Barnevogn. Betal selv VS forældre?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. juli 2010

SpunkenJo

npn skriver:

Hold da op for en diskussion... Er der mon et par stykker herinde som har en liiiile bitte smule ondt bagi, måske dem som netop ikke får noget forærende..?? ja undskyld, men jeg kan sgu kun grine af det, helt ærligt altså..

Nå, jeg vil hoppe grinende i seng, godnat til alle, både de forkælede og de "ikke-forkælede"

Det var den her jeg mente....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juli 2010

Maja_4000

Vi får en Odder af mine forældre (:
MEN det er kun fordi de havde lovet os en ferie i efteråret til de varme lande :p Og jeg er jo så blevet gravid i mellemtiden , og føler mig ikke tryg ved at rejse til afrika eller sådan noget , når jeg er så langt henne ..
Derfor får vi barnevogn i stedet (: 

Anmeld

5. juli 2010

morethanperfect

Vi har stort set fået det meste Barnevogn , tøj , lift , pusletaske , osv osv. Det eneste vi har købt selv(skal købe selv) er badekar , puslebord tror jeg ... Vi er ret forkælede

Anmeld

5. juli 2010

Stephanie3

Vi har selv sørget for det meste til vores. Men vores forældre kan da sagtens finde på at give dem en kjole eller et sæt tøj.

Men de større ting har vi selv sørget for.

Jeg synes ikke det virker som om man er forkælet, men mere som om at forældrene virkelig vil være en del af det hele.

Synes også denne tråd virker som om der er noget jalousi.

Jeg synes bare det fedt, at ha forældre der glæder sig til at blive bedsteforældre.

Anmeld

5. juli 2010

LauraLW

mor6473 skriver:

Hej piger..

Jeg er nysgerrig..

Da i ventede jeres barn fik i så barnevognen af jeres forældre, eller var i selv ude og invistere?

Jeg selv har købt alt til min knægt inden han kom til verden, og gør det endnu.. Syns det virker lidt for forkælet at få den..

Kram Betina

Vi har købt selv, men har fået hælp til bl.a voksi af min mor.

jeg ser intet forkælet i at bedsteforældrene gerne vil hjælpe med at købe en vogn! Tværtimod, man skal da tage imod den hjælp man kan få, det er jo dyrt nok :-)

- Eneste grund til at jeg ville kalde det forkælet var hvis man forventede det, og så efterfølgende blev fornærmet hvis man ikke fik det.

Anmeld

5. juli 2010

Sommerfuglelarven

Vi fik 30.000 kr af P's forældre som et startsbeløb til babyudstyr, og brugte de 15.000 kr på babyudstyr, og resten på at renovere vores hus.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.