Bytur med mave på :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. juli 2010

MetteMTH

ct skriver:

Det kommer da bestemt an på øjnene, der ser

Det må da være lidt trist, at man skal lade være med at gøre de ting, man har lyst til for at stille andre tilfredse? 

Men du svarer stadig ikke på, hvorfor det er respektløst - altså mangel på respekt.. overfor hvem? Andre???

Der er nogle ting man bliver nødtil at vælge fra i en periode når der er børn på vej!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juli 2010

TineA

Mette88 skriver:

Vi er sgu da vel alle enige om, at det giver et totalt dårligt indtryk når en gravid sidder på et værtshus også selvom hun ikke drikker. Det er det ikke det samme som familie fest! Men det syntes du måske?!?!?

Jeg har da været på værtshus, over 40 m2, så der ikke måtte ryges derinde Det var da ikke underligt at drikke cola og være sammen med pigerne

Anmeld

1. juli 2010

CamillaT89

Mette88 skriver:

Der er nogle ting man bliver nødtil at vælge fra i en periode når der er børn på vej!

Det var dog utroligt! Bare glem det!

Anmeld

1. juli 2010

MetteMTH

Tine2104 skriver:

Jeg har da været på værtshus, over 40 m2, så der ikke måtte ryges derinde Det var da ikke underligt at drikke cola og være sammen med pigerne

Der skal åbenbart ske uheld inden folk forstår!

Anmeld

1. juli 2010

DK

Mette88 skriver:

Hvilke uheld tænker du på?

Jeg tager ikke til tekno-rave i en nedlagt flyvehal eller står forrest på orange scene til en rock koncert. Men om jeg sidder ved et bord på en bar kl. 24 og drikker en hyldebærdrink og lytter til vidunderligt musik i skønt selskab, det kan jeg slet ikke se kan skade hverken mig, baby eller andre til stede?

Knus Ditte

Anmeld

1. juli 2010

TineA

Mette88 skriver:

Uheld ? Forstår ikke hvad du mener

Anmeld

1. juli 2010

Koen.

Mette88 skriver:

Hvilke uheld?

Anmeld

1. juli 2010

MetteMTH

DK skriver:

Hvilke uheld tænker du på?

Jeg tager ikke til tekno-rave i en nedlagt flyvehal eller står forrest på orange scene til en rock koncert. Men om jeg sidder ved et bord på en bar kl. 24 og drikker en hyldebærdrink og lytter til vidunderligt musik i skønt selskab, det kan jeg slet ikke se kan skade hverken mig, baby eller andre til stede?

Knus Ditte

Det er underordnet hvad for nogle uheld.. Hvorfor tag chancer?! Alt kan ske når man er blandt fulde mennesker.

Anmeld

1. juli 2010

MetteMTH

lillespurv19 skriver:

Hvilke uheld?

Altså hvilke uheld kan ske når man er i byen?? det kan man jo selv tænke sig til.

Anmeld

1. juli 2010

Koen.

Mette88 skriver:

Det er underordnet hvad for nogle uheld.. Hvorfor tag chancer?! Alt kan ske når man er blandt fulde mennesker.

Det vil sige at man i 9.mdr skal isolere sig derhjemme? der kan da ligeså hurtigt ske uheld med f.eks en indkøbs vogn i supermarkedet! Så skal man heller ikke handle? Eller er det bare mig der ikke forstår det helt?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.