Arhmen bliver så gal

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. juli 2010

Daisy

Har nu heller ikke sagt at jeg har født dem selv, men jeg var sku med til fødslen Jeg er bare såååå overophedet efter at skulle 'forsvare' mig for nogle ting der bare ikke har ligget i min magt til at gøre noget ved.

Kan vel høres jeg er overemotionel og højgravid...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juli 2010

Svei

Daisy skriver:

Har nu heller ikke sagt at jeg har født dem selv, men jeg var sku med til fødslen Jeg er bare såååå overophedet efter at skulle 'forsvare' mig for nogle ting der bare ikke har ligget i min magt til at gøre noget ved.

Kan vel høres jeg er overemotionel og højgravid...

Jeg synes det lyder som om du ikke selv er helt afklaret med dig ks, når sådanne bemærkninger påvirker dig...og nej, du har ikke født dem selv og hvad så??? tænk det og hop så op og fald ned....

Anmeld

16. juli 2010

Muffinmus

Nå, jamen så erjeg en af dem der får hug nu.

For KS er sgu heller ikke at FØde sit barn som sådan. Det er kommet til vernde, korrekt, men det er hevet ud med vold og magt igennem en MAVE.

Så synes det er herligt du SELV synes du har født dit barn, det synes jeg bare ikke :-)

Og Ja, selvfølgelig er der nogle der oplever veer og efterveer, det har for mig intet med det at gøre. for mig handler det om at man får sit barn født- dermed mener jeg vaginalt og ikke revet ud, af en operation som det jo i virkeligheden bare er.Derfor siger lægerne ofte "Taget ved KS"Eller løst. 

Men det er holdning mod holdning og føler du at du har født dit barn så har DU født dit barn:-)Så bliv du bare ved den tanke og lad os andre med andre tanker have lov at beholde dem i fred:-)

Så fred være med at du synes ks er at føde for dig, hvis det gør dig glad så er det fedt for dig og sådan du skal føle, men derfor må andre godt have en modsat mening og de må jo også gerne dele den hvis de vil:-) at man ikke er enig er jo bare ærgeligt.

Anmeld

16. juli 2010

Svei

MariaE skriver:

For KS er sgu heller ikke at FØde sit barn som sådan. Det er kommet til vernde, korrekt, men det er hevet ud med vold og magt igennem en MAVE.

Så synes det er herligt du SELV synes du har født dit barn, det synes jeg bare ikke :-)

Og Ja, selvfølgelig er der nogle der oplever veer og efterveer, det har for mig intet med det at gøre. for mig handler det om at man får sit barn født- dermed mener jeg vaginalt og ikke revet ud, af en operation som det jo i virkeligheden bare er.Derfor siger lægerne ofte "Taget ved KS"Eller løst. 

Men det er holdning mod holdning og føler du at du har født dit barn så har DU født dit barn:-)Så bliv du bare ved den tanke og lad os andre med andre tanker have lov at beholde dem i fred:-)

Så fred være med at du synes ks er at føde for dig, hvis det gør dig glad så er det fedt for dig og sådan du skal føle, men derfor må andre godt have en modsat mening og de må jo også gerne dele den hvis de vil:-) at man ikke er enig er jo bare ærgeligt.

Hvorfor skulle du få hug...langt størstedelen er jo enig med dig...

Anmeld

16. juli 2010

Muffinmus

Eva. skriver:

Hvorfor skulle du få hug...langt størstedelen er jo enig med dig...

Det plejer jeg at få når jeg er ærligt herinde:-)

Anmeld

16. juli 2010

Svei

MariaE skriver:

Det plejer jeg at få når jeg er ærligt herinde:-)

Tja...sådan er det vel tit når sandheden ikke pakkes ind i søde dig og tusindvis af disse: Jeg synes nu slet ikke det er så slemt med hug, jeg kan godt savne flere der bare smider svesken på disken....

Anmeld

16. juli 2010

Stumpen

MariaE skriver:

Enig...

Anmeld

16. juli 2010

Kamelia

Åbenbart et forkert indlæg!

Anmeld

16. juli 2010

Lullaby

Kamelia skriver:

Nu er der jo nogle her i denne tråd der går meget op i at en fødsel kun er vaginalt. Men ifølge Wikipedia er en fødsel:

"En  fødsel angiver den begivenhed, der markerer den  fysiologiske afslutning på et  fosters udvikling, hvor fostret forlader sin mors krop. Denne proces er enestående for  pattedyr."

Der står intet om at det så liiige er vaginalt!

Det er så alm mennesker der kan logge ind og skrive det. Så jeg ville i princippet kunne logge ind og redigere i det du henviser til. Reelt kan det ikke bruges til noget

Anmeld

16. juli 2010

Kamelia

Lullaby skriver:

Det er så alm mennesker der kan logge ind og skrive det. Så jeg ville i princippet kunne logge ind og redigere i det du henviser til. Reelt kan det ikke bruges til noget

Nå nå undskyld så da!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.