den induviduelle situation 
Anmeld