Daisy skriver:
Nøj hvor er jeg træt af fordomme imod kejsersnit. Jeg er træt af at høre: Os der har født vores børn!! HVAD FANDEN TROR I JEG GJORDE, bestilte dem på nettet?????
Nu har jeg hørt den så ofte og det gør mig bare så harm. Det kan godt være at jeg ikke lå med veer og pressede barnet ud, men jeg har fandeme også født mit barn
Det er skide svært når man som nybagt mor hele tiden får at vide at man kan sku hverken være stolt af fødslen eller det at blive mor. Veer, ja vi var faktiskt nogle der har oplevet veer. 'Efterveer, dem er der inge af for kvinder der har fået KS', hvad fanden???? Der er sku hverken mere eller mindre efterveer efter KS skal jeg hilse og sige....
Ugh, nu har jeg helt besluttet IKKE at fortæller hvornår jeg skal have PKS, det er jo ikke som om jeg skal til at 'føde' mit barn ![]()
Jeg tror bare du skal lære at lukke af...der er en tendens blandt kvinder med børn at de skal overgå hinanden, hvem har haft mest ondt, født størst børn, født meget før tid, gået meget over tid, smuttet børnene uden at få bedøvelse osv osv...lidt som når mænd lægger arm, men så sidder kvinder bare at skal overgå hinanden med fødsler...op i rumpen med alt det og det kan du lige så godt lære at lukke af for NU.
Men du har ikke født dit barn selv og næste gang en siger det til dig, så kast tilbage at det er du dælme glad for, hvem vil have udspilet understellet med noget der ligner melonstr. når man kan slippe for det og bagefter være stram som en 16 årig...
giv dem lidt gas og forarg hvor du kan...at føde er sgu intet at sætte sig selv højere end andre på...der er ikke andet romantisk ved det end når barnet kommer ud og det gør det også ved et ks...bare uden det ulækre og det hårde arbejde.-...
(det kan du også nævne for de hellige finker...
)
Anmeld