Delilah skriver:
Kvinder blev også lovligt voldtaget engang, og det vide snit var tilladt. Hvad fanden brokker vi os dog over? Burde vi virkelig bruge kommunes penge op psyk hjælp? Det hvide snit er så meget billigere? OG hvad med de kvinder der er blevet voldtaget? De er da bare hysteriske og skal være glade for de er i live.
Der er så mange ting der blev gjort anderledes i de ældre dage, det gør dem ikke nødvendigvis rigtigt. Og hvad der er rigtigt for dig er ikke nødvendigvis rigtigt for andre. Hvis, af en eller anden grund, en kvinde skulle vælge KS fordi hun ikke mener hun ville kunne klare en fødsel, hvorfor skulle hun dog så ikke have lov til det? Der er millioner af kvinder der meget hellere vil have en naturlig fødsel. DEt er kun godt. Men der er altså også nogle der vil have KS. Og det er vel også fint nok. Jeg tvivler på det er der økonomien knækker.
Den første del af dit indlæg vil jeg undlade at kommentere, da det er noget pjat....
Økonomien i sundhedsvæsnet ER allerede knækket. Nu handler det om at spare og det skal vi alle sammen være med til, for ellers en dag ender det med at der slet ikke er nogen til at hjælpe dig når du skal føde og så skal du sørme se langt efter et kejsersnit...
Det handler vel også om de mennesker vi er idag, præget af et samfund som tidligere havde mange penge. Vi tænker kun på os selv. Det skal ikke gøre ondt på MIG det kan JEG ikke holde til. Mit barn derimod skal nok klare sig - på trods af vi ved at kejsersnit ikke er for barnets bedste (et sundt og rask et af slagsen vel og mærket)
Anmeld