Bytur med mave på :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. juli 2010

Maria-s

Her i starten af min graviditet, hvor jeg stadig kan føle mig lækker og dresse op med stilletter mv. Der har jeg da tænkt mig stadig at ta på disko med veninderne. Regner da stærkt med her når jeg skal til Berlin i August at jeg tager med de andre tøser i byen. Jeg har da ikke tænkt mig at sidde tilbage i lejligheden. Måske jeg går tidligere hjem og ja hva så? Men jeg ELSKER musik og at danse og mit liv går altså ikke i stå selvom der er guld i maven og JO man skal da passe på sig selv, men det skal man også når man går på udsalg eller køre en tur i sin bil eller lignende..

Og jeg mener stadig at jeg er ansvarsfuld og respektere det liv der vokser i min mave. Og mht til det med høj lyd, så så vidt jeg husker så er der blevet lavet undersøgelser der viser at decibellen skal et GODT stykke over de 100 før den lille baby kan høre det inde i maven gennem fostervand mv.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juli 2010

MetteMTH

Maria-s skriver:

Næææ det er vi egentlig ikke enige om...

Jeg synes sagstens man kan tage på værtshus med sine venner og hyyge sig, så længe det er et sted hvor der ikke må ryges inde. De værtshuse jeg normalt går på er superhyggelige med go live musik og det har jeg bestemt ikke tænkt mig at ændre på nu her hvor jeg så heldig at jeg er blevet gravid. Men måske aldersgennemsnittet også er lidt anderledes der hvor jeg går end ved dem du normalt går på? Måske det er derfor vi ser forskelligt på det.. Ved det ikke, men det kunne da være en grund..

Men helt ærligt som gravid skal du stå til ansvar over for dig selv og dit barn. Man kan og skal da viirkelige ikke bekrymre sig om hvad gud og hver mand mener omkring en.

Man er jo ikke syg fordi man er gravid. Det er vi vel enige om?

Jeg har da ikke sagt noget om at være syg vel.. Men der hvor jeg kommer fra er et værtshus altså en kro/bodega, hvor diverse bumser kommer hver eneste dag. Jeg kan da også godt tage på cafe og spise/handle og alt det.

Anmeld

2. juli 2010

MetteMTH

Mette88 skriver:

Jeg har da ikke sagt noget om at være syg vel.. Men der hvor jeg kommer fra er et værtshus altså en kro/bodega, hvor diverse bumser kommer hver eneste dag. Jeg kan da også godt tage på cafe og spise/handle og alt det.

Der var en gang hvor jeg gik i byen/diskotek hver eneste weekend, og der så jeg tit den samme pige dernede med stor mave på, og det syntes JEG ikke der så særlig smart ud. Hvis det var mig, ville jeg føle at jeg var gået forkert Men sådan er jeg jo bare.. Der er nogle som tager ned i byen og danser i mens de er gravide.. osv.. Jeg er da total ligeglad med hvad andre gør!

Anmeld

2. juli 2010

MetteMTH

Chritinap skriver:

Det kunne aldrig falde mig ind at tage på diskotek, som gravid - aldrig.
Og dem jeg har set i tidernes morgen, som har været gravide må jeg indrømme at jeg kun har tænkt en ting 'hvad laver du her'??

Knus

Enig!

Anmeld

2. juli 2010

Tina2

Nix, ikke på diskotek... Har været til MLTR-koncert da jeg var 11-12 uger henne hvor jeg også var chauffør for de tre veninder der var med og så var jeg til Dizzy Mizz Lizzy koncert da jeg var 16 uger henne sammen med min veninde, hvor hun så heller ikke drak,....

Men det kunne aldrig falde mig ind at gå fx i Jomfru Ane gade (bor ved Aalborg) når jeg er gravid......

Nu er jeg så også en der ELSKER at drikke mojitos og ryge smøger når jeg er i byen, så en bytur for mig som gravid, ville absolut ikke være det samme!!!  Jeg glæder mig til jeg kan komme ud og give den gas igen, men savner det ikke nu....

Jeg plejer altid at være til karneval i maj i Aalborg, som bare er årets dag for mig, så jeg må indrømme det var en RIGTIG træls dag at komme igennem da manden og vennerne var afsted og jeg var hos mine forældre med ungerne, men ville slet ikke turde gå i optog med 30.000 fulde mennesker-med en gravid mave.... Og når jeg alligevel ikke kunne give den fuld gas, ja så venter jeg hellere til næste år :-)

Men der får den også bare fuld skrue, jeg ELSKER karneval!!!!! :-)

Anmeld

2. juli 2010

LinLin

Nej - men det gør jeg sådan set heller ikke når jeg ikke er gravid

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.