Barnevogn. Betal selv VS forældre?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. juli 2010

MetteMTH

Baagøe skriver:

Enig Men at få en barnevogn af sine forældre, har vel intet at gøre med om man har råd til at få børn eller ej...

Nej selvfølgelig ikke..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juli 2010

SHERO

Mine forældre er skilt og tilbød begge to at købe den. Min mor ville rigtig gerne så det fik hun lov til. Og det var jeg rigtig glad for. Det er hendes første barnebarn så hun er gået mere shopamok end jeg er... Tror hun har købt tøj nok til ham til det første år (har i hvert fald 2 sorte sække tøj han ikke længere kan passe, eller som er for varmt). Min far gav mig 1000 kr i "barselgave" og det gjorde min farmor og farfar også....

Jeg har faktisk fået det meste foræret...

Jeg har fået ret mange penge gaver, hvorfor ved jeg ikke. Troede slet ikke folk ville give MIG gaver. Men det var med kort hvor der stod de skulle bruges på mig selv....

Jeg kunne ikke drømme om at nægte at tage imod sådan et kort med en seddel i f.eks. Ret sikker på mine bedsteforældre ville blive kede af det så...

Men jo, her er barnevogn, tremmeseng, højstol, kravlegård og en hulens masse tøj og legetøj gaver og forældre/bedsteforældre foræringer.... Og SÅ glad for jeg har en familie som er så generøse.. :-) Vi forkæler alle sammen hinanden...

Anmeld

1. juli 2010

TineA

Mette88 skriver:

Hvis du ikke selv kan finde ud af hvor grænsen går, så bare glem det!

Man har jo tydeligvis meget forskellige grænser og jeg ved sørme godt hvor mine går

Anmeld

1. juli 2010

Koen.

Tullen85 skriver:

Mine forældre er skilt og tilbød begge to at købe den. Min mor ville rigtig gerne så det fik hun lov til. Og det var jeg rigtig glad for. Det er hendes første barnebarn så hun er gået mere shopamok end jeg er... Tror hun har købt tøj nok til ham til det første år (har i hvert fald 2 sorte sække tøj han ikke længere kan passe, eller som er for varmt). Min far gav mig 1000 kr i "barselgave" og det gjorde min farmor og farfar også....

Jeg har faktisk fået det meste foræret...

Jeg har fået ret mange penge gaver, hvorfor ved jeg ikke. Troede slet ikke folk ville give MIG gaver. Men det var med kort hvor der stod de skulle bruges på mig selv....

Jeg kunne ikke drømme om at nægte at tage imod sådan et kort med en seddel i f.eks. Ret sikker på mine bedsteforældre ville blive kede af det så...

Men jo, her er barnevogn, tremmeseng, højstol, kravlegård og en hulens masse tøj og legetøj gaver og forældre/bedsteforældre foræringer.... Og SÅ glad for jeg har en familie som er så generøse.. :-) Vi forkæler alle sammen hinanden...

Den med at blive ked af! Tror da at mine forældre ville føle det ikke var godt nok det de ville give hvis vi sagde nej

Anmeld

1. juli 2010

3xM

vi måtte få en vugge, men valgt så at købe en start pakke inkl. ALT så vi fik et tilskud til pakken istedet...

syntes det er dejligt og betænksomt....

Anmeld

1. juli 2010

Mor-til-asta-09

mor6473 skriver:

Hej piger..

Jeg er nysgerrig..

Da i ventede jeres barn fik i så barnevognen af jeres forældre, eller var i selv ude og invistere?

Jeg selv har købt alt til min knægt inden han kom til verden, og gør det endnu.. Syns det virker lidt for forkælet at få den..

Kram Betina

Vi købte alting selv, men fik dog 3500 kr af mine forældre til babyting.. men det er noget de har givet til alle os unger da vi ventede første barn..

Anmeld

1. juli 2010

SHERO

lillespurv19 skriver:

Den med at blive ked af! Tror da at mine forældre ville føle det ikke var godt nok det de ville give hvis vi sagde nej

Nemlig.... Jeg drømte også som sådan en flot odder vogn, men ville aldrig kræve en dyr vogn. Så fik en ganske fornuftig fin billig vogn af min mor for det var det hun havde råd til. Og elsker den, nok også mere end hvis jeg selv havde købt en odder. Fordi den er fra hende... :-)

Anmeld

1. juli 2010

Koen.

Tullen85 skriver:

Nemlig.... Jeg drømte også som sådan en flot odder vogn, men ville aldrig kræve en dyr vogn. Så fik en ganske fornuftig fin billig vogn af min mor for det var det hun havde råd til. Og elsker den, nok også mere end hvis jeg selv havde købt en odder. Fordi den er fra hende... :-)

Nemlig Vi fik da heller ikke hverken odder eller trille eller hvad det nu alt sammen hedder, men en rigtig fin barnevogn er den nu alligevel og super behagelig at køre med og det er tanken der tæller vi var vildt overrasket over at kærestens forældre ville give os den, og blev så glade for det

Anmeld

1. juli 2010

Lotus86

Hold da op for en diskussion... Er der mon et par stykker herinde som har en liiiile bitte smule ondt bagi, måske dem som netop ikke får noget forærende..?? ja undskyld, men jeg kan sgu kun grine af det, helt ærligt altså..

Nå, jeg vil hoppe grinende i seng, godnat til alle, både de forkælede og de "ikke-forkælede"

Anmeld

1. juli 2010

TineA

npn skriver:

Hold da op for en diskussion... Er der mon et par stykker herinde som har en liiiile bitte smule ondt bagi, måske dem som netop ikke får noget forærende..?? ja undskyld, men jeg kan sgu kun grine af det, helt ærligt altså..

Nå, jeg vil hoppe grinende i seng, godnat til alle, både de forkælede og de "ikke-forkælede"

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.