Mette88 skriver:
Der er da forskel på dagligdagen og så være omringet af fulde mennesker.
Nu ved jeg selvfølgelig ikke hvor du normalvis går i byen, men det lyder som om du kommer nogle steder som er meget anderledes end der jeg kommer.Og at du generelt ser verden som et farligt sted fyldt med utilregnelige mennesker.
Jeg har som nævnt været i byen og til fester under min graviditet (uden alkohol og røg) og jeg har ikke mødt andet end omsorgsfulde mennesker der tog hensyn og viste respekt for at jeg ikke sad og isolerede mig i 9 måneder med kamillethe og fodbad.
Det lyder som om du dømmer andre som ikke gør nøjagtig som du. Du ytrer ikke bare din mening - du uddyber den også med at antyde at vi andre er uansvarlige og "tager chancer" på bekostning af vores børn, hvilket jeg synes er vildt overdrevet. Derfor får du så mange svar lige nu fra folk som føler at du enten misforstår dem eller dømmer dem på et helt utilstrækkeligt grundlag.
"Nattelivet" som du skriver er ikke kun og faktisk yderst sjældent lig med voldsomt fulde mennesker som er raver rundt i blinde med smadrede flasker i hænderne, parat til at harpunere en (gravid) mave. Det kan ligeså vel være en flok venner som nyder et par coctails på en cafe om aftenen, eller en 50års fødselsdag med dans og musik som den jeg selv var til i 7.måned.
Tror du ikke dit svar handler mere om din generelle indstilling til alkohol og dine private oplevelser med fulde mennesker?
Rosa - som nød sin graviditet i fulde drag, og ikke fortryder det mindste.
Anmeld