Zette skriver:
Nu synes jeg du er en anelse mavesur som du selv skriver - Urt er da ikke ligeså UDBREDT som Lærke - og undskyld mig, men ikke alle læser romaner af den slags du åbenbart læser? Urt eller gru and so on er for mig IKKE almindelige navne. Men ja, der skal være plads til alles meninger.. derfor behøver man jo ikke blive sur, bare fordi man synes andre er idioter...
KH
Zette
jeg vil lige sige, at jeg ikke har sagt at der er nogen der er idioter. jeg er bare ikke enig i jeres fortolkning af specielle navne - og I er ikke enige i min. men det var vel en debat, eller? altså forsøger jeg at gøre rede for mine holdninger og ikke bare skrive en masse "underlige" navne som vi så allesammen kan grine af. ellers kunne vi jo allesammen hedde Peter og Louise.
med hensyn til mobning, ja, så er det altså min mening, uanset hvordan man vender og drejer den og desuden også i alle andre forbindelser, at børn mobber fordi de har lært at det er okay at hive andres særheder ud som svaghedstegn. det lærer de jo et sted...
Anmeld