Arhmen bliver så gal

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10.487 visninger
189 svar
0 synes godt om
16. juli 2010

Daisy

Nøj hvor er jeg træt af fordomme imod kejsersnit. Jeg er træt af at høre: Os der har født vores børn!! HVAD FANDEN TROR I JEG GJORDE, bestilte dem på nettet????? Nu har jeg hørt den så ofte og det gør mig bare så harm. Det kan godt være at jeg ikke lå med veer og pressede barnet ud, men jeg har fandeme også født mit barn Det er skide svært når man som nybagt mor hele tiden får at vide at man kan sku hverken være stolt af fødslen eller det at blive mor. Veer, ja vi var faktiskt nogle der har oplevet veer. 'Efterveer, dem er der inge af for kvinder der har fået KS', hvad fanden???? Der er sku hverken mere eller mindre efterveer efter KS skal jeg hilse og sige....
Ugh, nu har jeg helt besluttet IKKE at fortæller hvornår jeg skal have PKS, det er jo ikke som om jeg skal til at 'føde' mit barn

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juli 2010

slettet_7530

Wauw

Anmeld

16. juli 2010

Svei

Men du føder jo ikke et barn ved ks, du får det ved en operation...så lige meget hvad, så skal du måske accepetere at det er sådan, frem for at blive irriteret over det...når man får ks er der en grund som burde gå langt forud for hvordan barnet kommer til verden, men at det faktisk kommer sikkert til verden er vel det det handler om.

Men et ks er ikke at føde sit barn selv...

Anmeld

16. juli 2010

BimBamBusse

Daisy skriver:

Nøj hvor er jeg træt af fordomme imod kejsersnit. Jeg er træt af at høre: Os der har født vores børn!! HVAD FANDEN TROR I JEG GJORDE, bestilte dem på nettet????? Nu har jeg hørt den så ofte og det gør mig bare så harm. Det kan godt være at jeg ikke lå med veer og pressede barnet ud, men jeg har fandeme også født mit barn Det er skide svært når man som nybagt mor hele tiden får at vide at man kan sku hverken være stolt af fødslen eller det at blive mor. Veer, ja vi var faktiskt nogle der har oplevet veer. 'Efterveer, dem er der inge af for kvinder der har fået KS', hvad fanden???? Der er sku hverken mere eller mindre efterveer efter KS skal jeg hilse og sige....
Ugh, nu har jeg helt besluttet IKKE at fortæller hvornår jeg skal have PKS, det er jo ikke som om jeg skal til at 'føde' mit barn

Øv, hvor er det ærgeligt at du har det sådan!

Jeg synes at det er fint at muligheden er der for dem som enten frygter fødslen eller har en anden årsag til at de ikke vil/kan føde vaginalt!

Man har sgu da født sine børn hvad enten de er kommet ud af skeden eller maven!

Jeg selv har født vaginalt og ville ikke være foruden den oplevelse, MEN jeg tager hatten af for folk som erkender at de af den ene eller anden grund ikke kan føde vaginalt!

En  til dig (som altså HAR født dit barn/børn på trods af kejsersnit)..

Anmeld

16. juli 2010

BimBamBusse

Eva. skriver:

Men du føder jo ikke et barn ved ks, du får det ved en operation...så lige meget hvad, så skal du måske accepetere at det er sådan, frem for at blive irriteret over det...når man får ks er der en grund som burde gå langt forud for hvordan barnet kommer til verden, men at det faktisk kommer sikkert til verden er vel det det handler om.

Men et ks er ikke at føde sit barn...

Det vil jeg nu mene at det er.. En fødsel er betegnelsen for at et barn kommer til verden.. Og så er det jo ligegyldigt HVORDAN det kommer til verden!

Anmeld

16. juli 2010

Lullaby

Daisy skriver:

Jo men du fødte det jo ikke som Eva skriver. At barnet kommer ud af dig på en anden måde er jo fint nok men føder det gør du altså ikke

Som Eva skriver er der da nok en grund til du ikke skal føde dit barn og det burde da være vigtigst..

Anmeld

16. juli 2010

Lullaby

BimBamBusse skriver:

Det vil jeg nu mene at det er.. En fødsel er betegnelsen for at et barn kommer til verden.. Og så er det jo ligegyldigt HVORDAN det kommer til verden!

Det hedder fødsel ved ks ikke at føde

Anmeld

16. juli 2010

Svei

BimBamBusse skriver:

Men ved kejsernit føder man dem altså ikke...det er muligt det er en fødsel, men det er ved en operation, da ikke noget man selv gør...

Måske det er ordkløveri.,..men jeg synes altså bare ikke man kan sige man selv har føædt sit barn, hvis man har fået ks...man ligger i bedøvelse og får skåret barnet ud af bugen, det er der da ikke meget at føde selv over...

Men er det egentlig ikke lige meget, når man får et ks er det jo for at barn eller mor skal nå videre end bare fødslen..

Anmeld

16. juli 2010

lisbethita

Daisy skriver:

Det vigtigste er jo barnet er raskt og sundt..... så kan resten være lige meget efter min mening 

Anmeld

16. juli 2010

BimBamBusse

Eva. skriver:

Men ved kejsernit føder man dem altså ikke...det er muligt det er en fødsel, men det er ved en operation, da ikke noget man selv gør...

Måske det er ordkløveri.,..men jeg synes altså bare ikke man kan sige man selv har føædt sit barn, hvis man har fået ks...man ligger i bedøvelse og får skåret barnet ud af bugen, det er der da ikke meget at føde selv over...

Men er det egentlig ikke lige meget, når man får et ks er det jo for at barn eller mor skal nå videre end bare fødslen..

Hehe.. Tror nu også at det er ordkløveri!

Men ja ja, det er også ligegyldigt.. Det er en FØDSEL!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.