Bytur med mave på :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. juli 2010

Kvindemin

Det kunne aldrig falde mig ind at tage på diskotek, som gravid - aldrig.
Og dem jeg har set i tidernes morgen, som har været gravide må jeg indrømme at jeg kun har tænkt en ting 'hvad laver du her'??

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juli 2010

MariaJ

lillespurv19 skriver:

Jeps, så ville jeg nok blive skør Men altså det er da mindst lige så farligt at handle eller bare tage på arbejde som at tage i byen

Helt enig - for slet ikke at tale om at bevæge sig ud i trafikken. Det er jo livsfarligt at gå udenfor en dør

Anmeld

2. juli 2010

Koen.

MariaJ skriver:

Helt enig - for slet ikke at tale om at bevæge sig ud i trafikken. Det er jo livsfarligt at gå udenfor en dør

Ja bestemt uha Næste gang får jeg kæresten til at købe en masse vat og pakke mig ind i

Anmeld

2. juli 2010

TbCp

lillespurv19 skriver:

Ja bestemt uha Næste gang får jeg kæresten til at købe en masse vat og pakke mig ind i

Eller det der bobleplast

Anmeld

2. juli 2010

Halbschön

JA, jeg var i byen.. Ikke noget vildt, men jeg var afsted... To gange forholdsvis tidligt, hvor man endnu ikke kunne se det på mig, men folk spurgte fordi jeg drak vand og sad stille det meste af aftenen.. inden jeg blev gravid var jeg den vilde festpige, der gik i byen tors-fre-lørdag, hver weekend, og altid meget fuld... Når jeg var i byen under graviditeten var det med en flaske vand i hånden, ved et bord sammen med vennerne og en lille uskyldig dans.. Intet andet...

Senere i graviditeten var jeg til fest på mit studie.. Her var jeg 26 uger henne, og tog hjem til midnat, hvor de andre tog videre i byen... Her sad jeg også bare stille og roligt, så jeg synes godt man kan tage i byen, man behøver jo ikke skabe sig åndsvagt for at være i byen....

Anmeld

2. juli 2010

MariaJ

Det synes jeg sagtens man kan. Graviditet er jo ikke en sygdom og selvfølgelig skal man passe på sig selv og fostret, men det er jo ikke sådan at man ikke må være vågen om natten eller høre musik, mens man er gravid.

Jeg deltog i de ting jeg ellers ville have gjort, så har både været til fester, julefrokost og på bar med mave på. Jeg syntes overhovedet ikke det virkede mærkeligt og ingen pegede fingre eller så ud til at synes det var malplaceret.

Anmeld

2. juli 2010

Koen.

TbCp skriver:

Eller det der bobleplast

ja, det er bedre og sjover hvis jeg går ind i noget bang, bang bang, bang

Anmeld

2. juli 2010

smokin

lillespurv19 skriver:

ja, det er bedre og sjover hvis jeg går ind i noget bang, bang bang, bang

hahahaha!!!

Anmeld

2. juli 2010

Maria-s

Mette88 skriver:

Vi er sgu da vel alle enige om, at det giver et totalt dårligt indtryk når en gravid sidder på et værtshus også selvom hun ikke drikker. Det er det ikke det samme som familie fest! Men det syntes du måske?!?!?

Næææ det er vi egentlig ikke enige om...

Jeg synes sagstens man kan tage på værtshus med sine venner og hyyge sig, så længe det er et sted hvor der ikke må ryges inde. De værtshuse jeg normalt går på er superhyggelige med go live musik og det har jeg bestemt ikke tænkt mig at ændre på nu her hvor jeg så heldig at jeg er blevet gravid. Men måske aldersgennemsnittet også er lidt anderledes der hvor jeg går end ved dem du normalt går på? Måske det er derfor vi ser forskelligt på det.. Ved det ikke, men det kunne da være en grund..

Men helt ærligt som gravid skal du stå til ansvar over for dig selv og dit barn. Man kan og skal da viirkelige ikke bekrymre sig om hvad gud og hver mand mener omkring en.

Man er jo ikke syg fordi man er gravid. Det er vi vel enige om?

Anmeld

2. juli 2010

Nadia&Daniel

Chritinap skriver:

Det kunne aldrig falde mig ind at tage på diskotek, som gravid - aldrig.
Og dem jeg har set i tidernes morgen, som har været gravide må jeg indrømme at jeg kun har tænkt en ting 'hvad laver du her'??

Knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.