Bytur med mave på :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. juli 2010

MetteMTH

lillespurv19 skriver:

Det vil sige at man i 9.mdr skal isolere sig derhjemme? der kan da ligeså hurtigt ske uheld med f.eks en indkøbs vogn i supermarkedet! Så skal man heller ikke handle? Eller er det bare mig der ikke forstår det helt?

Nattelivet..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juli 2010

Koen.

Mette88 skriver:

Nattelivet..

Om det er nattelivet eller dagligdagen, uheldet kan ske lige hurtigt!

Anmeld

1. juli 2010

TineA

Mette88 skriver:

Nattelivet..

Som der bliver nænvt, så kan der jo også ske uheld i dagtimerne, ikke kun om natten..

Anmeld

1. juli 2010

Mutti2

Tine2104 skriver:

Jeg ville gerne lige høre lidt meninger herom

Gik/går I i byen mens I ventede Jer?

Hvor ofte ?

Jeg har slet ikke været i byen i år  Jeg tror, at jeg ville føle mig utroligt malplaceret og ville være bange for, at der skete noget..

Halløjsa

Ja, jeg var i byen 5 eller 6 gange(mest i starten) imens jeg var gravid. Fødselsdage, afslutninger, personale-fest. Og det så jeg intet unormalt i. Jeg drak selvfølgelig ikke, og holdte mig helt fra de steder hvor der var mange mennesker. Og tog hjem før folk, røg over i den katagori, hvor de bliver så fulde at de er ubehagelige at være i nærheden af. 

Den sidste gang, var dog 14 dage før terminen. Hvor jeg dansede fra kl. 1 til kl 5, i håb om at sætte lidt gang i fødslen. Men hun var sgu stædig derinde Min veninde var med, og turde næsten ikke drikke, da det hele tiden var planlagt at hun skulle med til fødslen, og hun var SIKKER på at det ville gå i gang. Endte dog med at gå 3 dage over termin

Men det er jo helt op til dig selv, og hvad du føler for. Samt hvordan du er "påvirket" af graviditeten

Knus

Anmeld

1. juli 2010

MetteMTH

lillespurv19 skriver:

Om det er nattelivet eller dagligdagen, uheldet kan ske lige hurtigt!

Der er da forskel på dagligdagen og så være omringet af fulde mennesker.

Anmeld

1. juli 2010

Mor-til-asta-09

Jeg var aldrig i byen.. det eneste jeg var til var noget fødselsdag, men det var en privat familiefest... men kunne ikke finde på f.eks at tage i jomfru ane gade, som er hvad vi gør her

Anmeld

1. juli 2010

Koen.

Tine2104 skriver:

Som der bliver nænvt, så kan der jo også ske uheld i dagtimerne, ikke kun om natten..

man kan jo hverken gå i netto og handle eller H og M at shoppe uden der faktisk godt kunne ske noget uventet!

Anmeld

1. juli 2010

grinny

Mette88 skriver:

Der er nogle ting man bliver nødtil at vælge fra i en periode når der er børn på vej!

Ja der er nogle ting man skal vælge fra som f.eks. alkohol og røg  MEN MEN MEN! At man tager ud og hygger sig med venner en lørdag aften hvor man drikker vand eller sodavand skader på ingen måde. Chancen for at der sker noget der og lige så stor som at man måske skulle falde derhjemme!

Man kan da ikke vælge alt fra bare fordi man er gravid.

Anmeld

1. juli 2010

bagger26

Hmm har det lidt blandet med det.. Ville aldrig tage på diskotek eller lign når jeg er gravid. Privat fester, en stille og rolig cafe, brylluper, konfirmationer, koncerter i det fri her om sommeren osv. kunne jeg godt finde på at deltage i.. Men har nok bare lært det lidt på den hårde måde..

Da jeg var gravid med mads deltog jeg i karneval i Aalborg, uden at drikke selvfølgelig, men andre fulde mennesker tænker sig altså ikke altid om. Nogle stykker ved siden af mig kom op at slås, og inden jeg nåede at flytte mig fik jeg en knytnæv i maven, ikke meget voldsomt, men nok til jeg ikke skal sådan noget imens jeg er gravid til en anden gang, vil bare ikke tage chancen..

Anmeld

1. juli 2010

TineA

Mette88 skriver:

Der er da forskel på dagligdagen og så være omringet af fulde mennesker.

Ja, men hvis de fulde mennesker er nogle du er sammen med, så sker der nok ikke det store og man tænker sig da om, og hvis man ser at der sker noget (slåskamp f.eks.), så venter man da lige med at gå forbi eller skynder sig væk hvis det sker i nærheden af en selv Der er en risiko ved alt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.