Barnevogn. Betal selv VS forældre?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. juli 2010

1977

Profilbillede for 1977
mor6473 skriver:

igen. det er også super godt.. men forventede i af få penge og ting?

Overhovedet ikke. Det var bare en dejlig overraskelse for os, og vi havde slet inden udgifter forbundet med at få barn, da vi brugte de 5000 fornuftigt og fik seng, barnevogn og tilbehør til begge dele og stadig havde overskud til tøj. Og det hele var nyt. Hvis det gør bedster glad ved at hjælpe på den ene eller anden måde - ja så skal de være hjertens velkommen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juli 2010

wamse

Har købt alt selv til mine børn. Mine forældre har ikke haft mulighed for at hjælpe med det.

Anmeld

1. juli 2010

Koen.

Vi fik barnevogn af min kærestes forældre og tremmeseng af mine forældre Det er ikke forkælelse synes jeg, men en super sød tanke at de gerne vil give den lille ny en gave!

Hvis vi sagde til div. forældre at det SQ vi bare have, JA, så var det altså og være forkælet

Anmeld

1. juli 2010

CamillaT89

Jeg fik en startpakke(barnevogn, tremmeseng, madras, lift, dyne, sengebetræk og puslepude - alt i alt lidt over 4000,-) i gave af mine forældre, og min mor kan ikke lade være med at købe små gaver. Og jeg må jo nok indrømme, at jeg er forkælet. Ikke at jeg får alt det, jeg peger på, og ikke at jeg FORLANGER at få i hoved og røv, men ja, hvis jeg skal være ærlig, så forventer jeg det(ikke lige den kæmpe startpakke, men mindre gaver som tøj og legetøj til den tid), men kun fordi jeg kender mine forældre, og ved, at de ikke kan lade være Jeg ville absolut ikke blive sur eller skuffet, hvis de ikke gav noget, for det er jo mit eget ansvar, jeg ved bare, at de gerne vil Gad vide hvor mange slag, jeg får over fingrene for det!? 

Anmeld

1. juli 2010

Pige2009

Jeg er så en af de forkælede Mine forældre betalte barnevognen, hvilket jeg var super glad for - havde dog købt den samme, skulle jeg selv have betalt Hvorfor synes du det virker forkælet?

Der er rigtig mange der får barnevogn betalt af enten forældre eller svigerforældre, og det synes jeg ikke er spor forkælet. Hvis de selv vil give det, så synes jeg da man skal tage imod tilbuddet, for der er nok at bruge penge på.

Mange får både barnevogn, seng osv., og det kan jeg ikke se noget galt i

K.h. Linda

Anmeld

1. juli 2010

MetteMTH

Vi har også selv købt ALT! Hjemme hos os har vi altid skulle klarer os selv, men vi tjener jo også selv penge. Syntes også det er at være lidt forkælet når man får af sine forældre.

Anmeld

1. juli 2010

TineA

Tanja78 skriver:

Og det er sku da dejligt  -

Det er det nemlig

Vi er også meget overvældede over alle de mange flotte gaver

Anmeld

1. juli 2010

Trolde_mor

Vi købte vores af min kammerat her i sidste måned.

Min mor sagde inden vi var blevet gravide at hun ville give halvdelen af barnevognen..Da vi så blev gravide trak hun i land.

Min svigermor sagde så at de ville give barnevogn (uden at vide at min mor ville have givet halvdelen) men ja, vi hørte aldrig mere til det. Da min kammerat så tilbød sin til 400 kr. slog vi til.

Ville dog gerne have købt en fin trille og sukker stadig efter / drømmer stadig om at købe den, men ihh.. det koster jo hurtig kassen det skidt

Men ja, sådan har det været lidt med alt. Min mor vil først købe tøj nu, og nu er vi ved at være færdig..

Min svigermor siger vi ikke skal købe for meget, for de vil gerne købe - men køber intet.. så ja..

Købt alt selv

Anmeld

1. juli 2010

TineA

Mette88 skriver:

Vi har også selv købt ALT! Hjemme hos os har vi altid skulle klarer os selv, men vi tjener jo også selv penge. Syntes også det er at være lidt forkælet når man får af sine forældre.

Jeg flyttede hjemmefra da jeg var 16 og har klaret mig selv siden da , men at vi får en masse ting forærende af mine og min kærestes forældre er vel ikke at være forkælet?

Anmeld

1. juli 2010

frk Jensen

Baagøe skriver:

Jeg er så en af de forkælede Mine forældre betalte barnevognen, hvilket jeg var super glad for - havde dog købt den samme, skulle jeg selv have betalt Hvorfor synes du det virker forkælet?

Der er rigtig mange der får barnevogn betalt af enten forældre eller svigerforældre, og det synes jeg ikke er spor forkælet. Hvis de selv vil give det, så synes jeg da man skal tage imod tilbuddet, for der er nok at bruge penge på.

Mange får både barnevogn, seng osv., og det kan jeg ikke se noget galt i

K.h. Linda

nej det er ikke forkælet... Du forventede ikke at få sagerne..

du havde jo købt de samme ting hvis de ikke havde givet dit et tilskud..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.