Arhmen bliver så gal

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. juli 2010

Kb

MariaE skriver:

Nå, jamen så erjeg en af dem der får hug nu.

For KS er sgu heller ikke at FØde sit barn som sådan. Det er kommet til vernde, korrekt, men det er hevet ud med vold og magt igennem en MAVE.

Så synes det er herligt du SELV synes du har født dit barn, det synes jeg bare ikke :-)

Og Ja, selvfølgelig er der nogle der oplever veer og efterveer, det har for mig intet med det at gøre. for mig handler det om at man får sit barn født- dermed mener jeg vaginalt og ikke revet ud, af en operation som det jo i virkeligheden bare er.Derfor siger lægerne ofte "Taget ved KS"Eller løst. 

Men det er holdning mod holdning og føler du at du har født dit barn så har DU født dit barn:-)Så bliv du bare ved den tanke og lad os andre med andre tanker have lov at beholde dem i fred:-)

Så fred være med at du synes ks er at føde for dig, hvis det gør dig glad så er det fedt for dig og sådan du skal føle, men derfor må andre godt have en modsat mening og de må jo også gerne dele den hvis de vil:-) at man ikke er enig er jo bare ærgeligt.

Enig....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juli 2010

Kb

Eva. skriver:

Tja...sådan er det vel tit når sandheden ikke pakkes ind i søde dig og tusindvis af disse: Jeg synes nu slet ikke det er så slemt med hug, jeg kan godt savne flere der bare smider svesken på disken....

Helt enig....

Anmeld

16. juli 2010

Lullaby

Kamelia skriver:

Nå nå undskyld så da!

Så fik du lært lidt idag...

Anmeld

16. juli 2010

ekzunz

Jeg har født Lukas ved AKS!

Nedenstående tekst er kopieret fra Herlev Hospital:

Hvis du har et ønske om at føde ved kejsersnit, hjælper vi dig med at vurdere, om det er det rigtige for dig. Hvis der ikke er en lægelig begrundelse for kejsersnit, anbefaler vi i langt de fleste tilfælde, at du føder normalt.

Så når hospitalet kalder det en fødsel - så er det vel en fødsel

Og for en god ordens skyld er linket her:

http://www.herlevhospital.dk/menu/Afdelinger/Gynaekologisk_Obstetrisk_Afdeling/Graviditet+og+foedsel/Graviditet/Oensker+du+at+foede+ved+kejsersnit.htm

Anmeld

16. juli 2010

Daisy

Så vi kvinder der har fået KS har ikke FØDT børn, vi har FÅET dem. Selv om man fra hospitalets side skal FØDE ved kejsersnit ( som det så pænt står på mit brev fra sygehuset ), og man kommer på opvågning efter FØDSLEN ( På infopjecen ).... Synes bare det er en skam at en kvinde kan sige til en anden kvinde at hun ikke har FØDT.

Anmeld

16. juli 2010

ekzunz

Daisy skriver:

Så vi kvinder der har fået KS har ikke FØDT børn, vi har FÅET dem. Selv om man fra hospitalets side skal FØDE ved kejsersnit ( som det så pænt står på mit brev fra sygehuset ), og man kommer på opvågning efter FØDSLEN ( På infopjecen ).... Synes bare det er en skam at en kvinde kan sige til en anden kvinde at hun ikke har FØDT.

Jeg synes du skulle gøre som mig (ha ha) og beslutte dig for at du har født! Jeg er fløjtende med hvad alle andre mener - jeg ved at jeg har født Lukas, selv om det endte med et AKS.

Anmeld

16. juli 2010

Halbschön

Det vigtigste er at barnet kommer ud og er sund og rask!!!!

Anmeld

16. juli 2010

Ox.

Renée88 skriver:

Det vigtigste er at barnet kommer ud og er sund og rask!!!!

Anmeld

16. juli 2010

Kamelia

Men men nu er den latinske betegnelse for fødsel Partus og i følge min latinske ordbog betyder dette at frembringe/forløse!!!!! Lidt det samme som der stod på den meget forkerte hjemmeside!

På hospitalerne bruger man diagnosekoder og ved kejsersnit er der en kode der hedder "forløsning med kejsersnit" og så er der et væld andre vedrørende kejsersnit der alle starter med "Partus" altså den latinske betegnelse for fødsel!!!.....og nej dette er ikke fra den meget forkerte hjemmeside.........men medicinske betegnelser/diagnosekoder.

Kamelia.

Anmeld

16. juli 2010

Kamelia

Lullaby skriver:

Så fik du lært lidt idag...

Jaaa at lige netop dér var det rigtig hvad der stod på siden!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.