Barnevogn. Betal selv VS forældre?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. juli 2010

MetteMTH

Baagøe skriver:

Jeg er så en af de forkælede Mine forældre betalte barnevognen, hvilket jeg var super glad for - havde dog købt den samme, skulle jeg selv have betalt Hvorfor synes du det virker forkælet?

Der er rigtig mange der får barnevogn betalt af enten forældre eller svigerforældre, og det synes jeg ikke er spor forkælet. Hvis de selv vil give det, så synes jeg da man skal tage imod tilbuddet, for der er nok at bruge penge på.

Mange får både barnevogn, seng osv., og det kan jeg ikke se noget galt i

K.h. Linda

Hvis man ikke har råd til at købe alting selv, så har man heller ikke råd til at få børn.

Men som sagt der er nogle som er heldige Jeg kunne bare ikke selv tage imod en barnevogn hvis jeg fik tilbuddet.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juli 2010

MetteMTH

Jeanne skriver:

Hvorfor er det forkælet? Vi fik 5000 af min svigerfar til at købe noget til baby. For dem fik vi næsten alt udstyr. Min svigermor gav os en autostol og mine forældre gav os den næste, da han var blevet for stor. Det er ikke noget vi har bedt om - vi havde råd selv - men noget de gerne ville give os, da det var deres første barnebarn.

sød tanke..

Anmeld

1. juli 2010

MetteMTH

Tine2104 skriver:

Jeg flyttede hjemmefra da jeg var 16 og har klaret mig selv siden da , men at vi får en masse ting forærende af mine og min kærestes forældre er vel ikke at være forkælet?

Jo lidt syntes jeg..

Anmeld

1. juli 2010

MetteMTH

Mette88 skriver:

Jo lidt syntes jeg..

men i er jo også heldige

Anmeld

1. juli 2010

oo

vi køber selv tingene - altså de større ting. min mor kan ikke lade være med at købe dimser og tøj og dullere og cremer og jeg ved ikke hvad. hvoraf størstedelen nok ryger lige i skraldespanden inden baby kommer, men altså

Anmeld

1. juli 2010

Pige2009

mor6473 skriver:

nej det er ikke forkælet... Du forventede ikke at få sagerne..

du havde jo købt de samme ting hvis de ikke havde givet dit et tilskud..

Oki doki. Så misforstod jeg dit indlæg. Det må du undskylde

Anmeld

1. juli 2010

TineA

Mette88 skriver:

men i er jo også heldige

Hvordan kan det være forkælet når man aldrig har bedt om det eller forventet det ?

Jeg forbinder forkælelse med at være krævende og forvente at få alt

Anmeld

1. juli 2010

frk Jensen

ct skriver:

Jeg fik en startpakke(barnevogn, tremmeseng, madras, lift, dyne, sengebetræk og puslepude - alt i alt lidt over 4000,-) i gave af mine forældre, og min mor kan ikke lade være med at købe små gaver. Og jeg må jo nok indrømme, at jeg er forkælet. Ikke at jeg får alt det, jeg peger på, og ikke at jeg FORLANGER at få i hoved og røv, men ja, hvis jeg skal være ærlig, så forventer jeg det(ikke lige den kæmpe startpakke, men mindre gaver som tøj og legetøj til den tid), men kun fordi jeg kender mine forældre, og ved, at de ikke kan lade være Jeg ville absolut ikke blive sur eller skuffet, hvis de ikke gav noget, for det er jo mit eget ansvar, jeg ved bare, at de gerne vil Gad vide hvor mange slag, jeg får over fingrene for det!? 

Bestemt ingen slag herfra...

Jeg er bare nysgerrig...

tak for svar

Anmeld

1. juli 2010

Pige2009

Mette88 skriver:

Hvis man ikke har råd til at købe alting selv, så har man heller ikke råd til at få børn.

Men som sagt der er nogle som er heldige Jeg kunne bare ikke selv tage imod en barnevogn hvis jeg fik tilbuddet.

Enig Men at få en barnevogn af sine forældre, har vel intet at gøre med om man har råd til at få børn eller ej...

Anmeld

1. juli 2010

frk Jensen

Baagøe skriver:

Oki doki. Så misforstod jeg dit indlæg. Det må du undskylde

no problem... Det var mere hvis du stod hjemme ved mommy og daddy og sagde at det og det VILLE du have...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.