Barnevogn. Betal selv VS forældre?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. juli 2010

Maria.

Vi fik barnevognen af mine svigerforældre.. Vi hvade selv råd til den, men de insisterede..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juli 2010

Halbschön

mor6473 skriver:

Hej piger..

Jeg er nysgerrig..

Da i ventede jeres barn fik i så barnevognen af jeres forældre, eller var i selv ude og invistere?

Jeg selv har købt alt til min knægt inden han kom til verden, og gør det endnu.. Syns det virker lidt for forkælet at få den..

Kram Betina

Da jeg fortalte at jeg var gravid ville både min mor og min svigermor give barnevogn... Det endte med at det var min svigermor der købte den.. Desuden har hun også købt seng.

Jeg synes ikke det er at være forkælet, men blot en god hjælp.. Vi har ikke ret mange penge at gøre med, så det var kun en kæmpe hjælp..

Anmeld

2. juli 2010

oo

gokgok, om man får ting i gave eller om man selv køber det har jo intet at gøre med ens evner som forældre!

jeg kunne aldrig aldrig aldrig drømme om at bruge alle de penge på splinternye ting som babyverdenen vil have for dem! ALDRIG! det er da ikke fordi jeg ikke har RÅD, det er fordi jeg synes det er noget kapitalistisk svineri. jeg har købt stort set alting brugt og til meget billigere penge. sådan er vi ret meget hele vejen rundt og det blir skismer det samme for vores børn, ikke om jeg vil ligge under for de priser forretningerne presser i vejret! no way, josé!

hvis bedsteforældrene gerne vil give en gave i forbindelse med graviditeten, så synes jeg da man skal tage imod, hvis man har det godt med det og ikke føler sig presset til det. det ville jeg da selv gøre så ville jeg da hellre gemme de penge jeg selv havde tænkt mig at bruge på tingen og så kunne lave et eller andet med ungen på et senere tidspunkt fx.

Anmeld

2. juli 2010

NinaNymannMadsen

mor6473 skriver:

Hej piger..

Jeg er nysgerrig..

Da i ventede jeres barn fik i så barnevognen af jeres forældre, eller var i selv ude og invistere?

Jeg selv har købt alt til min knægt inden han kom til verden, og gør det endnu.. Syns det virker lidt for forkælet at få den..

Kram Betina

barnevognen fik vi at kenneths søster da hun havde to og den var næsten som ny så vi har fået en brugt.

fik eller købte også klapvognen af hende.

Anmeld

2. juli 2010

ChatH

mor6473 skriver:

Hej piger..

Jeg er nysgerrig..

Kram Betina

Mine forældre betalte tvillingebarnevognen til vores tøser for 3 år siden og har valgt at der ikke skal være forskel på børnene så de har sørme også betalt lillebrors denne gang.

Det er bare super lækkert men slet ikke forventet.

men det er også deres første børnenbørn og de elsker at købe alt muligt til dem og det er vi glade for.

SYnes dog ikke det er forkælet. hvis forældrene har råd til og gerne vil bidrage med det til deres første børnebørn synes jeg det er helt vildt flot. alt andet lige er det dyrt at få børn. så det er jo også dejligt at få hjælp.

Vil dog sige at jeg ikke mener man kan bede ens forældre om det det må være helt op til dem om de har midlerne til det, for der er selvfølgelig også mange folk som ikke kan finde mellem 3000 og 10000kr til det.

Anmeld

2. juli 2010

Bare mig..

Vores mødre betalte... Jeg synes det er helt fint... Vi er begge studerende, og at de betalte for vognen synes jeg da bare er dejligt..

Anmeld

2. juli 2010

Svei

Har købt selv.

Anmeld

2. juli 2010

Malonde1985

Vi fik vores barnevogn af henholdsvis mine forældre og hans forældre. Synes ikke det er FORKÆLET!! Jeg er utrolig glad for de ville give os en barnevogn, og den barnevogn vi har valgt er jo en som kan bruges mange gange - venter dog kun nr. 2 og regner ik med jeg skal have flere, men så kan den måske gå i arv. Den er super lækker og flot og vi har passet utrolig meget på den!

Men igen synes ikke det er at være forkælet, bare fordi man får noget af sine forældre, når de nu selv insisterer på det. Havde de ikke selv ønsket at give os den, jamen så havde vi jo selv købt den

Anmeld

2. juli 2010

lonemus

Mine forældre købte min barnevogn. Det har de altid sagt de ville. Jeg gik ud og valgte og så blev den sat ned hos mine forældre, og fik den først hjem efter jeg havde født.

Alt andet har jeg selv købt.

Jeg ser intet forkælet i det, none so ever!!

Med nummer 2 genbrugte vi barnevognen

Anmeld

2. juli 2010

Malonde1985

lonemus skriver:

Mine forældre købte min barnevogn. Det har de altid sagt de ville. Jeg gik ud og valgte og så blev den sat ned hos mine forældre, og fik den først hjem efter jeg havde født.

Alt andet har jeg selv købt.

Jeg ser intet forkælet i det, none so ever!!

Med nummer 2 genbrugte vi barnevognen

Ja vi kommer jo også til at genbruge barnevognen og ALT ANDET har jeg/vi selv betalt!!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.