Barnevogn. Betal selv VS forældre?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. juli 2010

XXSS

Mette88 skriver:

Jeg får altså ikke børn, pga. børnepenge!

Det gør de færreste forhåbentlig..! Synes bare at det er forkert at skrive, at hvis ikke man har råd til at købe hele pakken, så har man ikke råd til at få børn - den konklusion hænger bare ikke sammen i min verden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juli 2010

Pige2009

mor6473 skriver:

Ja det tror jeg...

Hmmm, tragisk Spoiled brats...

Anmeld

1. juli 2010

Laulund87

Tanja78 skriver:

Det gør de færreste forhåbentlig..! Synes bare at det er forkert at skrive, at hvis ikke man har råd til at købe hele pakken, så har man ikke råd til at få børn - den konklusion hænger bare ikke sammen i min verden

Hvis man slet ikke har råd vil jeg også mene man skulle overveje en ekstra gang om man skal have børn. 

Men man behøver jo ikke at købe de dyreste mærker og det hele af nyt. 

Men hvis man ikke har en rød reje er det da rimeligt uansvarligt at sætte børn i verden.

Anmeld

1. juli 2010

frk Jensen

Baagøe skriver:

Hmmm, tragisk Spoiled brats...

Jeps...

Jeg undre mig bare.. jeg har nemli en "veninde" og hun sagde nemli til mig en dag vi var ude og trille: " ej hvorfor har du ikke fået din barnevogn af dine forældre, det har jeg da."

Se dét er forkælet... Mine forældre ville sagtens kunne give mig hele møllen og lidt til.. Men jeg forventede det ikke,, så vil jeg hellere at de hjælper i hverdagen når ens timing brænder på..

Anmeld

1. juli 2010

XXSS

Laulund87 skriver:

Hvis man slet ikke har råd vil jeg også mene man skulle overveje en ekstra gang om man skal have børn. 

Men hvis man ikke har en rød reje er det da rimeligt uansvarligt at sætte børn i verden.

Nej selvfølgelig er det da helt i skoven, men det var jo slet ikke det der blev skrevet . Der blev jo skrevet at man var forkælet hvis man modtog sådanne gaver - for det skulle man selv have penge til og ja det ville da også være allerbedst.. Vi har såmænd også pengene til børneting m.m. Men hvorfor tage en diskussion, med alle de gamle når de gerne vil bruge deres energi og penge på det ene barnebarn de har - det synes jeg i hvert fald er okay.. Som nogen skriver sålænge man ikke forventer eller forlanger det og det gør vi bestemt ikke, men derfor har det jo stadigvæk ikke noget at gøre med at vi ikke har råd.  

Anmeld

1. juli 2010

XXSS

Laulund87 skriver:

Og for den sags skyld har vi sagt til bedsterne når de vil investere - at det gerne må være brugt... Så jeg har det helt fint med det og synes da at man skal tage imod et godt tilbud i stedet for at være stædig.  God aften de damer - sengetid.

Anmeld

1. juli 2010

Laulund87

Tanja78 skriver:

Nej selvfølgelig er det da helt i skoven, men det var jo slet ikke det der blev skrevet . Der blev jo skrevet at man var forkælet hvis man modtog sådanne gaver - for det skulle man selv have penge til og ja det ville da også være allerbedst.. Vi har såmænd også pengene til børneting m.m. Men hvorfor tage en diskussion, med alle de gamle når de gerne vil bruge deres energi og penge på det ene barnebarn de har - det synes jeg i hvert fald er okay.. Som nogen skriver sålænge man ikke forventer eller forlanger det og det gør vi bestemt ikke, men derfor har det jo stadigvæk ikke noget at gøre med at vi ikke har råd.  

Nej nej ved godt det ikke var det der blev skrevet, kom vist ud på et sidespor

Anmeld

1. juli 2010

MetteMTH

Tanja78 skriver:

Man skal ikke få børn, hvis man regner med at ens forældre giver en alt! Man skal selv have råd til det og de der børne penge rækker jo ingen steder.

Anmeld

1. juli 2010

Vingummien

mor6473 skriver:

Hej piger..

Jeg er nysgerrig..

Da i ventede jeres barn fik i så barnevognen af jeres forældre, eller var i selv ude og invistere?

Jeg selv har købt alt til min knægt inden han kom til verden, og gør det endnu.. Syns det virker lidt for forkælet at få den..

Kram Betina

Jeg købte selv, så var jeg sikker at få den jeg vil have.

Vil være træls hvis de vil tilbyde en og det ik var til en pris som den man vil have syntes jeg

Anmeld

1. juli 2010

MetteMTH

Tine2104 skriver:

Det er godt at have forskellige meninger

Men det virker på mig, som om du siger, at hvis man er i pengenød, skal man ikke få børn, og du siger, at du ikke får børn pga. børnepengene (hvilket der vel ikke er nogle mennesker der gør?!?!) Men skal et barn gøres op i penge ?

Hvis ens forældre ikke har råd til at give en barnevogn og man heller ikke selv har råd til at købe en, så har man sgu da et problem! Man kan ikke disponere over at ens forældre giver en alting.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.