Barnevogn. Betal selv VS forældre?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.605 visninger
145 svar
0 synes godt om
1. juli 2010

frk Jensen

Hej piger..

Jeg er nysgerrig..

Da i ventede jeres barn fik i så barnevognen af jeres forældre, eller var i selv ude og invistere?

Jeg selv har købt alt til min knægt inden han kom til verden, og gør det endnu.. Syns det virker lidt for forkælet at få den..

Kram Betina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juli 2010

CarinaSB

mor6473 skriver:

Hej piger..

Jeg er nysgerrig..

Da i ventede jeres barn fik i så barnevognen af jeres forældre, eller var i selv ude og invistere?

Jeg selv har købt alt til min knægt inden han kom til verden, og gør det endnu.. Syns det virker lidt for forkælet at få den..

Kram Betina

vi har købt alt selv .. .. Og det var købt det hele allerede inden at Noah kom til verden

Anmeld

1. juli 2010

B&J

mor6473 skriver:

Hej piger..

Jeg er nysgerrig..

Kram Betina

vi købt også vores selv men min mor gav mig så mit puslebord til 800kr men også fordi hun ville bare have vi skulle have det griner.. men elsker det også og vist slet ikke hun havde købt det, det stod bare inde i vores stue som en vildt stor gave stod også bare med tåre i øjne...

Anmeld

1. juli 2010

frk Jensen

B&J skriver:

vi købt også vores selv men min mor gav mig så mit puslebord til 800kr men også fordi hun ville bare have vi skulle have det griner.. men elsker det også og vist slet ikke hun havde købt det, det stod bare inde i vores stue som en vildt stor gave stod også bare med tåre i øjne...

Fed gave...

Jeg får ofte små gaver til marcus.. En pakke strømper, hjemmesko osv..

Men aldrig store gaver..

Anmeld

1. juli 2010

DKA

Vi fik vores, det er jeg utroligt glad for for ellers havde vi aldrigt haft råd til den barnevogn vi har. Sys i øvrigt ikke det er "forkælet" men super super dejligt at mine forældre vil give os den..

Anmeld

1. juli 2010

line melias mor

min mor har købt barnevognen og min svigermor seng,puslebord og skab. min mor har købt sindsyg meget tøj og gør det stadig en gang om ugen. har måtte sige fra da jeg også gerne selv vil føle at jeg forsørger mit barn, men ved at det jo er hendes første barnebarn og hun så gerne har ville,så har båret lidt over med hende

Anmeld

1. juli 2010

frk Jensen

CarinaSD skriver:

vi har købt alt selv .. .. Og det var købt det hele allerede inden at Noah kom til verden

nemli.. men syns du der virker for forkælet at få barnevogn osv smidt i nakken af forældrene?

Eller er det bare noget nogen gør..

Anmeld

1. juli 2010

Laulund87

Lige så snart jeg fandt ud af at jeg var gravid begyndte vi at spare sammen så vi havde penge nok til det hele til baby.

Vi manglede kun barnevognen da min svigerfar kom og sagde at han ville give 2000 kr som tilskud. Det havde vi slet ikke regnet med og jeg synes egentlig også man selv skal betale, men han stod meget fast. Det var nærmest en ære for ham når det var det første barnebarn

Anmeld

1. juli 2010

B&J

mor6473 skriver:

Fed gave...

Jeg får ofte små gaver til marcus.. En pakke strømper, hjemmesko osv..

Men aldrig store gaver..

jeg får nu også små men havde nu slet ikke regnet med vi ville få det vi stod også bare åhhh mange tak vi var helt vilde.. for det var også en vildt stor gave i mine øjne og elsker bare det puslebord det har bare det hele

Anmeld

1. juli 2010

Stumpen

Barnevogne har vi selv købt til begge børn.. Den trille vi købte til mathilde kunne ikke holde til et barn mere.. Vil mene at vi mere eller mindre har købt alt, men ungerne får da legetøj eller tøj af specielt min mor i ny og næ...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.