Kb skriver:
Den første del af dit indlæg vil jeg undlade at kommentere, da det er noget pjat....
Økonomien i sundhedsvæsnet ER allerede knækket. Nu handler det om at spare og det skal vi alle sammen være med til, for ellers en dag ender det med at der slet ikke er nogen til at hjælpe dig når du skal føde og så skal du sørme se langt efter et kejsersnit...
Det handler vel også om de mennesker vi er idag, præget af et samfund som tidligere havde mange penge. Vi tænker kun på os selv. Det skal ikke gøre ondt på MIG det kan JEG ikke holde til. Mit barn derimod skal nok klare sig - på trods af vi ved at kejsersnit ikke er for barnets bedste (et sundt og rask et af slagsen vel og mærket)
Jeg har overhovedet ikke læst hele denne tråd (orker ærligt talt ikke
) men så lige det her...
Jeg er simpelthen nødt til at kommentere det markerede:
Det gør møg hamrende røv pisse skide ondt at få lavet kejsersnit! Nej, ikke mens barnet kommer ud, men bagefter gør det SATME ondt! Og jeg tror bestemt ikke nogen kvinder som vælger pks er i tvivl om at det bliver et smertehelvede bagefter
Så er de i hvert fald ekstremt dårligt informeret fra hospitalet og jeg synes, trods alt, de plejer at være gode til at fortælle om komplikationer og smerter for at tale kvinder FRA selvvalgt pks!
Nå.. ville bare lige pointere at jeg ikke tror det er for at slippe for fødselssmerter at man vælger pks (heller ikke som førstegangsfødende)!
God søndag 

Anmeld