Barnevogn. Betal selv VS forældre?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. juli 2010

FruPudderkvast

mor6473 skriver:

overhovedet ikke... vi er alle super mødre..

jeg undre mig bare lidt..

Mine forældre vil også have råd til at købe alt baby sager til mig, men det klarede jeg selv..

jeg har nemli en "veninde" som har fået ALT og får det stadig til hendes søn..

jeg tænker bare, hvad gør man den dag de stopper med at give alt?

Forskellen ligger i at vi ikke får ALT til vores søn.. Vi køber selv tøj, legetøj osv osv..

Vi har fået nogle store "start-gaver" - og det er vi meget taknemmelige for!

Hvad min søn får nu (tøj, legetøj etc.) afhænger absolut ikke af vores forældre, så hvis de pludselig (hvilket er højst utænkeligt)skulle beslutte sig for at deres barnebarn ikke skulle have nogen gaver mere, så ville min søn stadig leve ligeså godt som han gør nu..

Som andre skriver, så er det forkælet hvis man forventer eller forlanger at få - og det gør vi BESTEMT ikke!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juli 2010

frk Jensen

misslea skriver:

nej nemlig....!! Jeg kunne da aldrig drømme om at forvente den slags...!!!

Super...

Jeg tror bare mange "forventer" at få en barnevogn af forældrene..

Anmeld

1. juli 2010

1977

Profilbillede for 1977

Hvorfor er det forkælet? Vi fik 5000 af min svigerfar til at købe noget til baby. For dem fik vi næsten alt udstyr. Min svigermor gav os en autostol og mine forældre gav os den næste, da han var blevet for stor. Det er ikke noget vi har bedt om - vi havde råd selv - men noget de gerne ville give os, da det var deres første barnebarn.

Anmeld

1. juli 2010

frk Jensen

13~12~09 skriver:

Forskellen ligger i at vi ikke får ALT til vores søn.. Vi køber selv tøj, legetøj osv osv..

Vi har fået nogle store "start-gaver" - og det er vi meget taknemmelige for!

Hvad min søn får nu (tøj, legetøj etc.) afhænger absolut ikke af vores forældre, så hvis de pludselig (hvilket er højst utænkeligt)skulle beslutte sig for at deres barnebarn ikke skulle have nogen gaver mere, så ville min søn stadig leve ligeså godt som han gør nu..

Som andre skriver, så er det forkælet hvis man forventer eller forlanger at få - og det gør vi BESTEMT ikke!

nemli... Så er vi enige..

Anmeld

1. juli 2010

DKA

mor6473 skriver:

Det er det ja... men forventede du at de hjalp jer med en lille penge gave?

Nej slet ikke, det vil jeg da ALDRIG forvente. Jeg forventer de holder af deres barnebarn, men penge og gaver forventer jeg ikke overhoved!!

Da vi fortalte jeg var gravid var det første min mor spurgte om, om de ikke godt måtte give os en odder barnevogn - for det har alle hendes børn ligget i..

Anmeld

1. juli 2010

frk Jensen

Jeanne skriver:

Hvorfor er det forkælet? Vi fik 5000 af min svigerfar til at købe noget til baby. For dem fik vi næsten alt udstyr. Min svigermor gav os en autostol og mine forældre gav os den næste, da han var blevet for stor. Det er ikke noget vi har bedt om - vi havde råd selv - men noget de gerne ville give os, da det var deres første barnebarn.

igen. det er også super godt.. men forventede i af få penge og ting?

Anmeld

1. juli 2010

frk Jensen

DKA skriver:

Nej slet ikke, det vil jeg da ALDRIG forvente. Jeg forventer de holder af deres barnebarn, men penge og gaver forventer jeg ikke overhoved!!

Da vi fortalte jeg var gravid var det første min mor spurgte om, om de ikke godt måtte give os en odder barnevogn - for det har alle hendes børn ligget i..

nårh hvor sødt...

Alle odder Babyér..

Anmeld

1. juli 2010

Mor til L&S

Vi fik barnevognen af mine forældre Har de gjort til alle deres børnebørn!

Anmeld

1. juli 2010

frk Jensen

Rollo skriver:

Vi fik barnevognen af mine forældre Har de gjort til alle deres børnebørn!

lækkert...

Anmeld

1. juli 2010

kres87

Vi har så fået vores odder vogn af mine forældre, selvom vi selv havde sparet op til den også den dag vi skulle ud og købe den, sagde mine forældre at den ville den give os i gave. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.