Barnevogn. Betal selv VS forældre?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. juli 2010

TineA

Vi har fået alt af vores forældre.. - Uden at bede om det, men jeg vil ikke brokke mig over det Det eneste vi selv har købt og betalt, er en vugge - resten er blevet kastet i nakken på os.

Det er begge vores forældres første barnebarn, så de er helt vilde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juli 2010

misslea

mor6473 skriver:

Hej piger..

Jeg er nysgerrig..

Da i ventede jeres barn fik i så barnevognen af jeres forældre, eller var i selv ude og invistere?

Jeg selv har købt alt til min knægt inden han kom til verden, og gør det endnu.. Syns det virker lidt for forkælet at få den..

Kram Betina

Mine forældre har købt vores!! Eller dvs. den er bestilt... de henter den til os så snart lillepigen er kommet til verden!!!

Jeg ser det på ingen måde som "forkælelse" for vi har jo ikke krævet det eller regnet med det!!!

Mine forældre sagde med det samme, da de fik at vide, at de skulle være mormor og morfar at de ville give os lige præcis den barnevogn, vi ønsker!!! Vi blev bare elle-vilde og mega taknemmelige, og det har bare været så hygsomt at have mine forældre med ude og kigge på de forskellige barnevogne!!! De blandede sig på ingen måde i vores valg.....

Så her skal vi ikke selv betale, og er simpelthen såååå glade og taknemmlige for vores fine vogn  

Mange hilsner fra Lea

Anmeld

1. juli 2010

frk Jensen

13~12~09 skriver:

Haha.. Jo, det havde de.. Men de ville gerne give os en gave - og det skulle de da have lov til..

Kan slet slet ikke se hvorfor du får det til at lyde som om at man skal føle skyld over at modtage en (stor) gave?

Gør det dig til en bedre mor at du har købt alt selv til dit barn end mig som har modtaget gaver fra "bedsterne"?

overhovedet ikke... vi er alle super mødre..

jeg undre mig bare lidt..

Mine forældre vil også have råd til at købe alt baby sager til mig, men det klarede jeg selv..

jeg har nemli en "veninde" som har fået ALT og får det stadig til hendes søn..

jeg tænker bare, hvad gør man den dag de stopper med at give alt?

Anmeld

1. juli 2010

frk Jensen

misslea skriver:

Mine forældre har købt vores!! Eller dvs. den er bestilt... de henter den til os så snart lillepigen er kommet til verden!!!

Jeg ser det på ingen måde som "forkælelse" for vi har jo ikke krævet det eller regnet med det!!!

Mine forældre sagde med det samme, da de fik at vide, at de skulle være mormor og morfar at de ville give os lige præcis den barnevogn, vi ønsker!!! Vi blev bare elle-vilde og mega taknemmelige, og det har bare været så hygsomt at have mine forældre med ude og kigge på de forskellige barnevogne!!! De blandede sig på ingen måde i vores valg.....

Så her skal vi ikke selv betale, og er simpelthen såååå glade og taknemmlige for vores fine vogn  

Mange hilsner fra Lea

Det er rigtigt..

Det er super fedt at de VIL betale den... Så er det jo ikke jer der forventer at i får den..

Anmeld

1. juli 2010

frk Jensen

Tine2104 skriver:

Vi har fået alt af vores forældre.. - Uden at bede om det, men jeg vil ikke brokke mig over det Det eneste vi selv har købt og betalt, er en vugge - resten er blevet kastet i nakken på os.

Anmeld

1. juli 2010

frk Jensen

Tine2104 skriver:

Anmeld

1. juli 2010

DKA

mor6473 skriver:

men, føler du ikke lidt at det er dit ansvar at kunne købe ting osv til dit eget barn?

Det er da kun fedt at i kunne få drømme vognen, men havde du så ikke haft en barnevogn hvis ikke din mor havde givet dig en?

Hvis min mor ikke havde givet os en barnevogn havde vi haft en barnevogn, men ikke en til 12000 - Vi kan sagtens selv forsørge vores barn, men vi har ikke råd til at købe alle de dyre mærker selv, derfor er det da super dejligt når ens forældre vil hjælpe en til lidt luksus..

Anmeld

1. juli 2010

misslea

mor6473 skriver:

Det er rigtigt..

Det er super fedt at de VIL betale den... Så er det jo ikke jer der forventer at i får den..

nej nemlig....!! Jeg kunne da aldrig drømme om at forvente den slags...!!!

Anmeld

1. juli 2010

XXSS

Tine2104 skriver:

Og det er sku da dejligt  -

Anmeld

1. juli 2010

frk Jensen

DKA skriver:

Hvis min mor ikke havde givet os en barnevogn havde vi haft en barnevogn, men ikke en til 12000 - Vi kan sagtens selv forsørge vores barn, men vi har ikke råd til at købe alle de dyre mærker selv, derfor er det da super dejligt når ens forældre vil hjælpe en til lidt luksus..

Det er det ja... men forventede du at de hjalp jer med en lille penge gave?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.