Bytur med mave på :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. juli 2010

Koen.

Mette88 skriver:

Der er da forskel på dagligdagen og så være omringet af fulde mennesker.

Jeg har tit været tæt på og blive ramt i maven af en indkøbs vogn når jeg har været ude og handle mens jeg var gravid! Folk kan jo ikke være opmærksom hele tiden selv om de ikke er fulde! uheld sker alle steder og ikke kun blandt fulde folk!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juli 2010

TineA

bagger26 skriver:

Hmm har det lidt blandet med det.. Ville aldrig tage på diskotek eller lign når jeg er gravid. Privat fester, en stille og rolig cafe, brylluper, konfirmationer, koncerter i det fri her om sommeren osv. kunne jeg godt finde på at deltage i.. Men har nok bare lært det lidt på den hårde måde..

Da jeg var gravid med mads deltog jeg i karneval i Aalborg, uden at drikke selvfølgelig, men andre fulde mennesker tænker sig altså ikke altid om. Nogle stykker ved siden af mig kom op at slås, og inden jeg nåede at flytte mig fik jeg en knytnæv i maven, ikke meget voldsomt, men nok til jeg ikke skal sådan noget imens jeg er gravid til en anden gang, vil bare ikke tage chancen..

Jeg er fuldstøndig enig med dig, at fulde mennesker ikke altid tænker sig om - og hvor var det dog ikke rart for dig

Jeg var i Fælledparken til Elektronisk Karneval/Festival og der stod også nogle gutter, som begyndte at slås, så jeg skyndte mig væk i en fart og fandt et andet sted at være

Anmeld

1. juli 2010

MetteMTH

Tine2104 skriver:

Jeg ville gerne lige høre lidt meninger herom

Gik/går I i byen mens I ventede Jer?

Hvor ofte ?

Jeg har slet ikke været i byen i år  Jeg tror, at jeg ville føle mig utroligt malplaceret og ville være bange for, at der skete noget..

Hvorfor er det du sætter spørgsmål ved alt det jeg skriver til dig? Når vi i bund og grund har samme indstilling.

Anmeld

1. juli 2010

MetteMTH

Tine2104 skriver:

Ja, men hvis de fulde mennesker er nogle du er sammen med, så sker der nok ikke det store og man tænker sig da om, og hvis man ser at der sker noget (slåskamp f.eks.), så venter man da lige med at gå forbi eller skynder sig væk hvis det sker i nærheden af en selv Der er en risiko ved alt

Du behøver ikke at forsvarer dine egne byture.

Anmeld

1. juli 2010

TineA

Mette88 skriver:

Hvorfor er det du sætter spørgsmål ved alt det jeg skriver til dig? Når vi i bund og grund har samme indstilling.

Jeg skriver, at jeg ikke har været i byen i år - diskoteker med høj musik og tætpakkede dansegulve med ustyrlige fulde mennesker, men at jeg da har været til private arrangementer og fester, på værtshus og til festival uden at føle mig malplaceret

Anmeld

1. juli 2010

MetteMTH

bagger26 skriver:

Hmm har det lidt blandet med det.. Ville aldrig tage på diskotek eller lign når jeg er gravid. Privat fester, en stille og rolig cafe, brylluper, konfirmationer, koncerter i det fri her om sommeren osv. kunne jeg godt finde på at deltage i.. Men har nok bare lært det lidt på den hårde måde..

Da jeg var gravid med mads deltog jeg i karneval i Aalborg, uden at drikke selvfølgelig, men andre fulde mennesker tænker sig altså ikke altid om. Nogle stykker ved siden af mig kom op at slås, og inden jeg nåede at flytte mig fik jeg en knytnæv i maven, ikke meget voldsomt, men nok til jeg ikke skal sådan noget imens jeg er gravid til en anden gang, vil bare ikke tage chancen..

Endelig en der kan se hvad jeg mener..

Anmeld

1. juli 2010

TineA

Mette88 skriver:

Du behøver ikke at forsvarer dine egne byture.

