Arhmen bliver så gal

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. juli 2010

Thalia

Eva. skriver:

Har lige læst for nylig at de for første gang i mange år er faldende...

Hmmm, jeg søger og søger, men både SST, Ugeskrift for læger og Sundhedsmagasinet meldte om at antallet af KS stagnerede i perioden 2005-2007 og nat tallende siden da er steget ekstremt voldsomt.

Det var SST der publicerede de nye tal i starten af 2010, og Ugeskrift for læger der publicerede den første undersøgelse om årsagerne til valg af KS. - Og altså i sidstnævnte undersøgelse at det blev konkluderet at frygt for den vaginale fødsel var en af de primære årsager.

Men hvis du har links der er nyere end maj 2010 vil jeg meget gerne læse dem

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juli 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Eva. skriver:

Ja, sgu...vi lader os da bare skære op hvis det er det der skal til..

ja da... så slipper vi også for slatne understel og nøjes med et elegant lille ar på 10 cm i stedet

SÅ stopper jeg... undskyld!

Anmeld

18. juli 2010

Svei

Caroline86 skriver:

ja da... så slipper vi også for slatne understel og nøjes med et elegant lille ar på 10 cm i stedet

SÅ stopper jeg... undskyld!

Ja...det er skønt...stram som en på 15...

Anmeld

18. juli 2010

Thalia

Eva. skriver:

Ja...det er skønt...stram som en på 15...

Jeg har en bekendt som stolt fortalte at hun jo efter 3 KS stadig var strasm som en teenager, og at hun derfor ikke fattede at folk gad føde vaginalt og få spoleret sexlivet  -TOO MUCH INFORMATION

Anmeld

18. juli 2010

Svei

Thalia skriver:

Jeg har en bekendt som stolt fortalte at hun jo efter 3 KS stadig var strasm som en teenager, og at hun derfor ikke fattede at folk gad føde vaginalt og få spoleret sexlivet  -TOO MUCH INFORMATION

Måske hun bare var træt af fordømmende kvinder....

Anmeld

18. juli 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Thalia skriver:

hahahaha... nedern info at få

Sidder da og får helt ondt af alle dem der har født vaginalt hvis sexlivet er ødelagt af den grund Hvordan filan kommer der så andet end enebørn!?

Måske skal du spørge hende om det muligvis kunne være hendes mand den er gal med hvis han ikke kan tilfredsstille en kvinde der har født vaginalt!? fnis

Anmeld

18. juli 2010

Thalia

Eva. skriver:

Måske hun bare var træt af fordømmende kvinder....

Nix, hun var bare et af de der uheldige eksistenser som giver andre kvinder grund til at være fordømmende

Anmeld

27. juli 2010

Svei

27. juli 2010

klmf

Caroline86 skriver:

hahahaha... nedern info at få

Sidder da og får helt ondt af alle dem der har født vaginalt hvis sexlivet er ødelagt af den grund Hvordan filan kommer der så andet end enebørn!?

Måske skal du spørge hende om det muligvis kunne være hendes mand den er gal med hvis han ikke kan tilfredsstille en kvinde der har født vaginalt!? fnis

He he he... Tag den makker Hi hi

Anmeld

27. juli 2010

maria_wlt

Daisy skriver:

Nøj hvor er jeg træt af fordomme imod kejsersnit. Jeg er træt af at høre: Os der har født vores børn!! HVAD FANDEN TROR I JEG GJORDE, bestilte dem på nettet????? Nu har jeg hørt den så ofte og det gør mig bare så harm. Det kan godt være at jeg ikke lå med veer og pressede barnet ud, men jeg har fandeme også født mit barn Det er skide svært når man som nybagt mor hele tiden får at vide at man kan sku hverken være stolt af fødslen eller det at blive mor. Veer, ja vi var faktiskt nogle der har oplevet veer. 'Efterveer, dem er der inge af for kvinder der har fået KS', hvad fanden???? Der er sku hverken mere eller mindre efterveer efter KS skal jeg hilse og sige....
Ugh, nu har jeg helt besluttet IKKE at fortæller hvornår jeg skal have PKS, det er jo ikke som om jeg skal til at 'føde' mit barn

HA HA HA HA... Bestilt dem på nettet... Go humor 

Jeg har hørt en anden osse.. "Nåhhh skal du ha kejsersnit.. eller... eejjjj fik du kejseresnit....

Ja jeg gjorde, og jeg valgte der helt selv 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.