Mette88 skriver:
Man skal ikke få børn, hvis man regner med at ens forældre giver en alt! Man skal selv have råd til det og de der børne penge rækker jo ingen steder.
Ja helt sikkert, men jeg synes da hellere ikke at det lyder som om nogle af pigerne, der har skrevet indtil videre som har forventet at få hele baduljen betalt.. Som sagt jeg tror bare det var måden du fik det skrevet på - det lød som om det galdte alle og jeg tror ikke at det er det du mener. Det er i hvert fald ikke tilfældet her og jeg synes at man er lige så berettiget til at have et barn om man får kastet en barnevogn i nakken eller ej.
Min opfattelse af at sige nej, hvis folk virkelig gerne vil og det betyder noget for dem - er jo at skulle vise, jeg kan og vil selv - som jo også kan være lettere stædighed.. Men det er jo op til den enkelte heldigvis
og det behøver jo hellere ikke udvise, at jeg ikke kan klare det selv.. Tværtimod..
Min svigermor bliver irritereret hver gang jeg f.eks takker nej til hjælp i huset, hun mener jeg er stædig og lige med det er jeg det da også.. Sådan er vi jo så forskellige.
God aften, sovetid.!
Anmeld