Jeg tror vist bare, at vi to opfatter byture som forskellige ting Jeg ser ikke en cola eller to på et værtshus/bar/privatfest som en bytur

Anmeld

1. juli 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Mette88 skriver:

Der er da forskel på dagligdagen og så være omringet af fulde mennesker.

Nu ved jeg selvfølgelig ikke hvor du normalvis går i byen, men det lyder som om du kommer nogle steder som er meget anderledes end der jeg kommer.Og at du generelt ser verden som et farligt sted fyldt med utilregnelige mennesker.

Jeg har som nævnt været i byen og til fester under min graviditet (uden alkohol og røg) og jeg har ikke mødt andet end omsorgsfulde mennesker der tog hensyn og viste respekt for at jeg ikke sad og isolerede mig i 9 måneder med kamillethe og fodbad.

Det lyder som om du dømmer andre som ikke gør nøjagtig som du. Du ytrer ikke bare din mening - du uddyber den også med at antyde at vi andre er uansvarlige og "tager chancer" på bekostning af vores børn, hvilket jeg synes er vildt overdrevet. Derfor får du så mange svar lige  nu fra folk som føler at du enten misforstår dem eller dømmer dem på et helt utilstrækkeligt grundlag.

"Nattelivet" som du skriver er ikke kun og faktisk yderst sjældent lig med voldsomt fulde mennesker som er raver rundt i blinde med smadrede flasker i hænderne, parat til at harpunere en (gravid) mave. Det kan ligeså vel være en flok venner som nyder et par coctails på en cafe om aftenen, eller en 50års fødselsdag med dans og musik som den jeg selv var til i 7.måned.

Tror du ikke dit svar handler mere om din generelle indstilling til alkohol og dine private oplevelser med fulde mennesker?

Rosa - som nød sin graviditet i fulde drag, og ikke fortryder det mindste.

Anmeld

1. juli 2010

MetteMTH

Tine2104 skriver:

Jeg tror vist bare, at vi to opfatter byture som forskellige ting Jeg ser ikke en cola eller to på et værtshus/bar/privatfest som en bytur

Det er bare min mening og du spurgte jo også selv hvad for nogle meninger folk havde om det.

Anmeld

1. juli 2010

TineA

Rosa skriver:

Nu ved jeg selvfølgelig ikke hvor du normalvis går i byen, men det lyder som om du kommer nogle steder som er meget anderledes end der jeg kommer.Og at du generelt ser verden som et farligt sted fyldt med utilregnelige mennesker.

Jeg har som nævnt været i byen og til fester under min graviditet (uden alkohol og røg) og jeg har ikke mødt andet end omsorgsfulde mennesker der tog hensyn og viste respekt for at jeg ikke sad og isolerede mig i 9 måneder med kamillethe og fodbad.

Det lyder som om du dømmer andre som ikke gør nøjagtig som du. Du ytrer ikke bare din mening - du uddyber den også med at antyde at vi andre er uansvarlige og "tager chancer" på bekostning af vores børn, hvilket jeg synes er vildt overdrevet. Derfor får du så mange svar lige  nu fra folk som føler at du enten misforstår dem eller dømmer dem på et helt utilstrækkeligt grundlag.

"Nattelivet" som du skriver er ikke kun og faktisk yderst sjældent lig med voldsomt fulde mennesker som er raver rundt i blinde med smadrede flasker i hænderne, parat til at harpunere en (gravid) mave. Det kan ligeså vel være en flok venner som nyder et par coctails på en cafe om aftenen, eller en 50års fødselsdag med dans og musik som den jeg selv var til i 7.måned.

Tror du ikke dit svar handler mere om din generelle indstilling til alkohol og dine private oplevelser med fulde mennesker?

Rosa - som nød sin graviditet i fulde drag, og ikke fortryder det mindste.

Jamen, det kunne jo ikke formuleres bedre end dette

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.