Jeg synes ikke det er forkælet at få en barnevogn. Synes forkælelse er svær at definere, og synes ikke det behøver at være et negativt ladet ord med mindre det har spoleret en person på den måde at han/hun forventer og kræver af sine omgivelser.
Synes det er lidt firkantet skrevet med, at man ikke bør have børn hvis man ikke har råd til udstyret her og nu. Jeg blev for 2 uger siden færdig som civilingeniør, og vi har valgt at få børn nu, da vi i forhold til hele vores situation jobmæssigt, aldersmæssigt og mentalt er klar til et barn. Lige nu har vi ikke en krone, og babyudstyret bliver købt brugt med et lån (studielån) når den tid kommer. Det kan jeg ikke se skulle gøre mig mindre klar eller uegnet som mor, end dem der kan skrabe pengene sammen selv. Synes da bare det er fedt hvis folk kan få lidt hjælp, for det er da en stor postering der skal foretages på én gang, med et lille nyt liv der skal til verden.
Vi regner ikke med at få nogle større ting betalt af forældrene, men ved at svigermor er igang med at strikke og min mor er igang med at sy. Min mor har lagt babylegetøj og tøj til side fra min lillesøster, og vi får en lille kasse for hver af str. mellem str. 50-74. Føler vi på det område er mega heldige at have forældre der har tænkt så langsigtet 
(sorry det blev langt)
Anmeld