Nix, ikke på diskotek... Har været til MLTR-koncert da jeg var 11-12 uger henne hvor jeg også var chauffør for de tre veninder der var med og så var jeg til Dizzy Mizz Lizzy koncert da jeg var 16 uger henne sammen med min veninde, hvor hun så heller ikke drak,....
Men det kunne aldrig falde mig ind at gå fx i Jomfru Ane gade (bor ved Aalborg) når jeg er gravid......
Nu er jeg så også en der ELSKER at drikke mojitos og ryge smøger når jeg er i byen, så en bytur for mig som gravid, ville absolut ikke være det samme!!!
Jeg glæder mig til jeg kan komme ud og give den gas igen, men savner det ikke nu....
Jeg plejer altid at være til karneval i maj i Aalborg, som bare er årets dag for mig, så jeg må indrømme det var en RIGTIG træls dag at komme igennem da manden og vennerne var afsted og jeg var hos mine forældre med ungerne, men ville slet ikke turde gå i optog med 30.000 fulde mennesker-med en gravid mave.... Og når jeg alligevel ikke kunne give den fuld gas, ja så venter jeg hellere til næste år :-)
Men der får den også bare fuld skrue, jeg ELSKER karneval!!!!! :-)
Anmeld